Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453134/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Miękinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Miękinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (071) 3140063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miekinia@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miekinia.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8351911.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2466583d-69b8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00246790/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Mokre, Mrozów, Gałów.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 1 – łącznie 825,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 1. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Mokre, Mrozów, Gałów).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212320-9 - Granit kruszony
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 101475,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Kobylniki, Szczepanów, Wilczków.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 2 – łącznie 800,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 2. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Kobylniki, Szczepanów, Wilczków).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212320-9 - Granit kruszony
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 100425,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Miękinia – Leśnictwo Chwalimierz, Kąty Wrocławskie oraz Obręb Leśny Sobótka – Leśnictwo Kamionna, Wawrzeńczyce.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 3 – łącznie 475,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 3. Leśnictwa obrębu leśnego Miękinia (Leśnictwo Chwalimierz, Kąty Wrocławskie) i obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Kamionna, Wawrzeńczyce).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212320-9 - Granit kruszony
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 57650,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Sobótka – Leśnictwo Sulistrowiczki, Chwałków.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 4 – łącznie 650,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 4. Leśnictwa obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Sulistrowiczki, Chwałków).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212320-9 - Granit kruszony
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 79450,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5. Dostawa kruszywa granitowego z usługą uzupełnienia ubytków i nierówności nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg w na terenie Nadleśnictwa Miękinia w roku 2023 – Obręb leśny Sobótka – Leśnictwo Uliczno, Tąpadło.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanek granitowych frakcji 0/31,5 i 0/63 oraz tłucznia granitowego frakcji 31,5/63 z usługą mechanicznego uzupełnienia kruszywem lokalnych ubytków i nierówności (dziur i kolein) nawierzchni w ramach bieżącego utrzymania dróg na terenie Nadleśnictwa Miękinia.
Usługa uzupełnienia nawierzchni będzie obejmowała dostawę kruszywa, hałdowanie przywiezionego kruszywa na drodze z ubytkami i nierównościami, oczyszczenie ubytków i nierówności nawierzchni przed ich uzupełnieniem kruszywem oraz mechaniczne zagęszczenie nawierzchni w miejscu uzupełnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie oraz zasadami wiedzy technicznej i zasadami sztuki budowlanej.
Lokalne uzupełnianie ubytków i nierówności powinno się odbywać sprzętem mechanicznym np. koparką, koparko-ładowarką itp. Nie dopuszcza się wsypywania kruszywa w ubytki i nierówności nawierzchni bezpośredni z naczepy (skrzyni) samochodu. Nawierzchnia drogi po przeprowadzeniu ww. prac powinna być równa.
Szczegółowy zakres prac wraz z orientacyjną lokalizacją oraz ilością kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni opisano w Rozdziale nr V i VI SWZ.
Środki transportu do przewozu kruszywa oraz sprzęt do uzupełnienia i zagęszczenia nawierzchni dróg powinny zostać dobrane odpowiednio do lokalizacji ubytków i nierówności nawierzchni wskazanych w danych leśnictwach, w których realizowane będzie Zlecenie. Szczególną uwagę należy zwrócić na dobór środków transportowych do przewozu kruszywa w terenie górskim. Za dobór ww. sprzętu i środków transportu odpowiada Wykonawca prac będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca przed uzupełnieniem nawierzchni dróg kruszywem zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu orzeczenia o jakości dostarczonego kruszywa w postaci stosownych dokumentów tj. deklaracji właściwości użytkowych lub krajowej deklaracji.
Ilość przewidywanego kruszywa do dostawy i uzupełnienia nawierzchni dróg wynosi dla Zadania 5 – łącznie 675,0 t kruszywa.
Na etapie składania ofert Wykonawca powinien samodzielnie oszacować średni koszt transportu i wbudowania kruszywa na terenie Nadleśnictwa Miękinia. W załączeniu do SWZ Zamawiający przekazuje mapę poglądową obszaru Nadleśnictwa Miękinia oraz załączniki mapowe z poszczególnych Leśnictw – załącznik nr 9 do SWZ, na podstawie której Wykonawca może ustalić orientacyjną lokalizację zakresu prac.
Miejsce oraz termin wbudowania i dostawy kruszywa będą realizowane na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo badania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z okazanymi przez Wykonawcę dokumentami jakościowymi tj. deklaracją właściwości użytkowych lub deklaracją krajową.
Dostarczane kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych tj.: odpady metalowe, plastikowe, drewniane oraz bez domieszek materiałów organicznych takich jak glina, ziemia, humus itp. Stwierdzenie przez Zamawiającego w dostarczonym kruszywie ww. odpadów lub domieszek może skutkować cofnięciem zamówionej partii materiałów na koszt Wykonawcy.
Wykonawca odpowiada za wykonanie niezbędnych prac towarzyszących (np.: uporządkowania terenu po wykonanych pracach, wyrównania dróg dojazdowych uszkodzonych w trakcie prac, w tym dróg nie będących własnością Zamawiającego, naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia).
Lokalizacja zamówienia: Zadanie 5. Leśnictwa obrębu leśnego Sobótka (Leśnictwo Uliczno, Tąpadła).
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113140-8 - Kamień drogowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
14212320-9 - Granit kruszony
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 82375,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158977,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaros Bartłomiej Szaniawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021736294
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12
7.3.4) Miejscowość: Żmigródek
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105165,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164205,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105165,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jaros Bartłomiej Szaniawski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021736294
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12
7.3.4) Miejscowość: Żmigródek
7.3.5) Kod pocztowy: 55-140
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105165,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82379,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82379,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82379,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764
7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15
7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA
7.3.5) Kod pocztowy: 57-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82379,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95325,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764
7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15
7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA
7.3.5) Kod pocztowy: 57-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95325,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95017,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95017,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95017,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LA STRADA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020827764
7.3.3) Ulica: UL. ARMII KRAJOWEJ 15
7.3.4) Miejscowość: NOWA RUDA
7.3.5) Kod pocztowy: 57-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95017,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MIĘKINIA
więcej: przetargi MIĘKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Dostawa emulsji asfaltowej
- Dostawa wraz z transportem kruszywa do naprawy dróg na terenie gminy Rozprza w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.