eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceUdzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 050 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego gminy Gorlice



Ogłoszenie z dnia 2022-12-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 050 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego gminy Gorlice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183535762

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_gorlice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 050 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego gminy Gorlice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1767ead-6026-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00508949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022241/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 050 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego gminy Gorlice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 050 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) na pokrycie deficytu budżetowego gminy Gorlice z przeznaczeniem na finansowanie zadania pn. „Rozbudowa drogi gminnej 270534K Pustki na odcinki nr I i odcinku nr II w miejscowości Dominikowice”.
2. Uruchomienie kredytu nastąpi w jednej transzy do dnia 29.12.2022 r. na podstawie pisemnego zlecenia przez Zamawiającego
3. Spłaty kredytu (kapitał) będą następowały w polskich złotych kwartalnie, w terminach wyszczególnionych w harmonogramie w rozdziale XXIV ust. 9 SWZ. Spłata pierwszej raty kapitałowej w dniu 15 marca 2023 r. a ostatniej w dniu 15 grudnia 2026 roku, z możliwością wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez pobierania od tych czynności dodatkowych opłat przez bank.
4. Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych, w takich samych okresach jak rat kapitałowych z tym, że spłata odsetek za rok 2022 nastąpi w dniu 31.12.2022 r. (kolejnych wraz z ratami kapitałowymi). W przypadku gdy termin spłaty rat kapitałowych i odsetek, przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający ureguluje wymagana ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej spłacie.
5. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracja wekslową podpisany przez Wójta Gminy przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy .
6. Oprocentowanie kredytu będzie liczone według zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym, w oparciu o średnią arytmetyczną stawek WIBOR dla depozytów trzymiesięcznych w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc kalendarzowy, w którym naliczane będą odsetki, powiększoną o marże banku

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227873,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227873,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227873,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Gorlicach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 738-00-09-085

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227873,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.