eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaBudowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe – etap II
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99e59fab-3abc-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe – etap II
w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99e59fab-3abc-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z budżetu Gminy Ustka oraz dofinansowane z Programu Rządowy fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.30.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2847666,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest „Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe – etap II w ramach zadania pn. Budowa
kompleksu boisk i bieżni wraz z infrastrukturą obejmująca branżę sanitarną, energetyczną, konstrukcyjną „ w ramach
Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanym dalej w umowie przedmiotem umowy lub
zamiennie przedmiotem zamówienia.
2. Przedmiot umowy zwany zamiennie przedmiotem zamówienia obejmuje realizację robót budowlanych na dz. nr 27/1 przy
Szkole podstawowej w miejscowości Objazda (zgodnie z projektem budowlanym dla zadania jw. stanowiącego załącznik do
opisu przedmiotu zamówienia).
3. Celem przedmiotowych robót budowlanych etap II jest budowa:
1) toru rowerowego “pumptrak” wraz z elementami małej architektury;
2) kortu do tenisa z przekryciem pneumatycznym, łukowym wraz z wyposażeniem;
3) boiska do piłki nożnej wraz z wyposażeniem;
4) odwodnienia terenu boiska, odprowadzenie wód opadowych z terenów utwardzonych i zadaszenia systemem
kanalizacyjnym do istniejącego zbiornika zrealizowanego w etapie I;
5) bieżni lekkoatletycznej jednotorowej do skoku w dal;
6) system ciągów komunikacyjnych;
7) ogrodzenia boiska wraz z piłko chwytami;
8) oświetlenia, monitoringu ;
9) oraz wykonanie robót zgodnie z przepisami prawa w tym odnośnymi aktami prawa i normami.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Roboty budowlane, m.in.:
• roboty związane z przygotowaniem terenu w tym m.in. roboty ziemne pod budowę obiektów typu tor pumptack, kort
tenisowy z zadaszeniem powłoką pneumatyczną, boisko do piłki nożnej, bieżni lekkoatletycznej jednotorowej do skoku w dal
i innych elementów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu;
• roboty związane z budową boiska o nawierzchni z trawy naturalnej o parametrach trawy sportowej;
• roboty związane z wykonaniem renowacji istniejącego ogrodzenia m. in. poprawienie kotwienia słupków ogrodzenia;
• roboty związane z wykonaniem piłkochwytów;
• roboty związane z budową toru pumptrack;
• roboty związane z budową bieżni lekkoatletycznej jednotorowej do skoku w dal;
• roboty związane z budową kortu tenisowego wraz zadaszeniem powłoką pneumatyczną;
• roboty związane z montażem małej architektury;
• inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania.
2) Roboty elektryczne, m.in.:
• roboty związane z wykonaniem sieci elektrycznej oraz teletechnicznej kanalizacji kablowej;
• roboty związane z instalacją grzewczą kortu tenisowego;
• roboty związane z montażem rozdzielnicy elektrycznej ;
• roboty związane z montażem masztów / słupów oświetleniowych ;
• roboty związane z ułożeniem bednarki łączącej wszystkie słupy/maszty;
• roboty związane z uziemieniem masztów /słupów oświetleniowych;
• roboty związane z montażem systemu sterowania oświetleniem boiska, pumptracku oraz kortu tenisowego wraz z
ułożeniem przewodów sterujących do wszystkich złączy;
• roboty związane z instalacją monitoringu tj. kamerę obrotową – min. 2 kpl oraz kamerę zewnętrzną IP – 6 kpl.;
• inne roboty uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania związane z budową boiska, itp.
3) Roboty sanitarne, m.in.:
• roboty związane wykonaniem kanalizacji deszczowej - w zakresie objętym tym postępowaniem przetargowym należy
uwzględnić budowę sieci w zakresie węzła:
OL1 – D1 – D1A – OL1A – D1A – SP – D4
OL2 – OL5 – OL4 – D2- D4
• roboty związane z budową odwodnień liniowych;
• roboty związane z budowa systemu nawadniającego boisko o nawierzchni z trawy naturalnej o parametrach trawy
sportowej;
• roboty związane z budową systemu drenarskiego dla boiska o nawierzchni z trawy syntetycznej;
4) Wyposażenie:
• wyposażenie boiska w kabiny dla zawodników rezerwowych;
• wyposażenie boiska w bramki;
• wyposażenie w inne elementy uwzględnione w dokumentacji załączonej do postępowania.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia: projekt
umowy, opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych oraz pomocniczo przedmiar robót, które jako załączniki stanowią integralną część umowy.
Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do przygotowania Oferty.
6) Roboty muszą być wykonane zgodnie dokumentacją budowlaną, obowiązującymi przepisami, normami oraz na
ustalonych umową warunkach.
7) Wykonawca przyjmuje obowiązki określone w umowie oraz związane z wykonaniem usług i robót budowlanych.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszelkich obowiązków wynikających z umowy na realizację zamówienia w
dobrej wierze oraz przy dochowaniu zawodowej staranności. W szczególności Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać
przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot
umowy oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich
wykonanie.
8) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót .
9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego
stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z
Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. -
Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
10) Wszędzie tam, gdzie przedmiot niniejszej umowy jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub poprzez odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych,
specyfikacji technicznej i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę
rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego pod warunkiem, że będą one posiadały co
najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżają standardów określonych w dokumentacji
projektowej. Zaoferowane rozwiązanie równoważne nie może powodować konieczności przeprojektowania dokumentacji
projektowej.
11) Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązania równoważnego i na podstawie art. 99 ust. 6 ustawy PZP określa
następujące kryterium dla oceny równoważności, które to kryterium ma zastosowanie do wszystkich materiałów (produktów)
i urządzeń określonych w całej dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisu przedmiotu zamówienia, a
mianowicie warunkiem zastosowania materiału lub urządzenia równoważnego jest spełnienia łącznie następujących
wymagań:
1) materiał (zamiennie produkt) lub urządzenie równoważne musi zapewnić osiągniecie tego samego poziomu
technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych,
2) materiał lub urządzenie równoważne musi zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych ,
3) równoważne materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu
i stosowania zgodnie z obowiązującym przepisami,
4) Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, jest
zobowiązany uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia
w terminie wynikającym z SWZ;
5) Wykonawca jest zobowiązany wykazać równoważność zastosowanych materiałów lub urządzeń.
12) Na wykonany cały przedmiot umowy Wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznej rękojmi według przepisów art.
556 – 576 4 w zw. z 656 § 1 oraz art. 638 kodeksu cywilnego. Rękojmia obejmie wykonanie robót budowlanych, a także w
całości, także zamontowany osprzęt i inne urządzenia. Bieg terminu rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego
przedmiotu umowy.
Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony
zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu
umowy.
13) Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 oraz w
zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2, jeżeli zamawiający przewiduje takie wymagania:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w
zakresie:
robót przygotowawczych, robót konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót sanitarnych, wykonania budowy infrastruktury
sportowej w Objeździe.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik
zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu
i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3924699,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4583860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3924699,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYSZARD ZIEGERT "ZIMAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770621013

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3924699,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.