eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec,,Dostawa używanego pojazdu typu wywrotka dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Bolesławcu ". Znak sprawy: 05/RZP/SWZ/2024.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,,Dostawa używanego pojazdu typu wywrotka dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Bolesławcu ". Znak sprawy: 05/RZP/SWZ/2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W BOLESŁAWCU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZGKBC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230478960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 6

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +75 734 62 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Dostawa używanego pojazdu typu wywrotka dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Bolesławcu ". Znak sprawy: 05/RZP/SWZ/2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab757372-9fc4-494f-ab31-9d11512a2038

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508363

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab757372-9fc4-494f-ab31-9d11512a2038

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z wytycznymi i regulaminem e-zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamówienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami na stronach regulaminu strony E-zamówienia oraz SWZ i Umową

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami na stronach regulaminu strony E-zamówienia oraz SWZ i Umową

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 05/RZP/SWZ/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa używanego pojazdu typu wywrotka.
Zgodnie z zapisami SWZ i z OPZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 34137000-6 - Używane pojazdy do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: -punktowo
-kryterium ceny i terminu płatności faktury.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z SWZ - punkt 17.1 -ubezpieczenie OC.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ -polisa

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ punkt 18 -polisa

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

godnie z SWZ i OPZ -UWAGA
Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do udostępnienia Zamawiającemu pojazdu celem weryfikacji jego stanu technicznego. Ponadto Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletne dokumenty pojazdu świadczące o tym, iż spełnia wymagania dopuszczenia do poruszania się na terenie RP. Następnie strony sporządzą protokół zdawczo odbiorczy, w którym zostanie zawarta adnotacją o kompletnym stanie faktycznym pojazdu tj. stan techniczny oraz właściwa dokumentacja. W przypadku stwierdzenia uchybień, co, do jakości stanu technicznego pojazdu lub wątpliwości dokumentacji Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, co nie wywoła żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego. W przypadku niestwierdzenia nieprawidłowości Wykonawca w tym samy dniu, najpóźniej w dniu następnym ma obowiązek przekazać Zamawiającemu dokumenty świadczące o jego zarejestrowaniu na terenie RP wraz z ważnymi badaniami technicznymi i opłaconą polisą OC. W dniu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, najpóźniej w dniu następnym Wykonawca przekaże Zamawiającemu pozostałe dokumenty wraz z wyposażeniem i wyda pojazd Zamawiającemu do korzystania. Ponadto Zamawiający ma obowiązek dołączenia do formularza ofertowego kopii dowodu rejestracyjnego, badania technicznego, dokumentu własności nabycia pojazdu oraz kolorowe zdjęcia: przodu pojazdu, tyłu pojazdu, prawej strony pojazdu, lewej strony pojazdu oraz tabliczki znamionowej pojazdu. Ponadto Wykonawca na własny koszt wykupi na dzień transportu pojazdu do siedziby Zamawiającego opłatę za przejazd (e-TOLL System Poboru Opłaty Elektronicznej KAS).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

SWZ:
9.1. Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
Do formularza ofertowego należy obligatoryjnie załączyć uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 5 OPZ wraz Załącznikiem nr 1 do OPZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie SWZ i Umową paragraf 8.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie platworma -e-zmówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

SWZ
9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
Do formularza ofertowego należy obligatoryjnie załączyć uzupełniony i podpisany przez Wykonawcę - Załącznik nr 5 OPZ wraz Załącznikiem nr 1 do OPZ.
Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Ponadto Zamawiający ma obowiązek dołączenia do formularza ofertowego kopii dowodu rejestracyjnego, badania technicznego, dokumentu własności nabycia pojazdu oraz kolorowe zdjęcia: przodu pojazdu, tyłu pojazdu, prawej strony pojazdu, lewej strony pojazdu oraz tabliczki znamionowej pojazdu. Ponadto Wykonawca na własny koszt wykupi na dzień transportu pojazdu do siedziby Zamawiającego opłatę za przejazd (e-TOLL System Poboru Opłaty Elektronicznej KAS).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.