eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MroczaPrzebudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy oraz Przebudowa i rozbudowa obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Mroczy mieszczącego się w budynku MGOKiR w Mroczy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy oraz Przebudowa i rozbudowa obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Mroczy mieszczącego się w budynku MGOKiR w Mroczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MROCZA

1.3.) Oddział zamawiającego: Komórka ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac 1 Maja 20

1.5.2.) Miejscowość: Mrocza

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 052 386 74 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrocza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mrocza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy oraz Przebudowa i rozbudowa obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Mroczy mieszczącego się w budynku MGOKiR w Mroczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0086311-2e24-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051132/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i rozbudowa obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej w Mroczy mieszczącego się w budynku MGOKiR w Mroczy" oraz "Przebudowa budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Rekreacji w Mroczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027 w ramach Działania 5.1 Wsparcie instytucji kultury BydOF - IP

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8062989,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie polega na zmianie zagospodarowania terenu polegającej na przebudowie, rozbudowie
i nadbudowie zespołu budynków z częściową rozbiórką.
Zmodernizowany obiekt będzie pełnił funkcję ośrodka kultury wraz z biblioteką oraz funkcję
społeczną poprzez lokalizację pomieszczeń służących Ochotniczej Straży Pożarnej w Mroczy.
W obrębie inwestycji został wydzielony przeciwpożarowo istniejący obiekt budowlany - wieża
techniczna, do mocowania anteny z dostępem tylko serwisowym, w której na nowo zostały
zaprojektowane schody techniczne oraz nowa stolarka okienna i drzwiowa.
Budynek zaprojektowano jako obiekt 2-kondygnacyjny z dachem płaskim bez podpiwniczenia.
Rozpiętość całkowita budynku to 48,46m x 17,12m.
Planowana budowa wykonana będzie w technologii tradycyjnej murowanej i żelbetowej, dach
w konstrukcji żelbetowej przykryty papą. Konstrukcja stropu nad parterem wykonana jako
żelbetowa. Nowoprojektowana część posadowiona na ławach fundamentowych.
Obiekt zostanie ocieplony wełną mineralną gr. 20cm.
W obiekcie zaprojektowano szyb z materiałów niepalnych i niepylnych. Ściany szybu należy
wykonać ze szkła hartowanego.

Zakres robót zamierzenia budowlanego:
• roboty ziemne;
• roboty ciesielskie, zbrojarskie i betoniarskie przy wykonywaniu fundamentów;
• wykonanie otoku obwodowego instalacji odgromowej;
• roboty instalacyjne
• roboty murarskie – ściany fundamentowe oraz przyziemia;
• roboty dekarskie wraz z obróbkami blacharskimi;
• montaż stolarki drzwiowej i okiennej;
• prace wykończeniowe wewnętrzne – tynki, posadzki, roboty malarskie;
• roboty elewacyjne.
• zagospodarowanie terenu działki
• wykonanie terenu zielonego oraz utwardzeń
• wykonanie przyłączy
Projektowany budynek zostanie wyposażony w wewnętrzne instalacje:
• instalację wodociągową
• instalację kanalizacji sanitarnej
• instalację grzewczą - pompę ciepła
• Instalację elektryczną oraz teletechniczną, w tym instalację oświetlenia awaryjnego,
fotowoltaiczną, systemu monitoringu wizyjnego oraz systemu wideodomofonowego,
instalację systemu okablowania strukturalnego dedykowanego dla wszelkich systemów
wykorzystujących sieć Ethernet IP, system sygnalizacji włamania i napadu
• Wentylację grawitacyjna
• Instalacji klimatyzacji
Do budynku przewiduje się doprowadzenie przyłącza energii elektrycznej, a także
wykorzystanie istniejącego przyłącza kanalizacyjnego i wodociągowego.
Zaplanowano 1 stanowisko postojowe dla osób niepełnosprawnych. Na terenie inwestycji
zaprojektowano utwardzenia z kostki brukowej 8cm na podsypce cementowo- piaskowej.

Dalszy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zawarł w SWZ i udostępnionych dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7568000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7568000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7568000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane i Handel Justyna Miesikowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551792293

7.3.3) Ulica: Ks. Zawadzińskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Odry

7.3.5) Kod pocztowy: 89-651

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7568000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w ciągu 23 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.