Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00552571/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych leśnika.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290020101
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rotmistrza Witolda Pileckiego 14 d
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starachowice@radom.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.radom.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sortów mundurowych leśnika.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b528e45-3ab2-4a44-9a85-390b016f119b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00506841/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży robocze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 8. Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej, stanowiącym załącznik nr 8 do
SWZ.
9. Maksymalna ilość plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 10 plików lub spakowanych folderów.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej złożenia na platformie zakupowej. Za datę przekazania wniosków,
zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w ust 8.7.2 lub złożenia na
platformie zakupowej.
11. Zamawiający, zgodnie z art. 67 PZP określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie
zakupowej tj.
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 20.1. Stosownie do art. 13 - 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – tzw. „RODO”), Zamawiający - Nadleśnictwo Starachowice, z siedzibą w: ul. Rotmistrza
Witolda Pileckiego 14d, 27-200 Starachowice, tel.: +48 412747620, fax:+48 412747620, e-mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl
REGON: 290020101; NIP: 664-000-60-61 informuje, iż jest administratorem w stosunku do danych osobowych przetwarzanych w
związku z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zamawiający wyznaczył osobę, z którą można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z ochroną swoich danych
osobowych (adres siedziby jak wyżej), pisząc bezpośrednio na adres: 1614iod@radom.lasy.gov.pl
Pozostałe informacje w Rozdziale 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.10.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 a do SWZ Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarządzeniami obowiązującymi w PGL LP oraz normami. Poszczególne sorty mundurowe – elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczno-technologiczną poszczególnych sortów mundurowych stanowiącą załącznik nr 1 b do SWZ (załącznik nr 1 b do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 18230000-0 - Odzież różna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18234000-8 - Spodnie
18232000-4 - Spódnice
18212000-8 - Płaszcze
18332000-5 - Koszule
18443320-5 - Czapki
18441000-2 - Kapelusze
18425000-4 - Paski
18423000-0 - Krawaty
18424000-7 - Rękawice
18422000-3 - Szale
18317000-4 - Skarpety
18815000-5 - Buty
18235400-9 - Kamizelki
18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby
18223200-0 - Kurtki
39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3.26.1. Opcjonalnie (art. 441 ust.1 ustawy PZP) Zamawiający będzie uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy, obejmujący dostawy analogiczne, jak opisane w załączniku nr 1a oraz nr 4 do SWZ SWZ (dalej: ”Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości do 20 % ogólnej wartości zamówienia i może obejmować dowolny rodzaj sortów będących przedmiotem zamówienia z wyszczególnionych w załączniku nr 4 wg wyboru Zamawiającego Umowa realizowana będzie według stawek jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym, z zastrzeżeniem waloryzacji o której mowa w pkt. 13.8 SWZ.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 14.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – 60%,
2) Rozszerzona gwarancja – 40%,
14.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C= (------------ x100 pkt) x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty (załączniki nr 2 do SWZ).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Rozszerzona gwaranca
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.112 PZP, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
(a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał dostawy środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży
roboczej na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 PLN brutto.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
2) uprawnień do prowadzenie określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu OŚWIADCZENIE, którego
wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W OŚWIADCZENIU należy podać następujące informacje:
- o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP, oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 – 2 i 4 – 6 PZP dotyczących
Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z
postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 110 ust. 2 PZP.
- braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- o spełnieniu warunków udziału zamówienia, o których mowa w pkt 6.2 SWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których
zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
OŚWIADCZENIE należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający, zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp odstępuje od żądania oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (tj. brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu).
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 112 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w OŚWIADCZENIU informacji o tych
podmiotach; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną
podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia opublikowania
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w
postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.2. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu OŚWIADCZENIE, którego
wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W OŚWIADCZENIU należy podać następujące informacje:
- o braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 PZP, oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 – 2 i 4 – 6 PZP dotyczących
Wykonawcy oraz ewentualnych podmiotów, na których zasobach Wykonawca polega albo o istnieniu podstawy do wykluczenia z
postępowania wraz z opisem środków naprawczych, które podjął Wykonawca, zgodnie z art. 110 ust. 2 PZP.
- braku podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
- o spełnieniu warunków udziału zamówienia, o których mowa w pkt 6.2 SWZ, w tym o zakresie udziału podmiotów, na których
zasobach Wykonawca polega w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
- o aktualności i zgodności z prawdą podanych informacji oraz o świadomości konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd.
OŚWIADCZENIE należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający, zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp odstępuje od żądania oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (tj. brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu).
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 112 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 118 PZP, Wykonawca będzie zobowiązany do wskazania w OŚWIADCZENIU informacji o tych
podmiotach; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania
zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ);
Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną
podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia opublikowania
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości – 2 000,00 złWadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
9.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku ING Bank Śląski nr rachunku: 66 1050 1416 1000 0090 8144 9309 z dopiskiem: „wadium dostawa sortów mundurowych”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
9.7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania;
c) OŚWIADCZENIE składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
d) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy;
e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
który będzie uprawniony do kontaktowania się z Zamawiającym;
f) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
7.6. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT dopuszcza możliwość zmianypozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego
aneksu. Strony przyjmują zasadę, że w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT w trakcie realizacji umowy, podatek
naliczony zostanie do ceny netto na fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury.
2. W przypadku zmiany przepisów wskazanych w § 4 niniejszej umowy, Strony winny obligatoryjnie dokonać aktualizacji
umowy stosownym aneksem, poprzez wprowadzenie zmian wynikających z wprowadzenia nowych przepisów.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i dachów Targowiska Miejskiego, Miejskiej Hali Targowej "Galeria Skałka" oraz Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach
- Zakup aparatów do znieczulania dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Henryka Wieniawskiego w Starachowicach w ramach tytułu w budżecie miasta "Przebudowa drogi gminnej: ul. Henryka Wieniawskiego w Starachowicach"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży służbowej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Dostawa odzieży identyfikacyjnej dla pracowników Magurskiego Parku Narodowego
- Dostawy środków ochrony indywidualnej
- DOSTAWA PARTII PROTOTYPOWEJ, WZORU PARTII PRÓBNEJ, PARTII PRÓBNEJ I WZORÓW DO PRODUKCJI SERYJNEJ PÓŁBUTÓW GALOWYCH DAMSKICH
więcej: Płaszcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.