Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00430496/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu i utrzymaniu systemu „Nowodworskiej Karty Mieszkańca”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cdb1433-637e-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu i utrzymaniu systemu „Nowodworskiej Karty Mieszkańca”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cdb1433-637e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00508463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007901/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nowodworska Karta Mieszkańca
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00430496
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Wykonanie usługi polegającej na wdrożeniu i utrzymaniu systemu „Nowodworskiej Karty Mieszkańca”.
2. Kody CPV:
30237131-6 - karty elektroniczne;
64216200-5 - elektroniczne usługi informacyjne.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie jest niepodzielne na części, gdyż ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30237131-6 - Karty elektroniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185238,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497535,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185238,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: QB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862350901
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 293200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napędowego dla Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Nowym Dworze Mazowieckim
- Usługa ochrony osób i mienia oraz obsługa stacji monitorowania w budynkach Nowodworskiego Ośrodka Kultury w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 1a i ul. Ledóchowskiego 160 w 2025 roku
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prenumerata i sukcesywna dostawa prasy w wersji papierowej oraz elektronicznej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w roku 2025 z podziałem na części.
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Karty elektroniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.