Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00560849/01 - Wynik z dnia 2023-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MOKOBODY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mokobody
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256411315
1.5.8.) Numer faksu: 256411315
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c41528a2-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00508846
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005847/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c41528a2-89de-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- W sprawach proceduralnych:
Jolanta Fa³dowska, tel.: 25 641 13 15 wew. 58, email: przetargi@mokobody.pl
- W sprawach merytorycznych:
Aneta Giziñska, tel.: 25 641 13 15 wew.57, email: agizinska@mokobody.pl
4)Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6)Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
7)Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych tylko do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
10) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca siê stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
11) W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
12) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na ¶ci¶le okre¶lony adres e-mail przetargi@mokobody.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert. Skorzystanie z tego adresu w sytuacji gdy platforma dzia³a poprawnie spowoduje zignorowanie przes³anej wiadomo¶ci.
13) Wykonawca ma obowi±zek ¶ledziæ informacje na Platformie. Podstawowym ¼ród³em informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomoc± poczty e-mail obci±¿one s± ryzykiem b³êdów zwi±zanych z dzia³aniem serwerów pocztowych, na których dzia³anie Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu.
14)Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w formie elektronicznej.
15) Pozosta³e wymagania zosta³y zawarte w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Gmina Mokobody reprezentowana przez Wójta, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 25 641 11 13, e-mail: gmina@mokobody.pl,
2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod adresem e-mail: inspektor.rodo@naticom.pl,
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie:
• art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody” nr GP.271.1.28.2023 prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (dalej „Pzp”);
• art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych osobowych osób bêd±cych stron± umowy w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy,
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) przys³uguje Pani/Panu:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku administrator mo¿e wyst±piæ o wskazanie dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GP.271.1.28.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Mokobody przez ca³y rok 2024 przy czym rozpoczêcie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi z dniem 1 stycznia 2024r. a zakoñczenie realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi z dniem 31 grudnia 2024r.
2. Wykaz nieruchomo¶ci, o których mowa w pkt 1, stanowiæ bêdzie za³±cznik do umowy .
3. Podstawê ustalenia wynagrodzenia za odbieranie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci stanowi stawka za 1 Mg odebranych odpadów komunalnych.
4. Zakres przedmiotu zamówienia, w ca³ym okresie realizacji zamówienia, obejmuje odbieranie z nieruchomo¶ci zamieszka³ych, zlokalizowanych w gminie Mokobody:
1) niesegregowanych odpadów komunalnych,
2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny obejmuj±cych:
a) papier i tekturê oraz opakowania z papieru i tektury,
b) tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych,
c) metale oraz opakowania z metali,
d) opakowania wielomateria³owe,
e) szk³o i opakowania ze szk³a
z zastrze¿eniem, ¿e odpady wymienione w ppkt b, c i d bêd± zbierane ³±cznie w jednym worku,
3) odpady ulegaj±ce biodegradacji – kuchenne z wy³±czeniem odpadów pochodzenia zwierzêcego,
4) odpady ulegaj±ce biodegradacji – odpady zielone,
5) popió³.
6) tekstylia, odzie¿
7) odpady wielkogabarytowe
5. Na terenie gminy Mokobody obowi±zywaæ bêdzie workowy system zbiórki odpadów komunalnych.
6. Szczegó³owy przedmiot zamówienia okre¶la za³±cznik nr 7 do SWZ – szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.W odniesieniu do ofert, które nie podlegaj± odrzuceniu, przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami o nastêpuj±cym znaczeniu:
Cena oferty brutto - waga kryterium 60 % = 60 pkt.
Termin p³atno¶ci faktury - waga kryterium 40 % = 40 pkt.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów mo¿e uzyskaæ maksimum l 00 pkt.
2. Punkty przyznawane za kryteria bêd± liczone w nastêpuj±cy sposób:
1) Kryterium: Cena (brutto) [C] - 60 pkt.
najni¿sza cena oferty brutto
C = ----------------------------------- x 60
cena brutto oferty badanej
2) Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci faktury (jednak nie krótszym ni¿ 7 dni i nie d³u¿szym ni¿ 30 dni) = 40 punktów.
Zaoferowanie terminu p³atno¶ci faktury poni¿ej wymaganego minimum spowoduje odrzucenie oferty.
W przypadku gdy wykonawca zaoferuje termin p³atno¶ci faktury powy¿ej wymaganego maksimum, zamawiaj±cy do oceny ofert przyjmie 30 dni, natomiast do umowy zostanie wpisany termin p³atno¶ci faktury zaproponowany przez wykonawcê.
Wykonawca mo¿e zaproponowaæ nastêpuj±cy termin p³atno¶ci faktury: 7, 14, 21, 30 dni.
Wykonawcy otrzymaj± nastêpuj±c± ilo¶æ punktów:
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 7 dni – 25 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 14 dni – 30 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 21 dni – 35 pkt,
- termin p³atno¶ci faktury wynosz±cy 30 dni – 40 pkt.
Kryterium: Termin p³atno¶ci faktury [T] - 40 pkt.
