eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOTARSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Wstydliwego 14

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nowotarski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowotarski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowotarski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45bdb829-641b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00431458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZA.272.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są następujące dostawy: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r., spełniającego wymagania określone w PN-C 96024:2011 do kotłowni Powiatowego Zespołu Domów Pomocy Społecznej w Nowym Targu z siedzibą w Zaskalu, ul Kardynała Karola Wojtyły 136, 34-424 Szaflary.
1.1. Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry:
1) Wartość opałowa (minimalna) – 42,6 MJ/kg
2) Temperatura zapłonu (minimalna) – 56℃
3) Zawartość siarki (maksymalna) – 0,2 % (m/m)
4) Temperatura płynięcia (maksymalna) – -20℃
5) Gęstość maksymalna w temperaturze 15℃ – 860 kg/m³
1.2. Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi ok. 50 m³. Jest to ilość szacunkowa. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku i limitu środków finansowych, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczanego oleju o 20% w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych „łagodnej zimy”, gdyż na faktyczne zapotrzebowanie (zużycie oleju) mają bezpośredni wpływ czynniki atmosferyczne. Szacunkowe zużycie oleju opałowego ma zastosowanie tylko i wyłącznie kalkulacyjne, nie stanowi zobowiązania do jego zakupu. Rzeczywiste zużycie zakupionego oleju opałowego w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego.
1.3. Planowane terminy i szacunkowe wielkości dostaw:
Przybliżony miesiąc dostawy: Ilość m³ około:
listopad 9
grudzień 9
styczeń 8
luty 7
marzec 8
czerwiec 9
1.4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i terminów dostaw wg własnych potrzeb.
1.5 Zmiana ilości dostarczonego oleju opałowego nie wpłynie na dodatkowe skutki finansowe
i prawne dla Zamawiającego, poza wynagrodzeniem wynikającym z umowy oraz ilością zamówionego i otrzymanego oleju opałowego z zachowaniem współczynnika korygującego dla zamówienia głównego.
1.6 Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę do każdej dostarczonej partii oleju opałowego certyfikatu (świadectwa) jakości. Certyfikat (świadectwo) jakości, musi określać rzeczywiste parametry fizyko – chemiczne dostarczonej partii oleju opałowego w odniesieniu do wymagań określonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (świadectwo) ma być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy, a w odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie „Deklaracja zgodności wyrobu” wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 45014:2000 zawierającą dane określone w PN-C-96024:2011
1.7 Najpóźniej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przekaże Odbiorcy kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t. j. Dz.U 2022 poz. 1816 z późn. zm.).
1.8 Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym „odmierzaczem” w jednostkach miary – m³.
1.9 Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych.
1.10 Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko.
1.11 Dostawa oleju opałowego lekkiego będzie odbywać się sukcesywnie w miarę potrzeby Odbiorcy, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składnego przez Odbiorcę, określającego ilość i termin dostawy.
1.12 Olej musi być dostarczany do kotłowni Odbiorcy w dni robocze w godzinach 8⁰⁰ – 14⁰⁰.
1.13 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Odbiorcę.
1.14 Miejsce dostawy: Zaskale, ul. Kardynała Karola Wojtyły 136 siedziba Powiatowego Zespołu Domów Pomocy Społecznej w Nowym Targu, magazyn paliw płynnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253508,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253508,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253508,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519

7.3.3) Ulica: Dworska 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253508,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.