eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Horyniec-Zdrój w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Horyniec-Zdrój w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Horyniec-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900677

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Przyjaźni 5

1.5.2.) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-620

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166313455

1.5.8.) Numer faksu: 166313455

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horyniec-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.horyniec-zdroj.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Horyniec-Zdrój w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e8938e-6be9-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456762/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Spółka powstała na podstawie Aktu Założycielskiego Spółki z o. o. Zamawiający sprawuje nad nią prawną kontrolę nie tylko
w aspekcie prawnym, lecz także faktycznym. Do obliczenia procentu działalności, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 11 lit
b Zamawiający pozyskał od podmiotu kontrolowanego szczegółowe informacje dotyczące struktury przychodów za ostatnie
3 lata, które potwierdzają tą przesłankę. Okolicznością niezbędną do wykazania z celu udzielenia zamówienia na podstawie
art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp jest zawarte w lit. c wymaganie aby w kontrolowanej osobie prawnej nie było
bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zgodnie z odpisem KRS jedynym wspólnikiem i udziałowcem w
przedmiotowym podmiocie jest Gmina Horyniec – Zdrój obejmująca całość udziałów w wysokości całego kapitału
zakładowego Spółki

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2022.WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 786116,27 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie
zamówienia odpadów komunalnych powstałych i zebranych na wszystkich nieruchomościach, na których zamieszkują
mieszkańcy, oraz od właścicieli nieruchomości, na której znajduje się domek letniskowy, i innej nieruchomości
wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych w granicach administracyjnych Gminy Horyniec-Zdrój w
sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku
innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do
składowania.
2. Dostarczenie do nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy worków do zbiórki odpadów.
3. Na terenie gminy Horyniec-Zdrój obowiązywał będzie istniejący system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów
komunalnych. Worki na odpady zmieszane oraz segregowane (na papier i tekturę, tworzywa sztuczne, szkło oraz
bioodpady) zabezpieczy właścicielom nieruchomości Wykonawca.
4. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie właściciela nieruchomości do dostarczenia mu pojemnika do gromadzenia
zmieszanych odpadów komunalnych, w ramach obowiązującej umowy z Zamawiającym.
5. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 110 l na odpady zmieszane wynosi ok. 800 szt.
6. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady zmieszane wynosi ok 16 szt.
7. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na plastik wynosi ok 9 szt.
8. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na szkło wynosi ok 6 szt.
9. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na papier wynosi ok 4 szt.
10. Przewidywane zapotrzebowanie na pojemniki 1100 l na odpady segregowane na bioodpady wynosi ok 4 szt.
Ilości te mogą ulec zwiększeniu w miarę zgłaszania potrzeb przez mieszkańców. Szacunkowo o ok. 10%
11. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym
dniem obowiązywania umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów zawartej z Zamawiającym. Szacunkowa ilość
pojemników 110 l. do dostarczenia przed pierwszym dniem odbioru to ok 700 szt., pojemników 1100 l. w ilości jak w ust. 6-
10,
Uwaga: Podane wyżej ilości pojemników należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo
dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za dostarczenie większej ilości pojemników i kontenerów w razie
zaistnienia takiej potrzeby.
12. Szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów, na które należy podstawić pojemniki
oraz ich pojemności Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie na 10 dni przed obowiązywaniem umowy. W trakcie
trwania umowy Zamawiający będzie przekazywał zmiany w powyższym wykazie a Wykonawca podstawi do nieruchomości
wymagane pojemniki w możliwie jak najkrótszym terminie. Forma zgłaszania zmian – poczta elektroniczna
(i.rawska@horyniec-zdroj.pl) lub telefonicznie (nr tel. 16 63 13 455 w. 22).
13. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania w należytym stanie sanitarnym i porządkowy narzędzi i urządzeń
wykorzystywanych na potrzeby realizacji umowy, t.j. mycia i dezynfekcji samochodów przynajmniej 2 razy w miesiącu.
Wymiany uszkodzonych z winy Wykonawcy pojemników

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898621,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Usługi Komunalne" Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 793-15-34-960

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 28

7.3.4) Miejscowość: Horyniec-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 37-620

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898621,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.