Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00392159/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158681300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e613638-3844-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509240
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067412/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie miasta Opatowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392159
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.II.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6960450,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Kompleksowa przebudowa dróg na terenie Osiedla Kopernika II w Opatowie wraz z budową chodników – w ramach opracowania "Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa”
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do PFU Koncepcji oraz części rysunkowej PFU, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji obiektu zgodnie z założeniami Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje ulice na osiedlu Kopernika II:
• Batalionów Chłopskich – kl. L
• Harcmistrza Jerzego Czerwińskiego – kl. D
• Krzysztofa Szydłowieckiego – kl. D
• Mariana Hejnickiego – kl. D
• Franciszka Mendyka – kl. D
• Józefa Grudnia – kl. D
• Cegielniana – droga wewn.
• Łącznik pomiędzy ul Cegielnianą a Szydłowieckiego,
• Ciąg pieszo-rowerowy tzw. Droga do Basenu – odcinek od ul. Czerwińskiego do południowej bramy Basenu.
PFU zakłada m.in.:
• Wykonanie remontu istn. jezdni – pow. 10 665 m2
• Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej – 4 316 m2
• Przebudowa istn. chodników z betonowej kostki brukowej – 267 m2
• Konstrukcja nawierzchni proj. utwardzenia, sięgacza oraz zjazdu asfaltowego – 967 m2
• Konstrukcja nawierzchni skrzyżowania wyniesionego, przejścia dla pieszych wyniesionego oraz progów zwalniających – 925 m2
• Konstrukcja nawierzchni proj. utwardzenia oraz parkingu z betonowej kostki brukowej – 1428 m2
• Konstrukcja nawierzchni proj. ciągu pieszo-rowerowego z nawierzchni asfaltowej wraz ze zjazdami– 1124 m2
• Wykonanie nowych krawężników betonowych – 5 055 m
• Wykonanie nowych obrzeży betonowych – 2 289 m
• Wykonanie nowych elementów betonowych typu palisada – 145 mb
• Wykonanie schodów terenowych z elementów betonowych prefabrykowanych – 2 szt.
• Wykonanie ściany oporowej z elementów żelbetowych prefabrykowanych wraz z barierą– 139 mb,
• Wykonanie infrastruktury towarzyszącej – kosz na śmieci – 10 szt.
• Wykonanie infrastruktury towarzyszącej – ławka parkowa – 10 szt.
• Stojaki rowerowe typu U – 7 szt.
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Wykonanie trasy kabla elektroenergetycznego – zasilanie oświetlenia parkowego – 352 m
• Posadowienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami – 19 szt.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
44114200-4 - Produkty betonowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 5666760,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:„Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa”.
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonej do PFU Koncepcji oraz części rysunkowej PFU, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych oraz dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji obiektu zgodnie z założeniami Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia obejmuje ulice na terenie miasta Opatów:
1) Ul Szpitalna – od ul. Kościuszki do ul. Mickiewicza,
2) Ul. Kościuszki – od ul. Plac Obrońców Pokoju do ul. Szerokiej,
3) Ul. Słowackiego 1– łącznik do Zespołu Szkół nr 1,
4) Ul. Słowackiego 2– łącznik do dz. 968/3,
5) Ul. Horodyskiego – od ul. Partyzantów do dz. 933/8,
6) Ul. Zacisze – od ul. Sienkiewicza do dz. 743/2,
7) Schody pomiędzy ul. Kopernika a dz. 2026/1.
PFU zakłada m.in.:
1) Ul. Szpitalna:
• Wykonanie remontu istn. jezdni – pow. 1 494 m2
• Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej – 591 m2
• Wykonanie nowych krawężników betonowych – 309 m
• Wykonanie nowych obrzeży betonowych – 128 m
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie przebudowy istn. kanalizacji deszczowej – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
2) Ul. Kościuszki:
• Wykonanie remontu istn. jezdni – pow. 598 m2
• Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej – 432 m2
• Wykonanie nowych krawężników betonowych – 168 m
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
3) Ul. Słowackiego 1:
• Wykonanie remontu istniejącej jezdni – pow. 323 m2
• Wykonanie nowych chodników z betonowej kostki brukowej – 170 m2
• Wykonanie nowych krawężników betonowych – 118 m
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
4) Ul. Słowackiego 2:
• Wykonanie remontu istn. jezdni – pow. 655 m2
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
5) Ul. Horodyskiego:
• Konstrukcja nawierzchni proj. drogi – 861 m2
• Konstrukcja nawierzchni proj. zawrotni z płyt ażurowych – 79 m2
• Wykonanie nowych elementów betonowych odwodnieniowych – 95 mb
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Wykonanie trasy kabla elektroenergetycznego – zasilanie oświetlenia ulicznego – 267 m
• Posadowienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami – 9 szt.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
6) Ul. Zacisze:
• Wykonanie remontu istn. jezdni – pow. 1097 m2
• Wykonanie nowych elementów betonowych odwodnieniowych – 156 mb
• Wykonanie nowych krawężników betonowych – 38 m
• Wykonanie trawników – 55 m2
• Wykonanie organizacji ruchu – 1 komplet.
• Wykonanie koniecznych robót ziemnych.
• Regulację wysokościową wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym – w zależności od potrzeby
• Zabezpieczenie podziemnych elementów sieci uzbrojenia terenu w pasie drogi – w zależności od potrzeby
• Wykonanie przebudowy kolidującej infrastruktury – w przypadku konieczności
7) Schody na os. Kopernika:
• Wykonanie remontu istn. schodów, chodników i pochylni – pow. 211 m2
• Wykonanie nowych obrzeży betonowych 132 m
• Wykonanie nowych poręczy z pochwytem –48 mb
• Wykonanie remontu gzymsów – 70 mb
• Wykonanie infrastruktury towarzyszącej – kosz na śmieci – 3 szt.
• Wykonanie infrastruktury towarzyszącej – ławka parkowa – 2 szt.
• Wykonanie infrastruktury towarzyszącej – donica – 3 szt.
• Wykonanie trasy kabla elektroenergetycznego – zasilanie oświetlenia parkowego – 42 m
• Posadowienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami – 4 szt.
Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w Programie Funkcjonalno – Użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
44114200-4 - Produkty betonowe
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1293689,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6186900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7702133,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6186900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6611433429
7.3.3) Ulica: Jana Samsonowicza
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6186900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2238600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6121687,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2238600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6611433429
7.3.3) Ulica: Jana Samsonowicza
7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
7.3.5) Kod pocztowy: 27-400
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROGOWIEC Marcin Jabłoński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2238600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- "Opracowanie wariantowej koncepcji dla przejść podziemnych pod torami kolejowych w rejonie ul. Opolskiej"
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę przebudowę i rozbudowę dróg na terenie Gminy Daleszyce"
- Poprawa infrastruktury drogowej w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: Produkty betonowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.