Ca³kowita punktowa warto¶æ oferty liczona bêdzie wg wzoru: O = C + T
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (suma punktów przyznanych w oparciu o ustalone powy¿ej kryteria C + T) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
4.Nie wskazanie lub wskazanie innego terminu p³atno¶ci faktury ni¿ wy¿ej wymienione przez Wykonawcê w formularzu oferty stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do niniejszej SWZ bêdzie oznaczaæ, ¿e Wykonawca zaproponowa³ 30 dniowy termin p³atno¶ci faktury .
5. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- aktualny wpis do ewidencji dzia³alno¶ci regulowanych prowadzonej przez Wójta Gminy Mokobody dotycz±cej podmiotów uprawnionych do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Mokobody w zakresie odpadów objêtych przedmiotem zamówienia,
- aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r o odpadach (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1587) w zakresie rodzajów odpadów objêtych niniejszym postêpowaniem lub wpisu do rejestru BDO (Baza Danych Odpadowych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania uprawnieñ.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje sprzêtem koniecznym do prawid³owego wykonania zamówienia to jest minimum:
Lp. Rodzaj pojazdów Wymagana ilo¶æ pojazdów
1) pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - 2 szt.
2) pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - 2 szt.
3) pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej - 1 szt.
Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych powinny spe³niaæ
wymagania Dyrektywy 98/69/EC - norm Euro
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ³±czne spe³nienie warunków przez Wykonawców, to znaczy wystarczaj±ce jest spe³nienie warunków przez którykolwiek podmiot.
3. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy dokona zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach , o których mowa w rozdziale VII. Z tre¶ci wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ musi jednoznacznie wynikaæ, ¿e wy¿ej wymienione warunki spe³ni³.
5. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu stawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ;
Zamawiaj±cy w sytuacji gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp ¿±da przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powy¿ej.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ
2) aktualny wpis do ewidencji dzia³alno¶ci regulowanych prowadzonej przez Wójta Gminy Mokobody dotycz±cej podmiotów uprawnionych do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie odbioru odpadów komunalnych z obszaru Gminy Mokobody w zakresie odpadów objêtych przedmiotem zamówienia,
3) aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r . o odpadach ( Dz. U. 2023r. poz.1587 ze zm.) w zakresie rodzajów odpadów objêtych niniejszym postêpowaniem lub wpisu do rejestru BDO (Baza Danych Odpadowych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców, który bêdzie realizowa³ tê czê¶æ zamówienia, z którym wi±¿e siê obowi±zek posiadania uprawnieñ.
4) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
5) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê wype³nione i podpisane dokumenty:a) formularz oferty sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ - orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
b) formularz cenowy wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
c) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sporz±dzone wed³ug wzoru za³±cznik nr 3 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
d) je¿eli dotyczy- o¶wiadczenie podmiotu udostepniaj±cego zasoby z art. 125 ust.5 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 3A do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
e) je¿eli dotyczy - pe³nomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawcy lub Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspólnie podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców;
f) je¿eli dotyczy - o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pe³nomocnika wed³ug wzoru za³±cznik nr 10 do SWZ
g) je¿eli dotyczy - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca, realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym podmiotu udostêpniaj±cego zasoby wed³ug wzoru za³±cznik nr 9 do SWZ;
h) je¿eli dotyczy –Informacja o podmiocie wspólnym w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp- wed³ug wzoru za³±cznik nr 4 do SWZ podpisana przez osobê lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanych lub podpisem osobistym i przekazane Zamawiaj±cemu wraz z dokumentem (-ami) potwierdzaj±cymi prawo do reprezentacji Wykonawcy przez osobê podpisuj±c± ofertê oraz za³±cznikami stanowi±cymi integraln± czê¶æ oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty.2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie siê ubiegaj± o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp obligatoryjnie do oferty musz± do³±czyæ o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy – zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) ¿aden z wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu oraz wykonawcy wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z ppkt 4;
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
4) Wykonawcy zobowi±zani s±, na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale VII SWZ, przy czym sk³ada je odpowiednio Wykonawca/-y, który/którzy wykazuje/-± spe³nianie warunku w zakresie opisanym w rozdziale V pkt 2 SWZ.
4. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 i art .439 ustawy Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-05 12:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-05 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-03
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 13 kwietnia 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych wyklucza siê:a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ppkt 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
2)Wykonawca zobowi±zuje siê do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej przez ca³y okres realizacji umowy na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 50 000 z³. Wykonawca zobowi±zuje siê przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê umowy ubezpieczenia lub polisy ubezpieczeniowej w dniu podpisania umowy. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia obejmuje okres krótszy ni¿ okres realizacji umowy Wykonawca obowi±zany jest do przedk³adania w terminie 3 dni od wyga¶niêcia poprzedniej umowy, kopii kolejnych umów lub polis, tak aby by³a zachowana ci±g³o¶æ ubezpieczenia.
INNE PRZETARGI MOKOBODY
wiêcej: przetargi MOKOBODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Oroñsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni ¦cieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ¶ciekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawarto¶æ piaskowników
- us³uga wywozu odpadów z budynków ¦l±skiego Urzêdu Wojewódzkiego
- Us³uga odbioru, transportu i utylizacji odpadów weterynaryjnych i chemicznych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w £odzi (II)
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszka³ych nale¿±cych do Gminy Go³dap
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.