Ogłoszenie z dnia 2024-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451374/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00516632/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ochotnica Dolna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dłubacze 160
1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ochotnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd2c2d92-b1e0-4b5f-8aa7-1adae0a12e141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd2c2d92-b1e0-4b5f-8aa7-1adae0a12e14
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046334/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451374
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.2.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 985331,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2.Zakres rzeczowy usług w ramach Części I obejmuje:
1)os. Posadowskie,
2)os. Jurkowski Potok,
3)os. Gronie,
4)os. Majdówka,
5)os. Majdówka odnoga prawa
6)os. Majdówka odnoga lewa
7)os. Czajki,
8)os. Błaszczaki,
9)os. Jamne, 5300 m
10)os. Jamne – Cyrhla
11)os. Jamne – Cyrhla – odnoga lewa
12)os. Pierdułowski Potok,
13)os. Skałka, 1200 m
14)Plac przy wyjeździe z os. Jamne w dół,
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 132576,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części II obejmuje:
1) os. Zawady (do Krzyża),
2) os. Zawady (Stara Droga),
3) os. Białówka (sięgacz prawy do nr 325 B, sięgacz lewy do nr 321 D),
4) os. Jaszcze,
5) os. Jaszcze – (Zagroniowski Potok ),
6) os. Jaszcze – (Małe Jaszcze)
7) os. Mostkowe,
8) os. Studzionki,
9) Plac przy budynku WOK i Remizy OSP,
10)Plac przy Skwerku
11)Plac przy Amfiteatrze
W ramach w/w części planuje się 630 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102568,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2.Zakres rzeczowy usług w ramach Części III obejmuje:
1) os. Ustrzyk (sięgacz lewy Sikory),
2) os. Forendówki (do Wiaty kuligowej),
3) os. Holina,
4) os. Bartoszówka,
W ramach w/w części planuje się 540 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 82099,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części IV obejmuje:
1) os. Brysiówka
2) os. Janczury,
3) os. Janczury - Osobie (do Buciory),
4) os. Osobie Górne (do Skalne),
5) os. Skalne – os. Twarogi,
6) os. Janczurowski Potok,
7) os. Kamieniec
8) os. Sikorówka,
9) os. Rola,
10)os. Rola – Folwark,
11)os. Polisiówka,
12)os. Gardonie (do nr 78),
13)os. Kuce,
W ramach w/w części planuje się 420 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 121145,61 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części V obejmuje:
1) os. Lubańskie,
2) os. Pitki,
3) os. Kołodzieje,
4) os. Zarębówka,
5) os. Soskówka – Zawory,
6) os. Bąki,
7) os. Leskówka,
8) os. Bibiarze,
9) os. Szymany,
10)os. Nogawki,
11)os. Tarchały
12)os. Dutkówka i (do P. Mazurka),
13)os. Dłubacze,
14)os. Dłubacze - droga do WOK i Remizy – do drogi powiatowej
15)os. Dłubacze - Hologówka (ścieżka Rowerowa)
16)os. Hologówka (obok apteki),
17)Parking przy Szkole Podstawowej
18)Parking przy Urzędzie Gminy i Targowisku
19)Parking przy WOK
20)Plac przy Remizie OSP.
W ramach w/w części planuje się 360 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 105710,61 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VI obejmuje:
1) os. Kudowe( do nr 217 A),
2) os. Kudowe – sięgacz lewy do nr 201
3) os. Kudowe - strona prawa,
4) os. Gorcowe (do nr 69),
5) os. Gorcowe – Skręt przy nr 18 B
6) os. Rusnaki,
7) os. Kapłony
8) os. Skrodne,
9) os. Skrodne - Kotliny,
10)Plac przy Szkole Podstawowej Skrodne
11)Plac przy Orliku – Skrodne (nad Orlikiem i pod Orlikiem)
W ramach ww. części planuje się 360 godzin zimowego utrzymania dróg
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 105710,61 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części VII obejmuje:
1) Młynne (od drogi powiatowej - Za Bystry Gronik nr 135),
2) Młynne – Brzeźnie,
3) Młynne – Golce,
4) Młynne - Krzyśki (nr 47 B), Błachuty - Tomaśki – Gołdyny (poza potok),
5) Młynne - Krzyśki
6) Młynne - Gołdyny
7) Młynne - Szlagówka,
8) Młynne – Barnasie, Gronik Niżny, Folwark,
9) Młynne Piszczki (do nr 92 A),
10)Młynne – Jagieły do nr. 103 E, i 103 B,
11)Młynne - Chrobaki,
12)Młynne - Kotelniki – Wierch Młynne,
13)Parking przy Kaplicy.
W ramach ww. części planuje się 540 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 152015,61 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2.Zakres rzeczowy usług w ramach Części VIII obejmuje:
1) os. Kłodne,
2) os. Kłodne (miejsce zawracania autobusu szkolnego),
3) os. Obłaz Górny,
4) os. Lachówka,
5) os. Bliszcze,
6) os. Płaśnie,
7) os. Księżaki,
8) os. Kotelnica,
9) Plac przy Ośrodku Zdrowia os. Bliczcze.
W ramach ww. części planuje się 240 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 77127,46 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części IX obejmuje:
1) os. Stachówka,
2) os. Gąszcze,
3) os. Ligasy,
4) os. Ziemianki,
5) os. Potok,
6) os. Padół,
7) os. Miazgi.
W ramach ww. części planuje się 150 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 53117,39 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg gminnych i placów na terenie Gminy Ochotnica Dolna w okresie od 01.11.2024 r. do 14.04.2025 r.2. Zakres rzeczowy usług w ramach Części X obejmuje:
1) os. Chlebki,
2) os. Michałki,
3) os. Michałki miejsce postojowe (przy DW 969),
4) os. Brodki,
5) os. Glinik,
6) os. Kozielce,
7) os. Zagonie,
8) os. Górki,
9) os. Gabrysie,
10)os. Obłaz Wyżny,
11)os. Makowica,
12)os. Połanki,
13)os. Hardopadły,
14)os. Piszczki,
15)os. Talafusy,
16)Plac przy Szkole Podstawowej os. Kozielce
17)Plac przy Starym Ośrodku Zdrowia os. Kozielce.
W ramach ww. części planuje się 180 godzin zimowego utrzymania dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 53260,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części I złożona została jedna oferta przez Wykonawcę: Władysława Czajkę, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Czajka Władysław P.H.U „WŁAD – TRANS” Os. Czuby 90, 34-453 Ochotnica Górna – cena złożonej oferty 196 000,00 zł brutto.
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi: 114 546,00 zł brutto.
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części I na podst. art. 255 pkt 3 ustawy, jako że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie Części III złożona została jedna oferta przez Wykonawcę: Pawła Cebulę, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: F.H.U. Usługi Sprzętowe Paweł Cebula, Os. Holina 404A, 34-453 Ochotnica Górna – cena złożonej oferty 173 100,00 zł brutto.
Kwota przeznaczona przez Zamawiającego na realizację przedmiotowego zamówienia wynosi: 70 933,00 zł brutto
Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie Części III na podst. art. 255 pkt 3 ustawy, jako że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.