eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów SIAL PARIS 2024 w dniach 19-23.10.2024 r. w Paryżu we Francji



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów SIAL PARIS 2024 w dniach 19-23.10.2024 r. w Paryżu we Francji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karolkowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-207

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienienia.publiczne@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów SIAL PARIS 2024 w dniach 19-23.10.2024 r. w Paryżu we Francji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b388c2-9835-4df4-bda6-6570056380f5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221589/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.44 Zabudowa powierzchni wystawienniczej podczas targów SIAL PARIS 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453925

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 272/2024/C

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1909405,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie zabudowy 539,38 m2 powierzchni wystawowej, obejmującej cztery oddzielne stoiska wyspowe (stoiska promocyjne), zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem zabudowy, w tym:
a) 489,38 m2 – stoisko narodowe „Poland tastes good”;
b) 50,00 m2 – stoisko narodowe w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB” działanie 2.26 w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG) (stoiska promocyjne);
2) obsługa techniczna stoisk promocyjnych w trakcie trwania Targów;
3) obsługa stoisk promocyjnych przez łącznie osiem osób (hostess i/lub hostów), w tym sześć osób (hostess i/lub hostów) posługujących się językiem polskim oraz angielskim lub francuskim w stopniu komunikatywnym oraz przez dwie osoby (hostessy i/lub hostowie) posługujące się językiem polskim oraz angielskim i francuskim w stopniu komunikatywnym do obsługi stoiska narodowego w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”;
4) demontażu wykonanej zabudowy, o której mowa w pkt 1, po zakończeniu Targów;
5) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu zdjęć dotyczących działań promocyjno-informacyjnych realizowanych na stoisku w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”;
6) nagranie, opracowanie i przekazanie Zamawiającemu filmu promocyjno–informacyjnego dotyczącego działań promocyjno-informacyjnych realizowanych na stoisku w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP – „BRAND HUB”
- w ramach Targów SIAL PARIS 2024 (Targi) odbywających się w terminie 19-23 października 2024 r. w Paryżu we Francji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1794482,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1794482,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1794482,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Reklamy MgM Rafał Gromada

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340031712

7.3.3) Ulica: Bałtycka 78

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-779

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1794482,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.