Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00358651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00377245/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00385414/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
- 2024/BZP 00293229/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno- etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DRAWNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 3
1.5.2.) Miejscowość: Drawno
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-220
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957682031
1.5.8.) Numer faksu: 957682505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@drawno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.drawno.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno- etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a57d6ca-3422-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036435/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa sieci wodociągowej Niemieńsko- Niemieńsko Zamek
1.1.9 Budowa kanalizacji sanitarnej Barnimie-Drawno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00358651/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIOŚ.271.15.2022.MP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Drawno- etap I”.
2. Zadanie dotyczy uporządkowania gospodarki wodno- ściekowej na terenie gminy Drawno. Stanowi I etap podjętych działań służących kompleksowemu rozwiązaniu problemów związanych z gospodarką wodno- ściekową i doprowadzenie stanu gospodarki wodno-ściekowej do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami w tym środowiskowymi. Działania ukierunkowane są na poprawę jakości życia mieszkańców i obniżenie opłat eksploatacyjnych związanych z korzystaniem z sieci, które ostatecznie ponoszą odbiorcy. Wytypowano zadanie które są niezbędne do realizacji jako najpilniejsze.
3. Zasadniczymi pracami związanymi:
3.1. z budową kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) z przepompowniami ścieków na odcinku Barnimie – Drawno będą:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej o dł. ok 12 km z 6 przepompowniami na odcinku Barnimie-Drawno.
Ścieki z oddalonych miejscowości przepompowywane będą w kierunku istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w m. Drawno. Przebieg sieci został zaplanowany w taki sposób aby uzyskać optymalne warunki hydrauliczne w kolektorach zapewniając jednocześnie dostęp do kanalizacji każdej z nieruchomości oraz uwzględniając aspekt ekonomiczny, tj. ponoszenie minimalnych kosztów podczas realizacji zadania (budowa) oraz eksploatacji sieci. Zaplanowano budowę systemu kanalizacji grawitacyjno – tłocznej. Wariant ten uznano za najkorzystniejszy z uwagi na warunki ekonomiczne i ekologiczne. Przyjęto powszechnie stosowane materiały PCV, PE, przyjazne środowisku – nieulegające korozji odporne na uszkodzenia termiczne i mechaniczne.
Zakres do realizacji:
a) kolektory ściekowe grawitacyjne DN200 , ok. L = 3500,0 m;
b) przyłącza DN150, ok. L = 480,0 m (120 szt.);
c) kolektor ściekowy tłoczny dn 90, ok. L = 740 m;
d) kolektor ściekowy tłoczny dn 110, ok. L = 6204 m;
e) przepompownia sieciowa PS wraz z zagospodarowaniem – 6 szt.
3.2. z budową sieci wodociągowej na odcinku Niemieńsko Oczyszczalnia – Niemieńsko Zamek będą:
- budowa sieci wodociągowej, rozdzielczej z rur PE100RC dn90 x 5,4 mm SDR17, PN10. o dł. 897,5 m.
Projektowana inwestycja jest inwestycją liniową. Połączenie z istniejącą siecią zaplanowano za pomocą połączeń kołnierzowych. Projektowana sieć wodociągowa ma na celu poprawę jakości gospodarki wodnej i poprawę niezawodności dostaw wody na cele bytowo-gospodarcze, przy czym jej wykonanie ma nastąpić do dnia 09.12.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7298000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14974884,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7298000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREN Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941603868
7.3.3) Ulica: Podgórna 26
7.3.4) Miejscowość: Recz
7.3.5) Kod pocztowy: 73-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7298000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DRAWNO
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby DPS w Brzezinach.
- dostawa oleju opałowego
więcej: przetargi DRAWNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.