Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448695/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00450058/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-08
- 2024/BZP 00456903/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w gminie Harasiuki przez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz redukcję mocy opraw oświetleniowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 11
1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306
1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.harasiuki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w gminie Harasiuki przez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz redukcję mocy opraw oświetleniowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78c6cff1-2069-45b5-8232-d7c9c3ce16b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003635/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poprawa efektywności energetycznej w gminie Harasiuki poprzez obniżenie energochlonności oświetlenia oraz redukcje mocy opraw swietlnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448695
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590937,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej w gminie Harasiuki przez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz redukcję mocy opraw oświetleniowych”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
4.2.1. Prace projektowe, które składają się z następujących części:
1) prace przedprojektowe, wykonane w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia poprzez m.in.:
a) oględziny na terenie wszystkich przewidzianych do przebudowy opraw oświetlenia ulicznego oraz określenie zakresu niezbędnych prac instalacyjnych;
b) opracowanie założeń doborowych mocy opraw na podstawie in-wentaryzacji lokalizacji opraw oświetlenia ulicznego oraz wstępnych obliczeń technicznych wykonanych przez Wykonawcę;
c) sprawdzenie założeń techniczno-technologicznych zawartych w OPZ oraz ogólnych założeń realizacji zadania;
2) Przygotowanie dokumentacji projektowej - wykonawczej.
Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej wraz z jej uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez Zamawiającego. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana w 3 egzemplarzach i będzie zawierać następujące elementy:
− część opisowa,
− część rysunkowa: plan sytuacyjny - PZT na mapie do celów opinio-dawczych, rysunki, schematy, itp.,
− uzyskanie mapy do celów opiniodawczych,
− informacja o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia,
− specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
− wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia; w tym uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej w zakresie demontażu i montażu opraw oświetleniowych na majątku gestora sieci,
− zgłoszenie robót budowlanych – wydane dla Zamawiającego (jeśli wymagane),
− przedmiary i kosztorysy, harmonogram rzeczowo-finansowy
− obliczenia fotometryczne,
− dokumentacja powykonawcza.
4.2.2. Roboty budowlane, w tym:
1) dokonanie koniecznych zgłoszeń i uzyskania niezbędnych zgód i pozwo-leń, wymaganych przepisami prawa budowlanego i innych obowiązują-cych aktów prawnych;
2) demontaż istniejących opraw zgodnie z ustaleniami i dokumentacja techniczną . Kompletne oprawy wraz z niezbędnym osprzętem będące własnością Urzędu Gminy należy dostarczyć w wyznaczone miejsce wskazane przez urząd; lub dokonać ich utylizacji na koszt własny;
3) wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne typu LED – 381szt. z indywidualną redukcją mocy wraz z niezbędnym osprzętem.
4) wymiana wyeksploatowanych wysięgników po uzgodnieniu z Zamawia-jącym podczas realizacji zadania
5) wykonanie pozostałych niezbędnych prac związanych z układaniem
przewodów, urządzeń, instalacji elektrycznej niezbędnej do obsługi i poprawnej pracy wykonanej instalacji;
6) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, wraz z uzyskaniem
odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania;
7) poprawne uruchomienie całej instalacji oraz wykonanie niezbędnych
pomiarów elektrycznych oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
8) uzyskanie i przygotowanie niezbędnych dokumentów (protokoły, karty gwarancyjne oraz książki serwisowe) związanych z przekazaniem
do użytkowania przebudowanych opraw;
9) przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Zamawiającego w zakresie
obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji oraz zamontowanych
urządzeń (szkolenie potwierdzone protokołem, w którym opisany zo-stanie zakres szkolenia).
Ponadto:
a) zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC lub równoważny, ENEC+ lub równoważny, ZD4i lub równoważny.
b) Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę nowych opraw oświetleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71313400-9 - Ocena wpływu projektu budowlanego na środowisko naturalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719689,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719689,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719689,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPIDA Power Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961508838
7.3.3) Ulica: ul.Zeromskiego39a
7.3.4) Miejscowość: Słupno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719689,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HARASIUKI
więcej: przetargi HARASIUKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.