eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa gazu skroplonego propan i dzierżawę zbiorników dla obiektów KWP w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gazu skroplonego propan i dzierżawę zbiorników dla obiektów KWP w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/949886

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu skroplonego propan i dzierżawę zbiorników dla obiektów KWP w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fbe2729-39f0-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy gazu skroplonego propan i dzierżawę zbiorników dla obiektów KWP w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397056

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/40/24/RK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu skroplonego propan i dzierżawa zbiorników dla obiektów KWP w Łodzi.
Oferta powinna obejmować koszty:
- gazu zgodnie z zapotrzebowaniem dla niżej wskazanych jednostek;
- koszty transportu i przeładunku;
- dzierżawę zbiorników w którą wliczone są koszty instalacji i odinstalowania zbiorników.
Wykaz kotłowni i zapotrzebowanie na gaz skroplony propan w obiektach podległych KWP w Łodzi w okresie 24 miesięcy

powiat tomaszowski
1) Ogniwo Policji Konnej Smardzewice ul. Łąkowa 1:
10 600 - Zapotrzebowanie na gaz w
okresie umownym w litrach, 2 700 - Wielkość zbiorników w litrach, 2 100 - przybliżona ilość jednorazowych dostaw gazu w litrach.

powiat bełchatowski
2) Komisariat Policji Zelów ul. Kościuszki 33:
15 000 - Zapotrzebowanie na gaz w okresie
umownym w litrach, 2 700 - Wielkość zbiorników w litrach, 2 100 - przybliżona ilość jednorazowych dostaw gazu w litrach.
3) Posterunek Policji Kluki, Kluki 84:
8 000 - Zapotrzebowanie na gaz w okresie umownym w
litrach, 2 700 - Wielkość zbiorników w litrach, 2 100 - przybliżona ilość jednorazowych dostaw gazu w litrach.

powiat opoczyński
4) Komisariat Policji Paradyż ul. Przedborska 31:
36 000 - Zapotrzebowanie na gaz w okresie
umownym w litrach, 4 850 - Wielkość zbiorników w litrach, 3 700 - przybliżona ilość jednorazowych dostaw gazu w litrach.

powiat sieradzki
4) Komisariat Policji Warta ul. Sadowa 47:
34 000 - Zapotrzebowanie na gaz w okresie
umownym w litrach, 6400 (zbiornik własny)- Wielkość zbiorników w litrach,
5 000 - przybliżona ilość jednorazowych dostaw gazu w litrach.
RAZEM: 103 600 - Zapotrzebowanie na gaz w okresie umownym w litrach

