Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437370/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 171012565
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 42
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55236125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zuoelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zuoelblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.zuoelblag.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9769e8a6-6413-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00140316/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Ochrona mienia Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437370/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DN-ZP-TP-18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 640000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Ochrona fizyczna mienia na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. przy ul. Mazurskiej 42 w Elblągu4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 492000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Ochrona fizyczna mienia na terenie Stacji Przeładunkowej przy ul. Stefczyka w Braniewie4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 146370 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Ochrona fizyczna mienia na terenie Stacji Przeładunkowej w Pasłęku, Robity4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 146370 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Monitoring kontenera instalacji odgazowującej na terenie nieczynnego składowiska w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 2460 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 620434,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 772925,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 620434,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia DOGMAT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Patrol Dogmat Spółka Cywilna Martyna Pinszke Robert Krawczyk, Biuro Ochrony Dogmat Sp. z o.o., D&S DOGMAT Sp. z o.o. , Grupa Ochrony Dogmat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010302597
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA DOGMAT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA DOGMAT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 620434,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2023-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171954 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241331,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171954 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Security Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171954 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2023-12-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171954 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241331,31 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171954 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impel Security Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: Antoniego Słonimskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-304
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171954 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2023-12-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1446,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1446,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia DOGMAT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Patrol Dogmat Spółka Cywilna Martyna Pinszke Robert Krawczyk, Biuro Ochrony Dogmat Sp. z o.o., D&S DOGMAT Sp. z o.o., Grupa Ochrony Dogmat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010302597
7.3.3) Ulica: Lindleya 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-013
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA DOGMAT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA DOGMAT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1446,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-31 do 2023-12-30INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa materiałów malarskich w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- Dostawa owoców, warzyw i podobnych produktów do Domu Pomocy Społecznej ,,Niezapominajka'' w Elblągu w 2025 r.
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.