Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367845/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86ef75f8-2974-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ef75f8-2974-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00220100/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 MODERNIZACJA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. EDMUNDA BIERNACKIEGO W MIELCU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367845
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.48.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2045385,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 1 – Modernizacja O. PłucnegoPrzedmiotem zamówienia w Grupie 1 jest modernizacja Oddziału Chorób Płuc Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu.
Zakres modernizacyjny:
- wyburzenie częściowe ścian działowych w celu utworzenia brakujących pomieszczeń
- wykonanie brakujących węzłów sanitarnych przy pokojach pacjentów
- wykonanie brakujących instalacji gazów medycznych do łóżek – wykorzystanie paneli nad łóżkowych będących w zasobach zamawiającego
- wykonanie brakujących instalacji przywoławczych do łóżek
- wykonanie strukturalnej sieci komputerowej
- wykonanie instalacji SSP (również do brakujących elementów np. drzwi z elektro chwytaczami) połączonej i skonfigurowanej z istniejącą centralą Polon 4900 znajdującą się na parterze w segmencie B szpitala
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (bez centrali wentylacyjnej, szafy sterowniczej i automatyki
- montaż instalacji elektrycznej i ułożenie rurociągów do projektowanych klimatyzatorów typu Split
- montaż armatury sanitarnej w nowo powstałych pomieszczeniach
- wymiana opraw oświetleniowych na LED-owe (za wyjątkiem korytarza)
- wymiana sufitu podwieszanego w korytarzu z ponownym zamontowaniem opraw oświetleniowych z systemem DALI
- malowanie wszystkich pomieszczeń.
Adaptacja brakujących pomieszczeń z niezbędnymi instalacjami:
- pokój Ordynatora
- pokój Oddziałowej
- izolatka
- pracownia Bronchoskopii z myjnią
- pracownia Spirometrii
- wentylatornia
- sekretariat z przedsionkiem
- sala chorych z węzłem sanitarnym.
Podstawą wykonania robót są:
- Projekt wykonawczy budowlany
- Projekt wykonawczy sanitarny
- Projekt wykonawczy elektryczny
- Projekt wizualizacji wnętrz
- Inwentaryzacja
- Przedmiary robót
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Dokumenty stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
Wyłączenia z realizacji robót:
- zabezpieczenia ścian wykładziną pcw (za wyjątkiem nowo powstałych pomieszczeń)
- zamontowanie systemu ochronnego na drzwi, narożniki ścian, ściany za łóżkami pacjentów
- wymiana armatury sanitarnej (umywalki, baterie,miski, brodziki)
- wykonanie mebli
- wymiana ślusarki drzwiowej na ślusarkę w wykonaniu p/poż
- dostarczenie i uruchomienie centrali wentylacyjnej z szafą sterowniczą i automatyką
- dostarczenie i uruchomienie klimatyzatorów typu Split
- dostarczenie i zamontowanie grzejników elektrycznych w łazienkach
- wymiana zaworów i głowic termostatycznych przy grzejnikach
- roboty adaptacyjne szatni.
Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy:
- prace wyburzeniowe oraz inne mogące mieć charakter uciążliwy dla Zamawiającego należy wykonywać tylko w terminach uzgodnionych i zaakceptowanych przez Zamawiającego
- przeszkolenie personelu w obsłudze instalacji i urządzeń
- przekazanie protokołów z pomiarów instalacji elektrycznych i oświetlenia
- przekazanie protokołów z uruchomienia instalacji SSP i zaprogramowania centrali Polon 4900
- po zakończeniu robót wszystkie pomieszczenia muszą być wysprzątane a posadzki z wykładziny pcw wypolerowane.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy.
Dokumenty zamówienia dotyczą Placówki Oddział Chorób Płuc, co jest tożsame z nazewnictwem w Rejestrze Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą - Oddział Pulmonologiczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45215142-4 - Roboty budowlane w zakresie oddziałów intensywnej opieki
45215143-1 - Roboty budowlane w zakresie sal diagnostycznych
45215148-6 - Roboty budowlane w zakresie sal zabiegowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
24111000-5 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1032350,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 2 - Ochrona przeciwpożarowa i poprawa bezpieczeństwa pożarowegoPrzedmiotem zamówienia w Grupie 2 jest przebudowa Szpitala Specjalistycznego w Mielcu w zakresie podziału segmentu B na dwie strefy pożarowe oraz wykonanie w ścianie zewnętrznej segmentu D ściany oddzielenia pożarowego.
Zakres robót:
- wykonanie ścian oddzielenia pożarowego z drzwiami wydzielających segment B na dwie strefy pożarowe
- przełożenie istniejących drzwi na III p. Oddział Chirurgiczny
- wymiana docieplenia elewacji na dwóch ścianach segmentu B ze styropianu na wełnę mineralną
- wymiana ślusarki okiennej na p/poż.
