Og³oszenie z dnia 2023-11-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00514618/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
- 2024/BZP 00099955/01 - Wynik z dnia 2024-02-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M³yñska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wierklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0b5e6f92-893e-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00509510
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00030215/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,147110,0f6dbaa6c62f9c4980ad34c881c9fb49.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wroc³aw; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta w Rozdziale 34 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w Rozdziale 34 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym
i zagranicznym polegaj±cych na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu pod ka¿dy wskazany adres przesy³ek pocztowych, paczek pocztowych, zwrotów przesy³ek niedorêczonych, potwierdzeñ odbioru oraz us³ugê dostarczania/odbierania przesy³ek firmowych na potrzeby Urzêdu Gminy ¦wierklaniec z siedzib± przy ul. M³yñskiej 3, 42-622 ¦wierklaniec w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. Szczegó³owy opis zawarty jest w za³±czniku numer 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Wykonawca musi posiadaæ uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci polegaj±cej na ¶wiadczeniu us³ug pocztowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, to znaczy musi posiadaæ wpis do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w szczególno¶ci, gdy zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych zdarzeñ:1) Wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia.
2) Wynikniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie,
3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy.
4) Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia nowego podwykonawcy,
5) zmiany przepisów dotycz±cych ustalania lub zatwierdzania cen za us³ugi pocztowe, w tym zmiany cen jednostkowych brutto w zwi±zku ze zmian± cennika obowi±zuj±cego u Wykonawcy zatwierdzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, a tak¿e zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa dotycz±cych funkcjonowania rynku us³ug pocztowych.,
6) si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie
ze szczegó³owym opisem, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym), nie do unikniêcia, pozostaj±ce poza racjonaln± kontrol± stron, nastêpstwom którego strony nie mog³y zapobiec, uniemo¿liwiaj±cej którejkolwiek ze stron realizacjê zobowi±zañ w ramach niniejszej umowy
6) W sytuacji, gdy w trakcie realizacji umowy nie nast±pi zmiana cen dokonana przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe, o której mowa w § 4 ust. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy mo¿e podlegaæ zmianie w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, co odpowiada dyspozycji zawartej w art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Przez zmianê ceny materia³ów lub kosztów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obni¿enie, wzglêdem ceny lub kosztu przyjêtych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Strony umowy bêd± uprawione do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, o ile poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, przez który rozumie siê aktualny kwartalny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, zwany dalej „Wska¼nikiem” (publikowany na stronie internetowej przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego) w danym (aktualnym) kwartale,
w porównaniu z analogicznym kwarta³em poprzedniego roku (analogiczny kwarta³ poprzedniego roku = 100), wyniesie co najmniej 10%. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ
o zasadach wprowadzania zmian wynosi 10% wynagrodzenia Wykonawcy (warto¶ci pierwotnej umowy, na dzieñ zawarcia umowy). Zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ najwcze¶niej po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia umowy. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ jednokrotnie o Wska¼nik jak wy¿ej. Zmianie podlegaæ bêdzie wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w §3 ust.1 wraz z cenami jednostkowymi,
z zastrze¿eniem, i¿ zmiana wynagrodzenia odnosiæ siê bêdzie do tej czê¶ci przedmiotu umowy, która jeszcze nie zosta³a zrealizowana (dzia³a na przysz³o¶æ od momentu dokonania zmiany).
7) Wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy.
8) Wyst±pienia konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia (wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego). W takim przypadku wynagrodzenie za przedmiot zamówienia mo¿e ulec odpowiedniemu zwiêkszeniu i zostanie obliczone poprzez przemno¿enie ilo¶ci poszczególnych dodatkowych przesy³ek z podzia³em na ich rodzaje i niezmienne jednostkowe ceny rycza³towe wskazane przez Wykonawcê w Formularzu cenowym (za³±cznik nr 1 do umowy) dla danego rodzaju przesy³ki. Zmiana taka bêdzie uzale¿niona od zapewnienia ¶rodków na ten cel w bud¿ecie Zamawiaj±cego.
9) Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z realizacj± umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-01 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-01 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-30
INNE PRZETARGI ¦WIERKLANIEC
wiêcej: przetargi ¦WIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta £odzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Powiatowego Urzêdu Pracy we Wroc³awiu
- ¦wiadczenie powszechnych us³ug pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Zamawiaj±cego w okresie marzec- grudzieñ 2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzêdu Miejskiego w Brodnicy
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzêdu Gminy Puck.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.