eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChocianówBudowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Chocianów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Chocianów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chocianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Chocianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@chocianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chocianow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Chocianów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74ce0fe9-3a9e-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015450/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa dróg na terenie Gminy Chocianów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00400071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RU.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. CZĘŚĆ I - Budowa drogi gminnej od ul. Kolejowej do ul. Głogowskiej w Chocianowie wraz z infrastrukturą techniczną i małą architekturą obejmuje między innymi:
a) budowę drogi gminnej na działkach nr 225/14, 225/17, 225/15 składającej się z jezdni, pasa zieleni, ciągu pieszego, ścieżki rowerowej oraz ciągu pieszo – rowerowego,
b) budowę skrzyżowań drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 331 na działce nr 225/1 i drogą gminną na działce nr 56,
c) wykonanie chodnika na działce nr 225/18,
d) rozbiórkę istniejących utwardzeń terenu z asfaltu oraz kostki granitowej, rozbiórka części rampy,
e) budowę oświetlenia drogowego,
f) budowę systemu monitoringu drogi,
g) budowę systemu multimedialnego składającego się z totemów multimedialnych i ekranu LED oraz stacji ładowania samochodów elektrycznych,
h) montaż ławek, koszy na odpady oraz masztów,
i) montaż wolnostojących liter tworzących podświetlany napis „CHOCIANÓW”,
j) wykonanie nasadzeń i zagospodarowania zieleni,
k) budowę zatok postojowych,
l) budowę zatoki autobusowej,
m) remont konstrukcji rampy przy budynku dworca kolejowego na działce nr 225/18,
n) wymiana przyłącza wody oraz hydrantu na działce ewidencyjnej nr 55,
o) budowa kanalizacji deszczowej,
p) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonymi projektami organizacji ruchu,
q) opracowanie, zatwierdzenie oraz wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych,
r) wykonanie innych robót objętych dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4292682,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Przebudowa dróg gminnych: ul. Zaułek Fabryczny oraz ul. Słoneczna w Chocianowie obejmuje między innymi:
5.2.1. Przebudowa z rozbudową drogi wewnętrznej ul. Zaułek Fabryczny w Chocianowie – zakres przebudowy obejmuje między innymi:
a) przebudowę drogi wewnętrzne na działce nr 209 z kostki betonowej z kostki betonowej typu EKO o szerokości 5,0 m,
b) rozbudowę drogi wewnętrznej na działkach nr 199/27, 199/28,199/30 z kostki betonowej ażurowej typu EKO o szerokości 5,0 m,
c) przebudowę włączenia do drogi gminnej na działkach nr 220 i 198,
d) budowę oświetlenia drogowego,
e) budowę pobocza z kostki betonowej o szerokości 1,0 m,
f) budowę zatok postojowych z płyt ażurowych obsianych trawą,
g) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem,
h) wykonanie innych robót objętych dokumentacją projektową,
i) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.
5.2.2. Przebudowa drogi gminnej: ul. Słoneczna w m. Chocianów – zakres przebudowy obejmuje między innymi:
a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płyt betonowych,
b) wymianę krawężników betonowych,
c) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej szarej o gr. 8 cm,
d) wykonanie nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji,
e) wykonanie innych robót objętych dokumentacją projektową,
f) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 936443,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III –Przebudowa nawierzchni ul. Sportowej w m. Chocianów obejmuje między innymi:
a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni drogi,
b) wbudowanie krawężników betonowych i obrzeży,
c) wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej o gr. 8 cm,
d) wykonanie nawierzchni skrzyżowania z nawierzchni bitumicznej,
e) wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,
f) wykonanie nawierzchni miejsc do parkowania z płyt ażurowych,
g) wykonanie przykrawężnikowego ścieku z kostki betonowej,
h) wymiana elementów odwodnienia drogi,
i) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem,
j) wykonanie innych robót objętych dokumentacją projektową,
k) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 463343,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV – Przebudowa ul. Środkowej w m. Chocianów obejmuje między innymi:
a) wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej ażurowej typu EKO,
b) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
c) wykonanie zjazdów oraz dojść do posesji,
d) wykonanie nawierzchni zjazdów oraz dojść do posesji,
e) wykonanie innych robót objętych dokumentacją projektową,
f) opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 178389,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10414556,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10414556,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10414556,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931939082

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza 63

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10414556,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1022041,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1022041,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1022041,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Bresso "BRESSO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920205749

7.3.3) Ulica: Guzice Piaskowania

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022041,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 722037,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 782594,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 722037,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Bresso "BRESSO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920205749

7.3.3) Ulica: Guzice Piaskownia

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 722037,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194798,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239185,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194798,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jan Bresso "BRESSO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6920205749

7.3.3) Ulica: Guzice Piaskowania

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194798,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.