Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00480362/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
- 2024/BZP 00492527/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie Gminy Zbójno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbójno
1.5.2.) Miejscowość: Zbójno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542801921
1.5.8.) Numer faksu: 542801921
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie Gminy Zbójno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11d0a580-ccc2-4162-aacf-7ebad36caff0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018961/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie Gminy Zbójno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480362
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie Gminy Zbójno. Łączna ilość opraw do wymiany wynosi 150 szt, z tego: oprawy o mocy istniejącej 400 W – 81 szt. (w tym w miejscowości Zbójno – 55 szt., Działyń – 26 szt.), oprawy o mocy istniejącej 250 W – 5 szt. (w tym w miejscowości Działyń – 4 szt., Zbójno – 1 szt.), oprawy o mocy istniejącej 150 W – 21 szt. (w tym w miejscowości Zbójno – 14 szt., Działyń – 7 szt.), oprawy o mocy istniejącej 100 W – 43 szt. (w tym w miejscowości Wielgie – 5 szt., Obory – 38 szt.). W wyniku wymiany istniejących opraw pobór mocy musi zostać zredukowany o minimum 50%.
Przedmiot zamówienia obejmuje również przekazanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej zamówienia sporządzonej w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, w szczególności potwierdzającej spełnianie wszystkich parametrów, o których mowa w Załączniku nr 7 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, certyfikaty, deklaracje, sprawozdania lub raporty z badań/testów, instrukcje montażu, dokumenty potwierdzające okres gwarancji producenta opraw). Po stronie Wykonawcy spoczywa również dopasowanie montowanej oprawy do istniejącego słupa.
Zgodnie z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (Edycja 9 – Rozświetlany Polskę) instalowane oprawy oświetleniowe muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i lub równoważne.
Wymagane minimalne parametry opraw oświetleniowych określa Załącznik nr 7 do SWZ.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagania dot. gwarancji:
- dostarczone oprawy oświetleniowe będą objęte gwarancją producenta na okres m.in. 60 miesięcy od daty odbioru końcowego;
- na wykonane prace montażowe i instalacyjne Wykonawca udziela gwarancji na okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Elektrycznych Paweł Ruciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030016787
7.3.3) Ulica: 72
7.3.4) Miejscowość: Zbójno
7.3.5) Kod pocztowy: 87-645
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Elektrycznych - Paweł Ruciński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Elektrycznych - Paweł Ruciński
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Osiedlowy Zielony Zakątek - utworzenie kieszonkowego parku zabaw na os. Nowe Miasto w Zduńskiej Woli
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Jaśle
- Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Opatowie o zbiornik retencyjny ścieków oraz punkt przyjęcia osadów z oczyszczalni przydomowych
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków w miejscowości Brzeziny, gmina Bełżec"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.