eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JemielnoWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Budowa oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu lamp solarno- wiatrowych na terenie gminy Jemielno,,



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Budowa oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu lamp solarno– wiatrowych na terenie gminy Jemielno,,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEMIELNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 81

1.5.2.) Miejscowość: Jemielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-209

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniajemielno@o.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jemielno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jemielno.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/169449

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Budowa oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu lamp solarno– wiatrowych na terenie gminy Jemielno,,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2309cf1c-2477-4226-9d3c-aba36cec3120

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509361

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Budowa oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu lamp solarno– wiatrowych na terenie gminy Jemielno,, .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania p.n.
,, Budowa oświetlenia drogowego przy wykorzystaniu lamp solarno– wiatrowych na terenie gminy Jemielno,, .
Lampy zostaną zlokalizowane w następujących miejscowościach:
-Chobienia , dz. o nr ewid. 189 obręb 0001 Bieliszów- szt. 1 ;
-Chorągwice dz. o nr ewid. 162/1, 162/3 – 3 szt. ;
-Daszów dz. o nr ewid. 263- 1 szt. ;
-Irządze dz. o nr ewid. 131/1, 124/2 - 2 szt.
- Uszczonów dz. o nr ewid. 63/1- 1 szt.
-Luboszyce dz. o nr ewid. 335 – 1 szt. ;
-Jemielno dz. o nr ewid. 149, 209/3 – 2 szt.
-Lubów dz. o nr ewid. 3 , 21, 461 – 3 szt.
-Łęczyca dz. o nr ewid. 81/2- 1 szt. ;
-Piskorze dz. o nr ewid. 159 – 2 szt.;
- Śleszów dz. o nr ewid. 240 – 1 szt.;
- Zdziesławice dz. o nr ewid. 29- 1 szt. ;
Łączna ilość lamp wynosi 19 szt.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami jeżeli takowe padły w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
3.1.1. Po stronie Wykonawcy leży wypełnienie obowiązków wynikających z decyzji Zarządu Powiatu Górowskiego z dnia 12 lipca 2024 r., opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem jego zatwierdzenia oraz pokrycie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31712331-9 - Fotoogniwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207993,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240711,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207993,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: El PRZEM& FORM LIGHT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621806788

7.3.3) Ulica: Nowe Dąbie 67

7.3.4) Miejscowość: Łabiszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 89-210

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207993,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.