eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersytecki



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersytecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersytecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-124a00e6-6b4b-4531-b97a-68f327150d17

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065170/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.21 Zakup i montaż inteligentnego systemu do ogrzewania budynków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.klinika.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl
2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: ZP-271-23/2024.
3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na Platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta złożona poprawnie”. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie. Po zapisaniu, plik jest w systemie zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik, można go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „usuń”.
2. Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ich przez Zamawiającego.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc lub .docx. lub .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertę należy złożyć w oryginale.
4. Oferta (wszystkie dokumenty wchodzące w skład Oferty) powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (dalej: „podpis elektroniczny”) przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentacji firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w Krajowym Rejestrze Sądowym/CEIDG lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy lub osobę posiadającą stosowne pełnomocnictwo.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę zakupową Zamawiającego.
6. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego na formularzu własnym jako załącznik. Korespondencja ta nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania (ZP-271-23/2024).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-271-23/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i serwis urządzeń systemu zarządzania ogrzewaniem, które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania, zwanej dalej c.o., w budynkach Uniwersyteckiego Szpitala Ortopedyczno-Rehabilitacyjnego w Zakopanem (Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B)). Zakres prac do wykonania w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawiera montaż urządzeń niezbędnych do funkcjonowania systemu, umożliwiających odczyt oraz analizę pomiaru parametrów niezbędnych do prawidłowego działania instalacji C.O., za pomocą elektronicznego narzędzia, umożliwiającego bieżącą kontrolę oraz zmianę parametrów pracy instalacji C.O. w sposób zdalny, z dowolnego miejsca, za pośrednictwem komputera wyposażonego w dostęp do Internetu.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę, montaż i uruchomienie fabrycznie nowych, kompletnych, nienaprawianych i nieregenerowanych urządzeń , które wspomagać będą pracę instalacji wewnętrznej C.O. za pomocą dostarczonego oprogramowania;
2) włączenie systemu do istniejącej w Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B) instalacji C.O. w sposób pozwalający na nadzór pracy instalacji C.O. tych budynków.

System zarządzania ogrzewaniem ma za zadanie wspomaganie działania instalacji centralnego ogrzewania w Budynku Głównym (A) oraz Budynku Administracyjnym (B) w celu utrzymania optymalnych parametrów pracy, w sposób zapewniający optymalne zużycie paliwa gazowego przy jednoczesnym zapewnieniu komfortu cieplnego użytkowników tych budynków

4.2.6.) Główny kod CPV: 71314000-2 - Usługi energetyczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

d) zdolność techniczna lub zawodowa (ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia):
 Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował trzy (3) systemy sterowania ogrzewaniem w obiektach użyteczności publicznej (wraz z montażem) o wartości co najmniej 200 000,00 tysięcy złotych netto każda (Załącznik 6 do SWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ma być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę, który wykonał system sterowania ogrzewania w obiektach użyteczności publicznej (wraz z montażem).
Wykonawca dołączy do formularza ofertowego dokumentację potwierdzająca wykazane doświadczenie w postaci np. referencji z których będzie jednoznacznie wynikać spełnienie w/w warunku.
Ocena spełnienia tego warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, który wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty.
 Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca (lub Podwykonawca, lub wszyscy Wykonawcy i Podwykonawcy łącznie), w celu wykonania czynności będących przedmiotem zamówienia, dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:

- posiadającymi certyfikat znajomości systemu, uprawniający do konfiguracji i zarządzania „automatycznym budynkiem”, wydany przez producenta inteligentnego systemu sterowania ciepłem w zakresie realizacji będącej przedmiotem zamówienia- Załącznik 7 do SWZ.
Wykonawca dołączy do formularza ofertowego dokumentację potwierdzająca wykazane kwalifikacje, z których będzie jednoznacznie wynikać spełnienie w/w warunku

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego wg wzoru stanowiącego Załącznik 3 do SWZ.
2. Zamawiający prześle umowę Wykonawcy, którego oferta została wybrana za najkorzystniejszą albo zaprosi go do swojej siedziby, celem zawarcia umowy.
3. W przypadku, gdy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego należy dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
4. W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą zagranicznym, umowa i wszelka korespondencja związana z realizacją zamówienia zostanie sporządzona i będzie prowadzona w języku polskim.
5. Warunki dokonywania zmian w umowach:
- na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści przedłożonej w niniejszym postępowaniu oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach, wymienionych w Załączniku 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.