eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryPrzebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tarnogórski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karłuszowiec 5

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 3813786

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tarnogorski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnogorski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnogorski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56a7d21b-65b9-4721-8595-22a908ffe1a6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023951/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A i 26B w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00438757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.272.4.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedsięwzięcie realizowane jest z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat na podstawie umowy nr BSK/23/24/0003005 zawartej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
2. Budynek przy ul. Opolskiej 26A w Tarnowskich Górach jest wpisany do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr. A/388/12 z dnia. 19.11.2012r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: część A: przebudowę lokalu mieszkalnego przy ul. Opolskiej 26A/6 na potrzebę mieszkania chronionego/treningowego wraz z jego kapitalnym remontem w tym przebudową instalacji wewnętrznych.
W części A do zakresu zamówienia należy:
- zmiana układu pomieszczeń,
- wyburzenie ściany działowej,
- wyburzenie otworu w ścianie na przejście do projektowanej kuchni,
- rozbiórka istniejącej stolarki drzwiowej,
- rozbiórka posadzek,
- rozbiórka istniejących okładzin,
- rozbiórka istniejących instalacji wewnętrznych co, gazowej, wody, kanalizacji sanitarnej (bez ingerencji w piony budynku), elektrycznej (cały zakres przewidziany w projekcie w tym wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej na korytarzu wraz z instalacją),
- wykonanie sufitu z płyt gipsowo kartonowych w łazience,
- wykonanie ścian działowych gipsowo kartonowych ,
- rozbiórka tynków na fragmentach ścian,
- wymiana płyt OSB na podłogach oraz wykonanie nowych posadzek,
- malowanie ścian,
- wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
- wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, wody, gazu,
- wykonanie białego montażu,
- wykonanie oświetlenia,
- wykonanie zakresu prac przewidzianych w warunkach przyłączenia lokali mieszkalnych do sieci.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru dla części A określają następujące dokumenty:
1) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno–budowlany, wykonawczy – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 – załącznik nr 5a do SWZ,
2) projekt techniczny – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 – załącznik nr 5b do SWZ,
3) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 – branża budowlana- załącznik nr 6a do SWZ,
4) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 – branża sanitarna- załącznik nr 6b do SWZ,
5) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 – branża elektryczna- załącznik nr 6c do SWZ,
6) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 - branża budowlana – załącznik nr 7a do SWZ,
7) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 - branża sanitarna – załącznik nr 7b do SWZ,
8) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26A/6 - branża elektryczna – załącznik nr 7c do SWZ,
9) Decyzja nr 26/23 z dnia 11.01.2023r. dotycząca przebudowy i remontu mieszkania przy ul. Opolska 26A – załącznik nr 8 do SWZ,
10) Pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/1533/2022 z dnia 20.12.2022 dla lokalu mieszkalnego przy ul. Opolska 26A – załącznik nr 9 do SWZ,
11) Warunki przyłączenia dla lokalu mieszkalnego przy ul. Opolskiej 26A/6 nr WP/033909/2024/O11R08 z dnia 04.04.2024r. – załącznik nr 10 do SWZ.
12) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
5. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy wynosi minimum 3 lata (słownie: trzy lata), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót, za wyjątkiem gwarancji na urządzenia, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów, które winny wynosić minimum 2 lata. Gwarancje na urządzenia udzielone przez producenta będą liczone od dnia podpisanego przez Zamawiającego, Inspektora nadzoru inwestorskiego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót.
6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy ( tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zm.) w zakresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, robotami, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych.
7. Tam, gdzie w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
8. Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub równoważną lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub równoważną lub Polską Normą lub równoważną w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
9. Ilekroć w projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub równoważne lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub równoważne lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.
10. Materiały, sprzęt i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn.zm. ), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymogom Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i SWZ.
11. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne do akceptacji inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu potwierdzające zgodność parametrów technicznych z projektem budowlanym i wykonawczym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 119577,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedsięwzięcie realizowane jest z wykorzystaniem finansowego wsparcia z Funduszu Dopłat na podstawie umowy nr BSK/23/24/0003005 zawartej z Bankiem Gospodarstwa Krajowego.
2. Budynek przy ul. Opolskiej 26B w Tarnowskich Górach jest wpisany do rejestru zabytków województwa śląskiego pod nr. A/388/12 z dnia. 19.11.2012r.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje część B: przebudowę lokalu mieszkalnego przy ul. Opolskiej i 26B/3 na potrzebę mieszkania chronionego/treningowego wraz z jego kapitalnym remontem w tym przebudową instalacji wewnętrznych.
W części B do zakresu zamówienia należy:
- zmiana układu pomieszczeń,
- wyburzenie ściany działowej,
- wyburzenie otworu w ścianie na przejście do projektowanej kuchni,
- rozbiórka istniejącej stolarki drzwiowej,
- rozbiórka posadzek,
- rozbiórka istniejących okładzin,
- rozbiórka istniejących instalacji wewnętrznych co, gazowej, wody, kanalizacji sanitarnej (bez ingerencji w piony budynku), elektrycznej (cały zakres przewidziany w projekcie w tym wykonanie nowej rozdzielnicy elektrycznej na korytarzu wraz z instalacją),
- wykonanie sufitu z płyt gipsowo kartonowych w łazience,
- wykonanie ścian działowych gipsowo kartonowych ,
- rozbiórka tynków na fragmentach ścian,
- wymiana płyt OSB na podłogach oraz wykonanie nowych posadzek,
- malowanie ścian,
- wykonanie okładzin ceramicznych ścian,
- wykonanie instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, kanalizacji sanitarnej, wody, gazu,
- wykonanie białego montażu,
- wykonanie oświetlenia,
- wykonanie zakresu prac przewidzianych w warunkach przyłączenia lokali mieszkalnych do sieci.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru dla części B określają następujące dokumenty:
1) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno–budowlany, wykonawczy – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 – załącznik nr 11a do SWZ,
2) projekt techniczny – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 – załącznik nr 11b do SWZ,
3) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 – branża budowalna- załącznik nr 12a do SWZ,
4) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 – branża sanitarna- załącznik nr 12b do SWZ,
5) przedmiar robót. - lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 – branża elektryczna- załącznik nr 12c do SWZ;
6) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 - branża budowlana – załącznik nr 13a do SWZ,
7) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 - branża sanitarna – załącznik nr 13b do SWZ,
8) STWiOR – lokal mieszkalny przy ul. Opolska 26B/3 - branża elektryczna – załącznik nr 13c do SWZ.
9) Decyzja nr 23/23 z dnia 10.01.2023r. dotycząca przebudowy i remontu mieszkania przy ul. Opolska 26B – załącznik nr 14 do SWZ.
10) Pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/1534/2022 z dnia 20.12.2022 dla lokalu mieszkalnego przy ul. Opolska 26B – załącznik nr 15 do SWZ.
11) Warunki przyłączenia dla lokalu mieszkalnego przy ul. Opolska 26B/3 nr WP/033919/2024/O11R08 z dnia 04.04.2024r. – załącznik nr 16 do SWZ.
12) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 144386,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128391,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128391,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JRS-BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROB-BUD Robert Siudyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252486850

7.3.3) Ulica: 1 Maja 78

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-583

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128391,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154151,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154151,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JRS-BUD Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROB-BUD Robert Siudyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252486850

7.3.3) Ulica: 1 Maja 78

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-583

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154151,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.