Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00407059/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00416073/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
- 2023/BZP 00420208/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 14 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 43 12 312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mo.pacuszka@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetyków określonych w 14 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d460446-5855-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509225
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.101.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Findaksomycin i Micafungin: /1. Fidaksomycin 200 mg x 20 tabl. powl., 5 op;/2. Micafungin 100 mg x 1 fiol., 150 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 51961,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne: Kalii chloridum 600 mg x 100 kaps., 200 op.;/2. Lidocaine aerozol na skórę roztwór 10 %, op. but. 38 g, 250 op.;/3. Aplikator do stosowania lidocainy - kompatybilny z poz.1 x 100 szt. 50 op.;/4. Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 30 ml, 550 op.;/5.Povidone-Iodine roztwór na skórę 100mg/ 1ml x 1000 ml, 10 op.;/6. Povidone iodine maść 100 mg/g x 20 g, 300 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33620000-2 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661100-2 - Środki znieczulające
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 39935,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne: 1. Povidone-Iodine roztwór na skórę 750mg/ 1ml x 250 ml, 10 op.;/2. Povidone-Iodine roztwór na skórę 750mg/ 1ml x 1000 ml, 10 op.;/3. Povidone iodine maść 100 mg/g x 20 g, 300 op.;/4. Povidone iodine maść 100 mg/g x 100 g, 60 op.;/5. Roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej, 300 op.;/Sterylny roztwór przeznaczony do irygacji, czyszczenia i nawilżania ran:/6. 30 op.;/7. 10 op.;/8. Preparat do płukania i rutynowej dekolonizacji cewnika i pęcherza moczowego, 10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 28370,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty galenowe.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33631100-3 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku dermatologicznego
33631400-6 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego
33631500-7 - Kortykosterydy do użytku dermatologicznego oraz do preparatów dermatologicznych
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
33632100-0 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne
33641100-6 - Ginekologiczne środki przeciwinfekcyjne i antyseptyczne
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33613000-0 - Środki przeczyszczające
4.5.5.) Wartość części: 189139,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Preparaty do inhalacji: /1.Ambroxolum płyn do nebulizacji, 130 op.;/2. Beclometasone dipropionate/ Formoterol fumarate aerozol inhalacyny, 50 op.;/3. Beclometasone dipropionate/ Formoterol fumarate aerozol inhalacyny, 15 op.;/4. Beclometasone dipropionate, Formoterol fumarate, Glycopyrronium bromide, 30 op.;/5. Budesonide aerozol do nosa, 14 op.;/6. Budesonide 200 mcg x 60 kaps.do inhalacji + inhalator, 15 op.;/7. Budesonide 400 mcg x 60 kaps.do inhalacji + inhalator, 37 op.;/8. Budesonide, Formoterol fumarate, 30 op.;/9. Budesonide, Formoterol fumarate, 30 op.;/10. Budesonide aerozol inhalacyjny,15 op.;/11. Ciclesonide aerozol wziewny, roztw. 160mcg/ dawka x 60 dawek, 40 op.;/12. Fenoterol hydrobromide aerozol inhalacyjny, roztwór 100mcg/ dawka, x 200 dawek, 10 op.;/13. Fenotroli hydrobromidum/ Ipratropii bromidum, 30 op.;/14. Fenotroli hydrobromidum/ Ipratropii bromidum, 650 op.;/15. Fluticasone furoate aerozol do nosa, zawiesina 27,5mcg/ dawka x 120 dawek, 15 op.;/16. Fluticasone propionate aerozol do nosa,15 op.;/17. Fluticasone propionate proszek do inhalacji, 5 op.;/18. Fluticasone propionate proszek do inhal., 15 op.;/19. Fluticasone propionate/ Salmeterol proszek do inh.,40 op.;/20. Fluticasone propionate, Salmeterol proszek do inh., 15 op.;/21. Formoterol fumarate aerozol inhalacyjny, 5 op.;/22. Formoterol fumarate proszek do inh.,100 op.;/23. Formoterol fumarate dihydricus, 3 op.;/24. Glycopyrronium bromide proszek do inh.,10 op.;/26. Indacaterol/ Glycopyrronium bromide proszek do inh., 100 op.;/27. Ipratropium bromide aerozol do inhalacji,160 op.;/28. Ipratropium bromide 250mcg/ml roztwór do nebulizacji x 20 ml, 250 op.;/29. Olodaterol/ Tiotropium roztw do inh., 200 op.;/30. Salbutamol, 160 op.;/31. Salbutamol 2,5mg/ 2,5ml x 20 amp.do nebulizacji, 50 op.;/32. Salmeterol proszek do inh. 50 mcg/ dawka, dysk x 60 dawek, 20 op.;/33. Tiotropium proszek do inh. 18 mcg/ dawka x 90 kaps., 25 op.;/34. Aparat inhalacyjny np. Handi Haler przeznaczony do podawania preparatu do inhalacji Tiotropim - kompatybilny z zaoferowanym produktem w poz. 34, 40 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33642200-4 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 95482,40 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Alkohole: Preparat biobójczy będący 70% roztworem alkoholu izopropylowego w wodzie a 1000 ml, 100 op.;/2. Alkohol etylowy 70% czystość farmakopealna a 250 ml, 120 op.;/3. Alkohol etylowy 96 % farmakopealny a 1000ml, 80 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24322510-5 - Alkohol etylowy
4.5.5.) Wartość części: 20267,94 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Delafloxacin: Delafloxacin meglumine 300 mg x 10 fiolek, 5 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 12375,45 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leki różne:/1.Digoksyna, 10 op.;/2. Feksofenadyna, 10 op.;/3. Fosfomycyna, 10 op.;/4. Izoniazyd, 2 op.;/5. Linagliptinum, 5 op.;/6. Empagliflozinum, 15 op.;/7. Famotidinum, 30 op.;/8. Macrogolum, 50 op.;/9. Dapagliflozyna,10 op.;/10. Zofenoprilum, 10 op.;/11. Thiamini hydrochloridum 100mg + Pyridoxini hydrochloridum 200 mg + Cyanocobalaminum 0,2 mg x 100 tabletek, 30 op.;/12. Erdosteinum, 60 op.;/13. Erdosteinum 35 mg/ml proszek do sporządzania zawiesiny doustnej x 100 ml, 5 op.;/14. Siarczan protaminy, 10 szt.;/15. Itraconazolum,140 op.;/16. Vaccinum hepatitidis B (ADNr), 30 szt.;/17. Fenofibratum 267 mg x 30 kapsułek, 10 op.;/18. Fenofibratum 200 mg x30 kapsułek, 25 op.;/19. Fenofibratum 160 mg, x 30 kapsułek, 25 op.;/20. Insulinum aspartum, 3 op.;/21. Levofloxacin 500 mg x 10 tabl. powlekanych, 400 op.;/22. Levofloxacin 250 mg x 10 tabl. powlekanych, 60 op.;/23. Cyanocobalamin + Lidocaine + Pyridoxine + Thiamine x 5 amp. 2 ml, 5 op.;/24. Tianeptinum natricum 12,5 mg x 30 tabl, 5 op.;/25. Moxifloxacin 400 mg x 7 tabl., 25 op.;/26. Pirydoksyna, 50 mg x 50 tabl., 10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33661200-3 - Środki przeciwbólowe
33616000-1 - Witaminy
33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy
33615100-5 - Insulina
