Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00412737/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00435387/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń salki gimnastycznej na oddział przedszkolny – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH W PYSZĄCEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000941010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śremska 12
1.5.2.) Miejscowość: Pysząca
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sppyszaca.srem.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppyszaca.srem.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f9355be4-ae54-41ad-abf3-4c5b67b46e611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń salki gimnastycznej na oddział przedszkolny – II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9355be4-ae54-41ad-abf3-4c5b67b46e61
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00508793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00372665/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja pomieszczeń salki gimnastycznej na oddział przedszkolny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412737
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.Pysz.262.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 242386,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest adaptacja części pomieszczeń parteru budynku Szkoły Podstawowej w której obecnie mieści
się Sala gimnastyczna wraz z szatnią, sanitariatem i schowkiem na sprzęt na oddział przedszkolny, zlokalizowany na terenie
działki nr 173/2 i 174/2 zlokalizowanej w miejscowości Pysząca.
Zakres prac obejmuje:
- wyburzenie części zbędnych ścian oznakowanych na rysunku jako do wyburzenia
- zerwanie starych posadzek drewnianych i wykonanie nowych
- wykonanie nowych podziałów pomieszczeń poprzez wprowadzenie nowych ścianek działowych
- naprawa i uzupełnienie tynków ściennych we wszystkich pomieszczeniach
- osadzenie nowych drzwi do projektowanych pomieszczeń
- osadzenie nowego dodatkowego okna podawczego w pomieszczeniu projektowanej kuchni
- rozprowadzenie nowych instalacji elektrycznych oświetleniowych, zasadniczych i awaryjnych i gniazd wtykowych
- doprowadzenie wody i odbioru ścieków z nowych pomieszczeń sanitarnych i zaplecza kuchennego
- przeniesienie i osadzenie nowych grzejników
- wymiana okna zewnętrznego które umożliwi w sposób bezpieczny ewakuację dzieci na zewnątrz budynku
- wyposażenie rozdzielni i sanitariatów w biały montaż oraz sprzęt potrzebny do jego funkcjonowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 343170 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-BUD PRZEMYSŁAW BIRK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302089495
7.3.3) Ulica: Bodzyniewo 6a
7.3.4) Miejscowość: Bodzyniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.