Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454295/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00509358/01 - Wynik z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie awarii i serwisowanie policyjnych strzelnic garnizonu podkarpackiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie awarii i serwisowanie policyjnych strzelnic garnizonu podkarpackiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1ac1310-380b-4cbe-aea2-f85ab5976f84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222060/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usuwanie awarii i serwisowanie policyjnych strzelnic garnizonu podkarpackiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/34/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie częściowo zakrytej policyjnej strzelnicy KWP w Rzeszowie, zlokalizowanej w Zaczerniu 187 gm. Trzebownisko.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 192105,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie krytej policyjnej strzelnicy KPP w Jaśle, zlokalizowanej przy ul. T. Sroczyńskiego 7, 38-200 Jasło.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie krytej policyjnej strzelnicy KPP w Jarosławiu, zlokalizowanej przy ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 116600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie krytej policyjnej strzelnicy KPP w Lesku, zlokalizowanej przy ul. Przemysłowej 24, 38-600 Lesko.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 108600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku KPP w Lesku, zlokalizowanym przy ul. Przemysłowej 24, 38-600 Lesko.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 49234,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii i serwisowanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w krytej policyjnej strzelnicy KPP w Jarosławiu, zlokalizowanej przy ul. Poniatowskiego 50, 37-500 Jarosław.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 26514,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40836,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40836,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40836,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo-Handlowe STERPOL Rafał Dróbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132652821
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60558,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12890,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12890,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe STERPOL Rafał Dróbek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132652821
7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32612,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa wykonania koncepcji wielobranżowej oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla rozbudowy budynków "A" i "BG" o segment "L".
- Promocja Województwa Podkarpackiego podczas Wystawy Światowej EXPO 2025 Osaka, Kansai w dniach 1-7 października 2025 r.
- Dostawa farb, rozpuszczalników i akcesoriów malarskich - zamówienie z podziałem na 2 części
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 870 Sieniawa - Jarosław, polegająca na budowie chodnika w km 7+932 -8+112 strona lewa w miejscowości Manasterz
- Usługa szkoleniowa nt. Rozliczanie projektów współfinansowanych z EFS+
- "Projekt stałej organizacji ruchu na skrzyżowaniach z istniejącą sygnalizacją świetlną w m. Stalowa Wola.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na konserwacji i serwisowaniu/naprawach systemów zabezpieczeń i instalacji przeciwpożarowej na rzecz Prokuratury ...
- Świadczenie usługi okresowych przeglądów technicznych stolarki drzwiowej w okresie 36 miesięcy dla Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Przegląd kulochwytu na strzelnicy oraz wymiana lub naprawa elementów metalowych.
- Montaż w terenie poidełek warszawskich
- Wykonanie okresowych przeglądów obiektów budowlanych w budynku Wydziału Mechatroniki PW w okresie 24 miesięcy.
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.