eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiedliskoMODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W SIEDLISKU WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA ORAZ BUDOWĄ OGRODZENIA



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W SIEDLISKU WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA ORAZ BUDOWĄ OGRODZENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Gminy Siedlisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zamkowy, 6

1.5.2.) Miejscowość: Siedlisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-112

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683883218

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@siedlisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42726b69-9d5c-4a90-8fca-29e14861c2d9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY I SPORTU W SIEDLISKU WRAZ Z ZAKUPEM WYPOSAŻENIA ORAZ BUDOWĄ OGRODZENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42726b69-9d5c-4a90-8fca-29e14861c2d9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020674/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Siedlisku wraz z zakupem wyposażenia oraz budową ogrodzenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.27.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1300000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Siedlisku wraz z zakupem wyposażenia oraz budową ogrodzenia w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres zamówienia obejmuje:
­ opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych do realizacji celu decyzji administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów technicznych,
­ wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego, opracowanie lub weryfikację, uszczegółowienie w miarę potrzeb materiałów przygotowawczych, opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich opinii, uzgodnień i pozwoleń, decyzji o pozwoleniu na budowę, realizację robót budowlanych, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
2. Lokalizacja inwestycji: Siedlisko, dz. o nr ew. 1076/1 obręb 0005, ul. Plac Zamkowy 23, gmina Siedlisko. Zakres inwestycji zawarto w SWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), stanowiącym integralny załącznik do SWZ.
3. Wytyczne dotyczące wykonania dokumentacji technicznej oraz wykonania robót budowlanych zostały określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU).
4. Realizacja robót będących przedmiotem zamówienia musi być zgodna ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w PFU, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
5. Ogólny zakres opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej
W ramach dokumentacji projektowo-kosztorysowej należy:
1) Wykonać opracowania przedprojektowe: pozyskać materiały wyjściowe do projektowania, sporządzić niezbędne ekspertyzy, opinie techniczne,
2) Opracować koncepcję wielobranżową,
3) Opracować projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i zatwierdzeniami przez uprawnionych rzeczoznawców (ds. przeciwpożarowych, sanepid),
4) Opracować informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
5) Opracować projekty wykonawcze/techniczne wszystkich branż i instalacji koniecznych do osiągnięcia celu, któremu ma służyć dokumentacja, tzn. otrzymania przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji umożliwiającej zrealizowanie robót budowlano – montażowych na jej podstawie, bez konieczności sporządzania dodatkowych opracowań projektowych,
6) Opracować przedmiary robót do w/w projektów wykonawczych/technicznych,
7) Opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż,
8) Opracować kosztorys inwestorski,
9) Uzyskać w imieniu Zamawiającego niezbędne decyzje administracyjne i uzgodnienia, w szczególności Decyzję o pozwoleniu na budowę.
6. Zakres robót budowlanych :
1) Modernizacja instalacji elektrycznej oraz niskoprądowej wraz z osprzętem,
2) Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem,
3) Modernizacja instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła wraz z osprzętem,
4) Modernizacja pomieszczeń sanitarnych oraz pomieszczenia 1/15, 1/16,
5) Zakup wyposażenia budynku do pomieszczeń sanitarnych,
6) Budowa fragmentu ogrodzenia zewnętrznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1599000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4784700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1599000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHGIPS BUDOWNICTWO Krzysztof Goławski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251079618

7.3.3) Ulica: Nagietkowa 7

7.3.4) Miejscowość: Otyń/Modrzyca

7.3.5) Kod pocztowy: 67-106

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1599000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.