Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454904/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-474173fc-1c3c-45a4-952f-bd5f1212d2371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-474173fc-1c3c-45a4-952f-bd5f1212d237
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Borowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenia Odporności Komponent B „Zielona energia i zmniejszenie energochłonności”, Inwestycje B.1.1.4 „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454904
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje:
a) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, stropu i dachu (wraz z wymianą konstrukcji dachu);
b) częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
c) przebudowa pomieszczeń, roboty wykończeniowe;
d) montaż instalacji PV o mocy 3,24 kW;
e) demontaż istniejących i montaż energooszczędnych opraw oświetleniowych LED;
f) modernizację instalacji c.o. i c.w.u., roboty demontażowe i budowlane związane z modernizacją istniejącej kotłowni gazowej (demontaż starego kotła gazowego i montaż nowego kotła gazowego kondensacyjnego);
g) montaż systemu monitorowania i zarządzania wykorzystaniem energii: regulator pogodowy z możliwością osłabień dobowych i tygodniowych, opomiarowanie umożliwiające odczyty zużycia ciepła przez instalację c.o. (ciepłomierze) oraz system nadzoru pracy instalacji PV;
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) oznakowanie obiektów znakami bezpieczeństwa p.poż. i wyposażenie ich
w podręczny sprzęt gaśniczy zgodnie z właściwymi normami,
d) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z obsługi zainstalowanych urządzeń,
e) w okresie gwarancji i rękojmi - dokonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń (terminy przeglądów wynikające z wytycznych producenta),
f) wykonanie dokumentacji zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej regionalnego OSD oraz uzyskanie potwierdzenia przyłączenia przez operatora sieci zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji,
g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
h) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
i) po zakończeniu robót - uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty następujących Wykonawców:1. „POL-BUD Budownictwo” Sp. z o.o., Dys, ul. Kwiatowa 29, 21-003 Ciecierzyn, cena: 946 466,46 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy,
2. „VIRTUS” s.c. Paweł Buliński, Paweł Ciężki, ul. Jantarowa 5/118, 20-582 Lublin, cena: 995 977,95 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 827 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 27.08.2024 r.
Ze względu na okoliczność, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny z powyższej oferty, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa tlenku cynku ZnO (biel cynkowa) w ilości 12 000kg.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA MIKROBIOLOGII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
- USŁUGA ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ RĘCZNIKÓW PAPIEROWYCH ,PAPIERU TOALETOWEGO, CZYŚCIWA Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.