- wykonanie instalacji elektrycznej SSP sterującej drzwiami i podłączenie do centrali pożarowej
- ułożenie przewodów z SSP na III p segmentów A i C do sterowania dźwigami
- konfiguracja i zaprogramowanie istniejącej centrali Polon 4900
- wymiana drzwi na p/poż. na wszystkich kondygnacjach w klatce schodowej segmentu B
- wymiana docieplenia elewacji na jednej ścianie segmentu D ze styropianu na wełnę mineralną
- wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej w ścianie oddzielenia pożarowego segmentu D
- przełożenie PWP i oprawy oświetleniowej zewnętrznej.
Podstawą wykonania robót są:
- Projekt techniczny
- Przedmiary
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumenty stanowią Załącznik nr 5 do SWZ.
Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy:
- przekazanie protokołów z prób i pomiarów instalacji elektrycznej i SSP
- pracownicy wykonujący instalację SSP muszą posiadać uprawnienia elektryczne grupy E oraz co najmniej jeden pracownik grupy D do 1 kV.
Z uwagi na konieczność wykonania robót na elewacjach budynków nie mogą być one wykonywane w okresie zimowym przy temperaturze zewnętrznej poniżej 0ºC).
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 337509,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 3 – Bezpieczeństwo zasilania elektrycznego – wyłączniki NNPrzedmiotem zamówienia w Grupie 3 jest wymiana wyłączników w Rozdzielni Głównej Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Zakres robót:
- opracowanie szczegółowej instrukcji wymiany wyłączników zaakceptowanej przez Zamawiającego
- dobór wyłączników umożliwiających w perspektywie podłączenie agregatów prądotwórczych z funkcją autostartu
- wymiana wyłączników NN szt 2 w rozdzielni głównej Szpitala zgodnie z opracowaną instrukcją
- wykonanie robót dwuetapowe po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym
- ustawienia zabezpieczeń na wyłącznikach
- wykonanie prób i pomiarów wyłączników
- wykonanie przełączeń zasileń Sekcji I i Sekcji II oraz agregatów prądotwórczych – sprawdzenie blokad
- przeszkolenie personelu w obsłudze wyłączników
- przekazanie instrukcji obsługi
- przekazanie protokołów z pomiarów i przełączeń.
Podstawą wykonania robót są:
- Projekt techniczny
- Przedmiary
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumenty stanowią Załącznik nr 6 do SWZ.
Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy:
- pracownicy muszą posiadać uprawnienia elektryczne grupy E oraz co najmniej jeden pracownik grupy D powyżej 1 kV.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
4.5.5.) Wartość części: 133788,10 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 4 – Klimatyzacja w punktach przechowywania leków na oddziałach, w celu utrzymania właściwej temp. dla produktów leczniczychPrzedmiotem zamówienia w Grupie 4 jest montaż klimatyzatorów w punktach przechowywania leków na oddziałach szpitalnych Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Miejsce zamontowania:
Pomieszczenia przechowywania leków w oddziałach szpitalnych:
Segment A
Oddział Rehabilitacyjny 1 piętro szt 1
Oddział Neurochirurgiczny 2 piętro szt 1
Oddział Dermatologiczny 3 piętro szt 1
Segment C
Oddział Dziecięcy 1 piętro szt 1
Oddział Urologiczny 2 piętro szt 1
Oddział Chirurgiczny 3 piętro szt 1
Segment H
Izba Przyjęć piwnica szt 1
Segment J
Oddział Ortopedyczny 3 piętro szt 1
Oddział Wewnętrzny 6 piętro szt 1
Segment K
Oddział Zakaźny parter szt 1
Zakres robót:
- montaż zewnętrznych i wewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych typu Split
- wykonanie instalacji odprowadzających skropliny
- wykonanie instalacji elektrycznych zasilających urządzenia
- wykonanie robót wykończeniowych – uszczelnianie przewiertów, szpachlowanie, malowanie.
Podstawą wykonania robót są:
- Projekt wykonawczy sanitarny
- Projekt wykonawczy elektryczny
- Przedmiary robót
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Dokumenty stanowią Załącznik nr 7 do SWZ.
Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy:
- posiadanie uprawnień F- gazowych oraz elektrycznych „E” do 1kV
- przeszkolenie personelu z obsługi klimatyzatorów
- przekazanie instrukcji obsługi
- wykonywanie wszystkich przeglądów technicznych i eksploatacyjnych zgodnie z instrukcją obsługi w okresie gwarancyjnym na własny koszt bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 84694,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Grupa 5 - Dźwig szpitalny elektryczny (Budynek A, Budynek C) - demontaż i utylizacja starych dźwigów, dostawa, montaż i uruchomienie nowychPrzedmiotem zamówienia w Grupie 5 jest wymiana dźwigów szpitalnych na elektryczne w segmencie A i C Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
Zakres robót:
- demontaż istniejących dźwigów hydraulicznych wraz z instalacją w dwóch etapach i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
- dostawa nowych dźwigów elektrycznych ( MRL ) loco-plac budowy zgodnych ze specyfikacją
- wykonanie dokumentacji dźwigów z załączonymi wymaganymi certyfikatami
- wykonanie zasilania elektrycznego do szaf sterowniczych nowych dźwigów
- dwuetapowy montaż dźwigów
- zamontowanie kaset wezwań z systemem kontroli dostępu jak w specyfikacji
- zaprogramowanie w systemie kontroli dostępu upoważnionych przez Zamawiającego użytkowników
- dostosowanie i modyfikacja instalacji oświetlenia w szybie
- wykonanie robót wykończeniowych po wymianie drzwi szybowych, kaset wezwań, prowadnic, malowanie szybu
- udział, nadzór i opłacenie kosztów badania przez Jednostkę Notyfikującą
- zgłoszenie urządzeń do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego i uzyskanie decyzji zezwalającej na ich użytkowanie.