2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Ustalone w Formularzu cenowym ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, które mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, ale ogólna wartość realizowanych dostaw nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy (załącznik nr 5 SWZ). Ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od faktycznych potrzeb i posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. Minimalna wartość zamówienia jaką Zamawiający zamierza zrealizować nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w § 8 ust. 1 wzorze umowy (załącznik nr 5 do SWZ), co nie może stanowić podstawy roszczeń ze strony Wykonawcy.
4. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie po cenach jednostkowych przedstawionych w ofercie.
5. Instalacja zbiorników i odinstalowanie jest wliczone w cenę dzierżawy zbiornika określoną w załączniku nr 2 – Formularz cenowy.
6. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w terminie maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych.
7. Dostarczony gaz propan będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi normy PN-C 96008:1998 lub równoważnej.
8. Podane przez Zamawiającego w SWZ normy mają na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 101 ust 4 ustawy. Nazwy norm lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Przedstawione normy stanowią minimum techniczne
i jakościowe przedmiotu zamówienia oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych.
9. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnych. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia minimum techniczne i jakościowe. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
10. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
11. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu zbiorników na gaz, gdzie pod pojęciem „Zbiornik” należy rozumieć zespół elementów: zbiornika o pojemności (wykaz tabela w pkt.5.1 SWZ) osłona sprzętu, reduktor pierwszego stopnia, wskaźnik poziomu gazu, zawór poboru fazy gazowej, zawór bezpieczeństwa, zawór poboru fazy ciekłej oraz zawór napełniania. Zbiorniki będą dzierżawione przez Zamawiającego za zapłatą czynszu dzierżawnego, płatnego w okresach rocznych.
12. Instalacja zbiorników obejmuje ich dowiezienie i posadowienie, podpięcie do istniejącego zestawu przyłączeniowego, wykonanie prób szczelności oraz uzyskanie zgody na eksploatację stacji przez UDT.
13. Komisariat Policji w Warcie wskazany w wykazie – tabela w pkt. 5.1 SWZ jako jedyny posiada własny zbiornik na gaz propan.
14. Zamawiający będzie używać zbiorników wyłącznie w celu korzystania z gazu dostarczanego przez Wykonawcę, ściśle przestrzegając przepisów dotyczących bezpieczeństwa korzystania z gazu i zgodnie z instrukcją załączoną do zbiorników.
15. Wykonawca w ramach dzierżawy zobowiązuje się do prowadzenia całodobowego dozoru serwisowego, regularnych konserwacji zapewniających należyty stan techniczny, rewizji, udziału w kontrolach prowadzonych przez UDT, kontroli stanu zbiorników zgodnie z zobowiązującymi przepisami: jeżeli w czasie tych kontroli zostaną wykryte jakiekolwiek wady techniczne zbiorników lub wady związane z ich bezpieczeństwem. Wykonawca dokona usunięcia wad lub wymieni zbiorniki na niewadliwe.
16. W przypadku wad lub awarii Wykonawca naprawi lub wymieni zbiorniki na własny koszt, chyba, że awaria nastąpiła z winy Zamawiającego lub na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia mechaniczne, chyba, że uszkodzenie nastąpiło z winy Wykonawcy.
17. Zamawiający jest zobowiązany do umożliwienia wejścia przedstawicielowi Wykonawcy na teren obiektu, na którym zlokalizowany jest zbiornik w celu: sprawdzenia instalacji, dokonania napraw i przeglądów, sprawdzenia zabezpieczeń.
18. Realizacja dostaw następować będzie środkami transportu Wykonawcy (specjalnymi cysternami) zaopatrzonymi w atestowany miernik gazu umożliwiający określenie jego ilości w każdej dostawie, do wskazanych miejsc dostawy u Zamawiającego.
19. Zgłaszanie dostaw będzie się odbywało telefonicznie i będzie potwierdzane e-maila. Wykonawca potwierdzi otrzymanie informacji e-mailem.
20. Zamówienie będzie składane niezwłocznie po stwierdzeniu 25% stanu napełnienia zbiornika.
21. Ceny jednostkowe przedmiotu umowy, mogą ulegać zmianom, tj. podwyższeniu lub obniżeniu, w zakresie zamówienia pozostałego do wykonania, w wypadku zaistnienia po dniu podpisania umowy zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, przy czym warunkiem powstania uprawnienia do żądania zmiany wynagrodzenia jest zmiana kosztów głównych materiałów lub składających się na cenę za usługi na poziomie co najmniej 10% w stosunku do kosztów przyjętych w ofercie Wykonawcy.
22. Wprowadzenie zmian cen jednostkowych w wyniku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia wymaga uprzednio złożenia przez stronę pisemnego wniosku o dokonanie zmiany i informacji o wysokości wzrostu lub obniżenia kosztów wynikających z wprowadzenia zmian. W informacji zostaną zawarte następujące dane: wykazanie wartości poszczególnych cen materiałów lub kosztów przyjętych przy kalkulowaniu ceny ofertowej (cen jednostkowych), wartość zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia w stosunku do cen przyjętych w ofercie, kwotowe i ilościowe wskazanie dotychczasowego zużycia w/w materiałów i pozostałych elementów decydujących o w/w kosztach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, wartość o jaką w wyniku przedmiotowych zmian wzrasta lub ulega obniżeniu wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia, pod rygorem uznania, że zmiany nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wraz z informacją strona obowiązana jest przestawić dokumenty dowodzące zasadności wnioskowanej zmiany, w szczególności faktury VAT (stanowiące podstawę kalkulowania cen jednostkowych w ofercie i postawę kalkulowania cen dla zmian umowy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44612000-3 - Pojemniki na gaz skroplony

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295720,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617558,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295720,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GASPOL S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790020583

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295720,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.