33611000-6 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń związanych z nadkwasotą
33651680-8 - Szczepionki przeciwko zapaleniu wątroby typu B
33670000-7 - Środki lecznicze dla układu oddechowego
33661000-1 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego
33621200-1 - Środki przeciwkrwotoczne
33612000-3 - Produkty lecznicze do leczenia zaburzeń w funkcjonowaniu przewodu pokarmowego
33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
4.5.5.) Wartość części: 27629,55 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Calcium gluconate: Calcium gluconate 95 mg/ml a 10 ml ampułki x 10 ampułek, 30 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33622000-6 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego
4.5.5.) Wartość części: 943,49 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mivacurium: Mivacurii chloridum 2mg/ml, ampułki a 5 ml x 5 ampułek, 10 op.;/2. Mivacurii chloridum 2mg/ml, ampułki a 10 ml x 5 ampułek,10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33661700-8 - Pozostałe produkty lecznicze dla układu nerwowego
4.5.5.) Wartość części: 2648,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amfoterycyna: Amfoterycyna liposomalna, proszek do sporządzania dyspersji do infuzji, 50 mg x 1 fiolka, 100 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33651200-0 - Środki przeciwgrzybiczne do użytku ogólnoustrojowego
4.5.5.) Wartość części: 81906,12 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tiamina: Tiamina, 100 mg/2 ml x 100 amp. i.v., 15 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33616000-1 - Witaminy
4.5.5.) Wartość części: 87480,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyroby medyczne:/1.Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra o właściwościach p/bakteryjnych i p/grzybiczych.,150 szt.;/2. Preparat zawierający jako substancję czynną kompleks z mikrocząsteczkami aktywnego srebra, hialuronian sodu oraz koalin absorbujący wysięk, zabezpieczający rany przed infekcją, bez zawartości chlorheksydyny, 150 szt.;/3. Polyvinyl alcohol krople do oczu 14mg / 1 ml, op. 2 x 5 ml, 100 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 12613,32 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kosmetyk: Naturalny balsam do pielęgnacji skóry narażonej na odleżyny, 200 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 8231,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40710,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGIS Polska Dystrybucja Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252341849
7.3.3) Ulica: Komitetu Obrony Robotników 45D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40710,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40710,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40710,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8490000039
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EGIS POLSKA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31898,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64472,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69525,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69525,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69525,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101383,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101383,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101383,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101383,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 6 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12615,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12615,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12615,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urtica Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942556799
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12615,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28384,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32393,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28384,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salus International Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340125442
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28384,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 748,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 748,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 748,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 748,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3107,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3508,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3107,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SALUS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3107,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82028,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82190,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82028,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFARM PS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220103756
7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82028,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3483,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4212,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3483,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asclepios S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481008230
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3483,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 13 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w Pakiecie Nr 14 zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp, ponieważ w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych niesterylnych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zasypanie wyrwy w lewym brzegu rz. Bug w km 175+375÷175+493 oraz jej zabudowa w m. Góry, gm. Korczew, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
- Prace remontowe i modernizacyjne na lata 2025-2026 w budynku UCK WUM w Warszawie przy ul. Banacha 1A
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Nowowiejska 4 m. 22 część nr 2: Nowogrodzka 7 m. 19 część nr 3: Czerniakowska 149 m. 22 (w podziale na 3 części)
- Najem długoterminowy obejmujący okres 24 miesięcy, dwóch zeroemisyjnych fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.
- Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - numer postępowania: 9/ZP/25.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Leków z podziałem na pakiety dla potrzeb apteki szpitalnej
- Dostawa leków - Produkty lecznicze i kontrasty do pracowni Rezonansu Magnetycznego
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa procesora tkankowego dla Zakładu Patomorfologii SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa środków kontrastowych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje asortymentowe
więcej: Alkohol etylowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.