eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GierzwałdPrzebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 160 w Mielnie. Inwestycja z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Edycja 3 PGR/2021/2601 Polski Ład.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 160 w Mielnie. Inwestycja z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Edycja 3 PGR/2021/2601 Polski Ład.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUNWALD

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grunwald

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 33

1.5.2.) Miejscowość: Gierzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-107

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 642 69 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wilczek@gminagrunwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrunwald.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 160 w Mielnie. Inwestycja z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Edycja 3 PGR/2021/2601 Polski Ład.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d91dc74-c5d0-4881-8ef0-3f6650ad4c20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00429346/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 160 w Mielnie - - zadanie dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwstycji Strategicznych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminagrunwald.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminagrunwald.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zawarto w SWZ - Rozdział I, podrozdział 3; Rozdział II, podrozdział 11 oraz Rozdział III, podrozdział 1

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarto w SWZ - Rozdział I, podrozdział 15 i 16 oraz Rozdział III, podrozdział 8

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarto w SWZ - Rozdział I, podrozdział 15 i 16 oraz Rozdział III, podrozdział 8

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGGIOŚ.271.14.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 940000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na dz. nr 160 w Mielnie. Inwestycja z dofinansowaniem ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Edycja 3 PGR/2021/2601 Polski Ład.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: "Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 160 w Mielnie” finansowane z udziałem środków Rządowego Funduszu Polski Ład Edycja 3 PGR/2021/2601 Polski Ład. Lokalizacja przedmiotu zamówienia stanowi droga gminna wewnętrzna oznaczona jako działka ewidencyjna nr 160, Obręb nr 0013 Mielno, gmina Grunwald. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 160 w Mielnie” w tym:
a) Roboty drogowe:
- Dostosowanie się do wymagań ST, wykonanie tymczasowej organizacji ruchu,
- Roboty przygotowawcze – 1 kpl.
- Roboty ziemne – 1 300,00 m2,
- Podbudowa z kruszywa C50/30 gr. 22 cm – 1 750,00 m2,,
- Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm – 1 590,00 m2,
- Oznakowanie drogi – 5 szt.,
- Elementy ulicy (krawężniki i obrzeża) – 2 502, 00 m,
- Roboty wykończeniowe (umocnienie skarp) – 1 200,00 m2,
- Pomiary powykonawcze(inwentaryzacja) – 1 kpl.
b) Roboty sanitarne (odwodnieniowe):
- Wykonanie wykopów – 367,00 m3,
- Wykonanie nasypów – 367,00 m3,
- Roboty montażowe w tym:
- kanał z rur PVC SN12 o śr. 200 mm – 50,00 m,
- kanał z rur PVC SN 12 o śr. 315 mm – 50,00 m,
- studnie rewizyjne bet. o śr. 1 500 mm – 12 szt.,
studnie kanalizacyjne betonowe o śr. 500 mm z wpustem
deszczowym – 6 szt.,
- regulacja wysokości elementów studni – 20 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają: dokumentacja techniczna załącznik nr 7 do SWZ, przedmiar kosztorys ofertowy/przedmiar robót zał. nr 6 do SWZ, projektowane postanowienia umowne załącznik nr 3 do SWZ, Specyfikacje Techniczne zał. nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:
- zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiadają siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz dołączyli wypis z odpowiedniego rejestru (KRS lub CEIDG).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli:
- posiada i przedstawi (polisę) odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej;
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w tym zakresie, jeżeli przedstawi osoby zatrudnione o wymaganych kwalifikacjach zawodowych:
a) operatora koparki, spycharki, równiarki, kierowcy co najmniej – 2 osoby;
b) robotników wykwalifikowanych (murarzy, brukarzy, instalator itp.) co najmniej – 3 osoby;
wg wykazu osób załącznik nr 4 do SWZ.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Wykonawca zrealizował należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres jego działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej roboty budowlanej polegającej na: budowie, przebudowie lub modernizacji drogi o nawierzchni utwardzonej lub budowie, przebudowie, modernizacji kanalizacji sanitarnej albo deszczowej łącznej wartości nie mniejszej niż kwota – 500 000,00 złotych brutto, wg wykazu robót budowlanych załącznika nr 5 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Rozdziałem II podrozdziałem 9 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozdziałem II podrozdziałem 9 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z paragrafem 12 projektu umowy będącego załącznikiem nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 15:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminagrunwald.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 15:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.