Podstawą wykonania robót są:
- Projekt techniczny
- Projekt zasilania elektrycznego
- Przedmiar
- Specyfikacja dźwigów
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokumenty stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.
Dodatkowe wymagania dla Wykonawcy:
- dwuetapowe wykonanie robót oznacza sukcesywne: zdemontowanie istniejącego jednego dźwigu, przystosowanie szybu i instalacji, zamontowanie nowego dźwigu, uruchomienie i przekazanie do użytkowania Zamawiającemu, następnie przystąpienie do wymiany drugiego dźwigu
- uprawnienia dźwigowe wydane przez Urząd Dozoru Technicznego
- wykonywanie comiesięcznych przeglądów technicznych w okresie gwarancji bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego
- przeszkolenie personelu technicznego w postępowaniu w przypadku awarii dźwigu z osobami uwięzionymi w kabinie i sposobie ich uwolnienia
- przekazanie instrukcji uwalniania osób uwięzionych w kabinie
- przekazanie protokołów z pomiarów elektrycznych.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres min. 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45313100-5 - Instalowanie wind
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 457042,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1111457,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1838236,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1442796,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690014447
7.3.3) Ulica: Szkolna 55
7.3.4) Miejscowość: Kosowy
7.3.5) Kod pocztowy: 36-147
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1442796,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437740,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1213377,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437740,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Roman Olszowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690014447
7.3.3) Ulica: Szkolna 55
7.3.4) Miejscowość: Kosowy
7.3.5) Kod pocztowy: 36-147
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 437740,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117411,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1137362,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117411,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMONTAŻ RZESZÓW S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690007950
7.3.3) Ulica: Baczyńskiego 7a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-210
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117411,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1224659,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "ELDOMEX" S.C. Krempa Andrzej i Krempa Władysław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690024262
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 63b
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELDOMEX S.C. ANDRZEJ KREMPA, WŁADYSŁAW KREMPA, ANETA KAPEL
jakie przetargi wygrała firma
ELDOMEX S.C. ANDRZEJ KREMPA, WŁADYSŁAW KREMPA, ANETA KAPEL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1327978,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROBAZA Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362255892
7.3.3) Ulica: Korczaka 8
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż dźwigów szpitalnych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
A) Pełna nazwa: Powiat Mielecki
B) Dokładny adres siedziby: ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
C)Telefon: 177800400
D) Poczta elektroniczna: Adres poczty elektronicznej do komunikowania się z Wykonawcami został wskazany w SWZ.
Ogólny adres Zamawiającego: przetargi@powiat-mielecki.pl
E) Dane rejestrowe: REGON 690581442
F) Adres strony internetowej: https://powiat-mielecki.pl/
G) Kraj: Polska
H) Województwo: podkarpackie
I) Kod NUTS: PL824 - Tarnobrzeski
J) Rodzaj zamawiającego: zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
K) Przedmiot działalności: ogólne usługi publiczne
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 37 ust. 2, ust. 3 pkt. 3 i pkt. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) przez Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu, działający na podstawie uchwały nr 2/8/2024 Zarządu Powiatu Mieleckiego w sprawie upoważnienia Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu do przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji projektów w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program
Inwestycji Strategicznych.
Termin wykonania zamówienia obejmuje okres: 300 dni od dnia zawarcia umowy
Grupa 1 - Przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 180-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi nie wcześniej niż 280-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy i nie później niż 300-go dnia od dnia zawarcia umowy.
Grupa 2 - Przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 180-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi nie wcześniej niż 280-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy i nie później niż 300-go dnia od dnia zawarcia umowy.
Grupa 3 - Przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 120-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi nie wcześniej niż 280-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy i nie później niż 300-go dnia od dnia zawarcia umowy.
Grupa 4 - Przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 240-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi nie wcześniej niż 280-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy i nie później niż 300-go dnia od dnia zawarcia umowy.
Grupa 5 - Przy czym rozpoczęcie prac nastąpi nie wcześniej niż 120-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy. Podpisanie protokołu odbioru końcowego nastąpi nie wcześniej niż 280-go dnia licząc od dnia zawarcia umowy i nie później niż 300-go dnia od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Dostawa materiałów chodnikowych.
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.