Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie Błękitno-Zielonej Infrastruktury (BZI) do retencjonowania wód opadowych i adaptacji do zmian klimatu w czterech placówkach edukacyjnych prowadzonych przez Powiat Piaseczyński...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piaseczyński - Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270979
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyliczkowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@piaseczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piaseczno.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie Błękitno-Zielonej Infrastruktury (BZI) do retencjonowania wód opadowych i adaptacji do zmian klimatu w czterech placówkach edukacyjnych prowadzonych przez Powiat Piaseczyński...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-396d21a2-7c82-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021755/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Zagospodarowanie Błękitno-Zielonej Infrastruktury (BZI) ...- ZAMÓWIENIE PODOBNE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie wszczyna się na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Powyższe zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, było przewidziane w ogłoszeniu
o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-65d2b07a-f872-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.40.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 523247,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty w trybie zamówienia podobnego polegające na wykonaniu zwiększonej liczby elementów retencyjnych i przechwytujących wody opadowe, a także wykonaniu dodatkowych zielonych wiat rowerowych
Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty ziemne,
4) profilowanie i zagęszczanie podłoża,
5) wykonanie utwardzeń terenu,
6) roboty betonowe – fundamentowe,
7) ustawianie krawężników / obrzeży,
8) wykonanie warstw podbudowy,
9) dostawa i montaż koryt odwadniających,
10) wykonanie warstw drenażowych,
11) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
12) wykonanie nawierzchni żwirowych,
13) wykonanie warstw wegetacyjnych,
14) wykonanie nasadzeń roślinności wraz z przygotowaniem podłoża i wykończeniem wokół nasadzeń,
15) dostawa i montaż zbiorników na deszczówkę,
16) dostawa i montaż wiat rowerowych,
17) dostawa i montaż stojaków na rowery,
18) wykonanie dachów zielonych na wiatach rowerowych,
19) wykonanie trawników z uprzednim przygotowaniem terenu,
20) roboty wykończeniowe oraz zagospodarowanie terenu,
21) wywóz i utylizacja pozostałości po pracach.
Szczegółowy zakres prac objętych niniejszą umową określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna oraz warunki ogólne dla umów na wykonanie robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44912000-6 - Różne kamienie budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112300-8 - Rekultywacja gleby
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45262300-4 - Betonowanie
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
44112100-9 - Wiaty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 599423,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599423,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 599423,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPP Enviro Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5431806101
7.3.3) Ulica: ul. Grójecka 194 lok. 169
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-340
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 599423,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- Zakup urządzeń i oprogramowania " Cyberbezpieczny Samorząd"
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Wykonanie opracowań i prac geodezyjnych dla potrzeb Gminy Piaseczno
- Wymiana stolarki okiennej w Przystanku Muzyki.
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnictw Drogoradz i Turznica
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- Awaryjna, bezwykopowa naprawa kanałów metodą długiego oraz krótkiego rękawa CIPP - drogi gminne i powiatowe
więcej: Wiaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.