Og³oszenie z dnia 2024-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni w zasobach NTBS sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891073865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Cmentarna 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowa Ruda
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-400
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ntbs.nowaruda@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://noworudzkitbs.pl.tl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni w zasobach NTBS sp. z o.o.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-56542bc2-d688-4dfd-aeac-3cf48bc6f346
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00508895
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56542bc2-d688-4dfd-aeac-3cf48bc6f3463.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim.
2) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz
informacji, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
4) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj±
równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do
zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na
Platformie.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ
zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).
9) Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI - Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2247 z pó¼n. zm.).
Rekomendowany format danych .doc, .docx, .rtf, .pdf, .zip.
10) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, powinien przekazaæ je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku np.: „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia
2016/679, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX Pzp, do up³ywu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art.
16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
3. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
4. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje siê odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania
dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego
za³±czników.
8. W postêpowaniu s± przetwarzane dane osobowe podlegaj±ce ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679. Dane te mog± dotyczyæ w szczególno¶ci
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadz±cej dzia³alno¶æ gospodarcz±), jego pe³nomocnika (osoby fizycznej), jak te¿ informacji
o osobach, które w swojej ofercie wykonawca przedk³ada celem wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postêpowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiaj±cego dotycz±cych wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postêpowaniu i po zakoñczeniu postêpowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje siê przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporz±dzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Noworudzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Spó³ka z o. o., ul.
Cmentarna 23, 57-400 Nowa Ruda,
2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Dorota Michoñ – kontakt: ntbs.nowaruda@gmail.com
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NTBS/ZP-04/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy oleju opa³owego lekkiego w sezonie zimowych 2024-2025 do kot³owni w zasobach NTBS sp. z o.o. w szacunkowej ilo¶ci 30.100 dm3. Wykaz kot³owni olejowych do przetargu :
Lp. Lokalizacja
kot³owni Szacowane
zapotrzebowanie
w dm3 Wielko¶æ
zbiorników
[dm3] Wielko¶æ
jednorazowej
dostawy
[dm3]
1 ¦widnicka 22, 57-
401 Nowa Ruda 12.200 2 x 2 000 3 500
2 Akacjowa 13, 57-
402 Nowa Ruda 3.500 2 x 1 700 2 000
3 Stara Osada 3,
57-400 Nowa
Ruda 5.300 2 x 1 700 1 500
4 G³ówna 19, 57-
450 Ludwikowice
K³. 9.100 2 x 2 000 3 500
Szacowana Ilo¶æ oleju opa³owego wymieniona w tabeli nie jest zobowi±zuj±ca dla Zamawiaj±cego, powinna byæ ona traktowana przez Oferenta jako szacunkowa. Zamawiaj±cy ma prawo nie wykorzystaæ w okresie realizacji umowy pe³nej ilo¶ci zapotrzebowania na olej.
Rozliczenie ilo¶ci dostaw nastêpowaæ bêdzie w temperaturze rzeczywistej. Dostawy oleju opa³owego odbywaæ siê bêd± specjalistycznymi autocysternami, zaopatrzonymi w posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne urz±dzenia wydawcze – Instalacja pomiarowa przewo¼na do wydawania paliw ciek³ych, wskazuj±ca dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w warunkach pomiarowych.. Urz±dzenia te powinny posiadaæ wa¿ne ¶wiadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urz±d Miar
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje zmianê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o których mowa w § 3 ust. 4 niniejszej umowy (w zakresie wysoko¶ci upustu), przy czym waloryzacja bêdzie dokonywana na nastêpuj±cych zasadach:1) wynagrodzenie wykonawcy, bêdzie mog³o podlegaæ waloryzacji z uwzglêdnieniem miesiêcznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em og³oszonego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego (dalej jako wska¼nik) z zastrze¿eniem warunków okre¶lonych w pkt. 2-10,
2) waloryzacja nie bêdzie dotyczy³a wynagrodzenia za cze¶æ przedmiotu niniejszej umowy wykonanej do dnia pierwszej waloryzacji, o której mowa w pkt. 3,
3) pierwsza waloryzacja wynagrodzenia mo¿e nast±piæ po 6 miesi±cach od dnia zawarcia umowy i bêdzie wyliczona przy zastosowaniu miesiêcznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych ogó³em;
4) strona jest uprawniona do wyst±pienia z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia w przypadku je¿eli w ci±gu 3 miesiêcy poprzedzaj±cych dzieñ wyst±pienia z wnioskiem, nast±pi³a ³±czna zmiana wska¼nika co najmniej o 2 %; w przypadku pierwszej waloryzacji zmiana wysoko¶ci cen jednostkowych nast±pi o ³±czn± zmianê wska¼nika w ci±gu okresu, o którym mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, za¶ maksymalny poziom wzrostu cen oraz zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nie mo¿e przekroczyæ 3 %;
5) w przypadku likwidacji wska¼nika, o którym mowa w ust. 1 lub zmiany podmiotu, który urzêdowo go ustala mechanizm, o którym mowa w ust. 1 stosuje siê odpowiednio do wska¼nika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zast±pi dotychczasowy wska¼nik lub podmiot,
6) ³±cznie zmiana wynagrodzenia Wykonawcy wynikaj±ca z waloryzacji, o której mowa w ust. 1-7 nie mo¿e przekroczyæ w okresie obowi±zywania niniejszej umowy warto¶ci 3 % wynagrodzenia o którym mowa w § 2 ust. 1 w zakresie wysoko¶ci upustu. Przez zmianê wynagrodzenia rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem cen lub kosztów przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie Wykonawcy w zale¿no¶ci od zmian wska¼nika,
7) waloryzacja wynagrodzenia, na podstawie pkt. 1-7 stanowi zmianê umowy i wymaga sporz±dzenia pisemnego aneksu. Na u¿ytek waloryzacji strony sporz±dz± protokó³ uzgodnieñ, w którym okre¶l±:
a) okres, za który dokonuj± waloryzacji;
b) warto¶æ wska¼nika waloryzacji;
c) warto¶æ wynagrodzenia podlegaj±cego waloryzacji;
d) wysoko¶æ wynagrodzenia przed i po waloryzacji;
e) ³±czna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w wyniku waloryzacji,
8) protokó³, o którym mowa w pkt. 8, po zatwierdzeniu przez osoby uprawnione do
reprezentacji Zamawiaj±cego i Wykonawcy stanowi podstawê do zawarcia aneksu
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
XI. Podstawy wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniachw zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 129 t.j.)
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych
w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym
w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Chlebnie
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Bo¿ewie w roku 2025
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Szko³y Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Bo¿ewie w roku 2025
- zakup i sukcesywna dostawa oleju opa³owego grzewczego dodwóch kot³owni znajduj±cych siê na terenie Domu Pomocy Spo³ecznej w Szczawnie
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO LE¦NEGO O¦RODKA SZKOLENIOWEGO W PUSZCZYKOWIE W ROKU 2025"
- Dostawy oleju napêdowego grzewczego w 2025 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.