Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446266/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25b11a58-6c24-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/43/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m. st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446266
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 94/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 249865,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz będących we władaniu m.st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach:
1. Roboty ziemne :
- kopanie rowu kablowego
- kopanie dołków pod fundamenty prefabrykowane
- wykonanie przepustu pod jezdnią
- wykonanie przepustów przy drzewach
- nasypanie warstwy piasku
- zasypanie rowu kablowego
2. Roboty demontażowe :
- demontaż słupów oświetleniowych
- demontaż opraw oświetleniowych
- demontaż urządzenia rozdzielczego szafy oświetleniowej
- demontaż linii zasilającej
3. Roboty montażowe :
- montaż w rowie kablowym rur ochronnych dla kabla oświetleniowego
- montaż w dołach fundamentów prefabrykowanych
- montaż na fundamentach słupów oświetleniowych
- montaż słupów aluminiowych z elastomerem
- wciągnięcie w rury ochronne i fundamenty kabla oświetleniowego
- montaż na słupach wysięgników
- montaż na słupach opraw oświetleniowych typu LED
- montaż we wnękach słupowych tabliczek bezpiecznikowo-zaciskowych
- montaż w słupach przewodu do zasilenia opraw oświetleniowych
- montaż uziomów
- montaż muf kablowych
- montaż urządzenia rozdzielczego SOK-4
4. Prace kontrolno-pomiarowe
- pomiar oporności kabla
- pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej
- pomiar natężenia oświetlenia
5. Prace projektowe
- opracowanie projektów na budowę lub modernizację oświetlenia z uwzględnieniem
zasady uniwersalności i ogólnodostępności w tym dla osób niepełnosprawnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść, która będzie załącznikiem nr 1 do umowy oraz:
1) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 5a do SWZ, stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy;
3) Przedmiar robót – załącznik nr 5b do SWZ;
4) Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5c do SWZ;
5) Wykaz dróg gminnych i wykaz dróg wewnętrznych – załącznik nr 5d do SWZ, stanowiący równocześnie odpowiednio załącznik nr 4 i załącznik nr 5 do projektowanych postanowień umowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304240,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304240,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304240,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180023640
7.3.3) Ulica: Kłobucka 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JIMMY J.CICHOCKI, J.ZANDBERG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304240,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku Tarnowskie Termy o basen pływacki, wodny plac zabaw, szatnie, zjeżdżalnię, saunę parową, parkingi oraz rozbudowę strefy saun w T.Pod
- Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego w sołectwach Gminy Lubień - województwo małopolskie
- Wykonanie remontu budynku Izby Administracji Skarbowej w Warszawie ul. Felińskiego 2B w formule projektuj i wybuduj
- "Rozwój infrastruktury Lotniska Krosno" - opracowanie dokumentacji projektowej
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY NAWIERZCHNI ULIC: CMENTARNEJ, FRANCUSKIEJ, LUDOWEJ I ŁĄKOWEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ul. Zamkowej 7 w Suchej Besk. wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.