Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00484922/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00499759/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
- 2022/BZP 00521207/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000115335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 2, Krzyżowice
1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48713118479
1.5.8.) Numer faksu: +48713118479
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzs-krzyzowice.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024484/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostwa żywności do stołówki internatu przy Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00484922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.57.2022.II.PZS1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 341485,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.1. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 58473,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Dostawa produktów mięsnych.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.2. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 128092,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Dostawa produktów mleczarskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.3. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 80376,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Dostawa pieczywa, wyrobów piekarskich i ciastkarskich.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:
a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.4. do SWZ.
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 47725 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Dostawa jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.5. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6120 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Dostawa mrożonek, ryb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.6. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 34210,20 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – Dostawa owoców i warzyw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia a także wymagania stawiane wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, tj. w:a) Kosztorysie ofertowym stanowiącym załączniki od 1.7. do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym załącznik 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332000-4 - Przetworzone owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 56253,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie nw. oferty, tj.:
Zadanie 2 – Dostawa produktów mięsnych
Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto [zł]
2. PPH HE-MA
Henryk Lorczyk
ul. Daleka 1
57-200 Ząbkowice Śląskie 139.191,00 zł
5. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ODEBRALSCY
Marcin Odebralski
ul. Wyszyńskiego 1
58 – 320 Walim 155.390,00 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 134.497,39 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 4.693,61 zł a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139191,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155390,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 3 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie nw. oferty, tj.:
Zadanie 3 – Dostawa produktów mleczarskich
Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto [zł]
1. Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego
ul. Handlowa 4
15-399 Białystok 102.991,75 zł
3. PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51-116 Wrocław 127.771,00 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 84.395,42 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 18.596,33 zł a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102991,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127771,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE O ODRZUCENIU I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 226 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawa Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, odrzuca ofertę Wykonawcy Piekarnia Cukiernia Dariusz Jędrzejczak z siedzibą w Gniechowicach ponieważ nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego oraz na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp , informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji dla Zadania 4, ponieważ jedyna złożona oferta podlega odrzuceniu.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, ofertę na Zadanie 4 złożył w wyznaczonym czasie i terminie jeden Wykonawca Piekarnia Cukiernia Dariusz Jędrzejczak z siedzibą w Gniechowicach.
Zamawiający w trakcie badania oferty tego Wykonawcy Piekarnia Cukiernia Dariusz Jędrzejczak z siedzibą w Gniechowicach stwierdził, że oferta nie jest podpisana w żadnej z wymienionych w art. 63 ust. 2 ustawy PZP form tj.: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający w SWZ, w Rozdziale 14 ust. 4, poinformował o zachowaniu elektronicznej postaci wszystkich przesłanych do Zamawiającego dokumentów, cyt.: „ 4. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, za pośrednictwem Platformy Przetargowej Logintrade: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html”
W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6.
Ponieważ jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu oferta została odrzucona, przesłanki przytoczonego powyżej art. 255 pkt 2 Prawa zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości i postępowanie na Zadania 4 należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 5 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie nw. oferty, tj.:
Zadanie 5 – Dostawa jaj
Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto [zł]
3. PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51-116 Wrocław 10.625,00 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 6.426,00 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 4.199,00 zł a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10625,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10625,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 6 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie nw. oferty, tj.:
Zadanie 6 – Dostawa mrożonek, ryb
Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto [zł]
3. PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51-116 Wrocław 52.111,00 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 36.979,11 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 15.131,89 zł a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52111,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52111,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp), Zamawiający – Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach w imieniu którego i na rzecz działa na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy Pzp oraz Zarządzenia Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach nr 27/2022 z dnia 15.11.2022 r. Starosta Powiatu Wrocławskiego, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn.: Dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach, w podziale na 7 zadań, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty na Zadanie 7 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
W prowadzonym powyżej postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00484922, identyfikator postępowania: ocds-148610-37c2386d-76ef-11ed-b4ea-f64d350121d2 zamieszczone w dniu 08.12.2022 r. na stronie internetowej Biuletynu Zamówień Publicznych (e-zamówienia) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz na stronie BIP zamawiającego, wpłynęły w wyznaczonym czasie i terminie nw. oferty, tj.:
Zadanie 7 – Dostawa owoców i warzyw
Nr oferty Nazwa Wykonawcy/Adres Cena ofertowa brutto [zł]
3. PHUP MIMAR
Marian Sopinka
ul. Zaułek Rogoziński 1/7
51-116 Wrocław 77.296,52 zł
Zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości 59.067,64 zł brutto.
Ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia o kwotę 18.228,88 zł a Zamawiający nie może zwiększyć środków finansowych w swoim budżecie do ceny najkorzystniejszej oferty, postępowanie należy unieważnić. Przesłanki art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zostały wyczerpane w całości.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77296,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77296,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI KOBIERZYCE
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej zagospodarowania terenu cmentarza komunalnego w miejscowości Wierzbice - II ETAP
- Zagospodarowanie terenu zielonego w Domasław poprzez budowę placu zabaw, siłowni zew., boiska wielofunkcyjnego z oświetleniem, elementów małej architektury i ciągów komunikacyjnych - II
więcej: przetargi KOBIERZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE"
- zakup wraz z dostawą warzyw, owoców, jaj
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 2 w Markach w podziale na części.
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.