eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GaćBudowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GAĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 275

1.5.2.) Miejscowość: Gać

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-207

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: (16) 641-14-29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_gac@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gac

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd800295-4ae4-4f8e-9eb6-d6f1486dfa06

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049725/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego przy SP w Ostrowie w Gminie Gać

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411600

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGO.271.10.2024.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1020218,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Ostrowie w Gminie Gać”. Inwestycja zlokalizowana zostanie na działce nr ewid. 1096/1 położonej w miejscowości Ostrów, gmina Gać. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wszystkich koniecznych prac, które doprowadzą do osiągnięcia rezultatu opisanego w Załącznikach nr 11 i 12 do SWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych, konstrukcyjno-budowlanych, instalacyjnych oraz zrealizowanie dostaw urządzeń i materiałów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót objętych przedmiotem postępowania i umowy zgodnie z dokumentami zamówienia, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wszelkiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne użytkowanie obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. Wykonawca zobowiązuje się do uzyskania w imieniu Zamawiającego zgód, zezwoleń, dokumentów, uzgodnień, decyzji administracyjnych w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeśli jest wymagane), a także wszelkich innych czynności koniecznych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dokumentacji Projektowej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej Załącznik nr 12 do SWZ.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących elementów:
1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
2. Nawierzchnia utwardzona z kostki betonowej.
3. Nawierzchnia poliuretanowa boiska.
4. Zadaszenie boiska – wariant zadaszenie łukowe hali o konstrukcji z drewna klejonego warstwowo z powłoką membranową.
5. Dostawa wyposażenia hali.
6. Rozbudowa kanalizacji deszczowej.
7. Rozbudowa instalacji gazowej – instalacje zewnętrzne.
8. Wewnętrzna instalacja gazowa.
9. Instalacja elektryczna zewnętrzna i wewnętrzna.
10. Dostawa sceny wraz z wykładziną ochronną na boisko - przewiduje się do wykonania między innymi:
a. Scena mobilna o wymiarach zewnętrznych 4,0 m x 7,0 m o wysokości od podłoża do 0,7 m ze schodami wejściowymi o szerokości do 2,0 m; Podesty sceny wykonane z profilu aluminiowego; Blat podestu wykonany ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą antypoślizgową;
b. Wykładzina ochronna na nawierzchnię poliuretanową – mata przemysłowa płytki gumowe o wymiarach około 0,91 m x 0,91 m z możliwością składania i rozkładania wg potrzeb kolor do uzgodnienia z inwestorem.
11. Dostawa strzelnicy laserowej 4 stanowiskowej - przewiduje się do wykonania między innymi:
Opis strzelnicy:
System multimedialny szkolno-treningowy, 4-ro stanowiskowy. Przenośny opracowany na potrzeby rynku cywilnego. Powinien się charakteryzować łatwością przenoszenia i rozstawiania (zwarta konstrukcja). Zasilanie z sieci 230V. Jego obsługa powinna być prosta i intuicyjna - możliwa obsługa z menu ekranowego lub klawiatury bezprzewodowej. Powinien umożliwiać szkolenie od jednej do czterech osób. Kompletny zestaw winien obejmować min.:
a. Moduł projekcji;
b. Oprogramowanie w zestawie mikrokomputerowym lub module projekcji;
c. Broń treningową (symulatory laserowe wraz z bezprzewodowymi modułami laserowymi i ich ładowarkami: replika pistoletu – 4 kpl., replika karabinka – 4 kpl.). Rodzaje broni i ich specyfikacja zależne będą od indywidualnej specyfikacji dostawcy wg rekomendacji producenta;
d. Pakiet startowy materiałów eksploatacyjnych;
e. Opakowanie transportowe na sprzęt.

Wymagania w zakresie dokumentacji powykonawczej:
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych dla zagwarantowania należytego użytkowania obiektu. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie kompleksowej dokumentacji powykonawczej zrealizowanych prac - operatu geodezyjnego dla całego zamierzenia inwestycyjnego.
Zakres całościowy robót budowlanych wszystkich branż musi uwzględniać dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów w każdym zakresie, a szczególnie ochrony przeciwpożarowej oraz wymogów sanitarnych a także do obowiązujących warunków technicznych dla tego typu obiektów. Wykonywane prace budowlane, w tym zastosowane materiały, muszą uwzględniać również charakter i typ użytkowy obiektu.
Wykonawca wykona, przygotuje oraz złoży u Zamawiającego (podczas odbioru końcowego robót), w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zawłaszcza:
1. dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości),
2. instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń w tym karty gwarancyjne,
3. inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,
4. dokumentację konieczną do dokonania odbiorów i uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień (jeśli jest wymagana).
Obowiązkiem Wykonawcy jest przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z podwykonawcami, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, protokół przekazania placu budowy, badania materiałów, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, sprawozdania techniczne Wykonawcy, protokół odbioru końcowego robót, kosztorys powykonawczy, ostateczną decyzję Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Przeworsku udzielającą pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu w całości (bez możliwości wykazania prac pozostałych do wykonania) – jeśli jest wymagana. Operat kolaudacyjny należy dostarczyć w wersji papierowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262210-6 - Fundamentowanie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

34152000-7 - Symulatory szkoleniowe

35740000-3 - Symulatory walki

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1463700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2379999,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1463700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHART Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 181138531 NIP: 7922290576

7.3.3) Ulica: Piwoda 150

7.3.4) Miejscowość: Wiązownica

7.3.5) Kod pocztowy: 37-522

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1463700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wskazany okres realizacji zamówienia - 90 dni - określa się od dnia zawarcia umowy.

Obowiązującą formą rozliczenia z Wykonawcą, zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

Przedmiotowe zamówienie jest objęte dofinansowaniem z Programu Olimpia – Program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100-lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.