Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00557548/01 - Wynik z dnia 2023-12-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DOM POMOCY SPO£ECZNEJ W KALINCE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: KALINKA 12-13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030010877
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kalinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833561405
1.5.8.) Numer faksu: 833561405
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpskalinka@parczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.dpskalinka.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do Domu Pomocy Spo³ecznej w Kalince w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7dcf5d63-89e2-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00509261
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7dcf5d63-89e2-11ee-9fb5-3edbb70f45bd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami
1.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy www.ezamowienia.gov.pl
1.2. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
a) Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl., za po¶rednictwem zak³adki ,,Oferty /wnioski ”,widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych w którym znajduj± siê dwa pola drag &drop (,,przeci±gnij” i ,,upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików. Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz ofertowy Wykonawcy – Za³±cznik Nr 1 do SWZ’’ w pierwszym polu (,,wype³niony formularz oferty’’).
W kolejnym polu (,,Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê’’) Wykonawca dodaje pozosta³e pliki stanowi±ce ofertê lub sk³adane wraz z ofert±.
Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
b) Celem prawid³owej obs³ugi platformy zakupowej nale¿y posiadaæ sprzêt komputerowy z podstawowym oprogramowaniem biurowym oraz dostêp do Internetu. Nie ma wymagania posiadania specjalistycznych programów czy urz±dzeñ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 15.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Kalince 21-205 Jab³oñ reprezentowany przez Dyrektora Domu.
b) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: dpskalinka.iod@parczew.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
j) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
k) Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa i wy³adunek oleju opa³owego grzewczego spe³niaj±cy wymagania normy PN-C-96024 w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 w ilo¶ci oko³o 50.000 litrów w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku o parametrach nie gorszych ni¿:
1.2. Parametry techniczne oleju opa³owego:
zawarto¶æ siarki do 0,1 %
warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ - 20o C
zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
barwa czerwona
jednorazowa dostawa w granicach oko³o 9.000 litrów
1.3. Ilo¶æ oleju opa³owego wskazana w SWZ ma charakter planowy. Podane ilo¶ci mog± ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu. Faktyczna wielko¶æ dostaw bêdzie odpowiednia do rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego.
1.4. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku mniejszego zapotrzebowania z przyczyn od niego niezale¿nych (np. ciep³a zima) nie jest zobowi±zany wykupiæ ca³o¶ci zamówienia.
1.5. Olej opa³owy musi spe³niæ wszystkie wymagane przepisami normy jako¶ciowe. Do ka¿dej partii Wykonawca do³±czy odpowiedni dokument potwierdzaj±cy jako¶æ dostarczonego paliwa.
1.6. Przedmiot zamówienia obejmuje: za³adunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wy³adunek oleju.
1.7. Dostawy oleju bêd± realizowane sukcesywnie etapami w terminach, ilo¶ciach i miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego na podstawie zamówienia telefonicznego lub drog± elektroniczn±. Dostawy oleju realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
1.8. Wykonawca dostarczy olej opa³owy w czasie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni roboczych od dnia zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego.
1.9. Termin dostawy Wykonawca okre¶li w ofercie (formularz ofertowy za³±cznik nr 1 do SWZ).
1.10. Na Wykonawcy spoczywa obowi±zek realizacji celów ustawy z dnia 9 marca 2017r. o systemie monitorowania przewozu towarów (Dz.U. z 2020r. poz. 859 z pó¼n. zm., dalej: „ustawa SENT”), w tym do uzupe³niania zg³oszeñ przewozu towarów o informacje o ich odbiorze, w zakresie w jakim towary te nabywane s± od Wykonawcy lub przekazywane przez Podmiot Odbieraj±cy oraz zgodnie z tre¶ci± ustawy SENT oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych.
1.11. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): 09135100-5 – Olej opa³owy
1.12. Ka¿dy z Wykonawców ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: CENA+TERMIN
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Informacja o warunkach udzia³u w postêpowaniu do udzielnie zamówienia.Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Warunek zostanie spe³niony, je¿eli w z³o¿onych dokumentach o¶wiadczeniach Wykonawca jednoznacznie wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej polegaj±cej na hurtowym albo detalicznym handlu paliwami na podstawie aktualnej koncesji wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki (aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi udzielona na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1723 z pó¼n. zm.).
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorzE umowy stanowi±cym za³¡cznik nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opa³owego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opa³owego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.