eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup i dostawa zestawów do terapii autologicznym osoczem bogatop³ytkowym (PRP) dla potrzeb Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narz±du Ruchu Dzieci i Doros³ych



Og³oszenie z dnia 2024-09-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa zestawów do terapii autologicznym osoczem bogatop³ytkowym (PRP) dla potrzeb Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narz±du Ruchu Dzieci i Doros³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 2 IM. ¦W.JADWIGI KRÓLOWEJ W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690697529

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 60

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital2.rzeszow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa zestawów do terapii autologicznym osoczem bogatop³ytkowym (PRP) dla potrzeb Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narz±du Ruchu Dzieci i Doros³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-94596371-ed18-46fd-b3b1-3265221bc6d5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00509524

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê
przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system obs³uguj±cy proces udzielania zamówieñ publicznych
za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem.2. System jest dostêpny pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow 3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga
posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.4. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika
Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie
dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania. 5. Oferta musi byæ podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Po prawid³owym przekazaniu plików oferty
wy¶wietlana jest informacja o pozytywnym przyjêciu oferty przez System.6.
W celu z³o¿enia oferty przedstawiciel Wykonawcy zobowi±zany jest za³o¿yæ w Systemie konto u¿ytkownika, jednocze¶nie
wprowadzaj±c do systemu swój podmiot. Ten u¿ytkownik bêdzie pe³niæ rolê administratora podmiotu Wykonawcy. Rejestracja w
Systemie dostêpna jest po klikniêciu przycisku„Za³ó¿ konto”. Szczegó³owa instrukcja dotycz±ca tworzenia konta Wykonawcy, oraz
z³o¿enia oferty dostêpna jest w Systemie w zak³adce E-learning. 7. Zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. Wszystkie niezbêdne
informacje okre¶lono w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul.
Lwowska 60, 35-301 Rzeszów
• Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres: iod @szpital2.rzeszow.pl ,
telefonicznie nr tel. 17 86 64 701, listownie na adres Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. ¦w. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul.
Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, kontakt osobisty w siedzibie Szpitala
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP250/062/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów do terapii autologicznym osoczem bogatop³ytkowym (PRP) dla potrzeb Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narz±du Ruchu Dzieci i Doros³ych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141530-4 - Koagulanty krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1. O¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych na dzieñ sk³adania oferty dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie do obrotu i u¿ywania dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r. poz. 974 ze zm.) – zawarte w Formularzu OFERTY.
2. Materia³y informacyjne tj. opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególno¶ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siê poszczególne karty katalogowe) lub/i materia³ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym nale¿y wyra¼nie zaznaczyæ produkt, który jest oferowany.
3. W przypadku, kiedy zaoferowane wyroby bêd± budziæ w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego co do ich zgodno¶ci z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym w SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia zastrzega prawo ¿±dania materia³ów informacyjnych (opisów, katalogów producenta), oraz próbek zaoferowanych wyrobów. Materia³y informacyjne, katalogi, próbki zostan± uzupe³nione przez Zamawiaj±cego na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

1. O¶wiadczenie o posiadaniu aktualnych na dzieñ sk³adania oferty dokumentów potwierdzaj±cych dopuszczenie do obrotu i u¿ywania dla oferowanych wyrobów medycznych zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r. poz. 974 ze zm.) – zawarte w Formularzu OFERTY.
2. Materia³y informacyjne tj. opisy (charakterystyki) zaoferowanych produktów, w szczególno¶ci w formie aktualnych katalogów (dopuszcza siê poszczególne karty katalogowe) lub/i materia³ów firmowych lub/i folderów, ulotek informacyjnych, przy czym nale¿y wyra¼nie zaznaczyæ produkt, który jest oferowany.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. DOKUMENTY SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡:
1) Formularz oferty sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.
2) Formularz cenowy /Opis przedmiotu zamówienia - Za³±cznik nr 2 do SWZ.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (zawarte w druku Formularz oferty).
4) O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce braku przes³anek wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zawarte w druku Formularz oferty).
5) O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia) – zawarte w druku Formularz oferty.
6) Dokument/y potwierdzaj±cy/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca i/lub podmiot udostepniaj±cy zasoby wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w formularzu OFERTA i/lub druku zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby)
oraz z zastrze¿eniem ppkt. b).
b) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
7) Pe³nomocnictwo - w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie zgodnie z zapisami rozdzia³u XVI pkt1.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Wykonawcy
ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy (np. lider konsorcjum).
2. Pe³nomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia jest Wykonawca, który zaloguje siê na
swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem
kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych
do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
4. Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego
Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce
dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w
wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿
z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty
indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale XIV SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
8. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ - Projekt umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-30 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-30 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji 3 wykonawców, których oferty zosta³y najwy¿ej ocenione. Je¿eli liczba wykonawców,
o których mowa w pkt 1 jest mniejsza ni¿ 3, Zamawiaj±cy kontynuuje postêpowanie, prowadz±c negocjacje z mniejsz±
liczb± wykonawców

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.