Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00472409/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-01
- 2023/BZP 00494024/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W WAŁCZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331447710
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 99
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rektorat@answalcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://answalcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-900fa2f8-78c8-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-900fa2f8-78c8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00311243/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa dróg ppoż na terenie kampusu ANS w Wałczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część pierwsza zamówienia – w ramach części pierwszej wykonany zostanie dojazd pożarowy do budynków dydaktycznych nr 3 i 4 oraz remont istniejącego odcinka drogi przy budynku nr 6. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien w szczególności:a) opracować projekt zgodny z programem funkcjonalno-użytkowym;
b) wykonać roboty budowlane zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej;
c) wykonać dokumentację powykonawczą
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 700000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część druga zamówienia – w ramach części drugie wykonana zostanie przebudowa i remont drogi wewnętrznej biegnącej przy budynku dydaktycznym nr 7 i biblioteki nr 84.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 430500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część trzecia – w ramach trzeciej części zamówienia wykonany zostanie remont istniejących głównych dróg wewnętrznych z kostki kamiennej. W ramach tej części wykonana zostanie jedynie naprawa i przełożenie nawierzchni w miejscach, w których występują znaczne nierówności, wskazanych przez zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 61500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (odpowiednio w zakresie części pierwszej, drugiej
i trzeciej zamówienia – 1.667.574,00 zł, 1.273.383,50 zł i 255.084,50 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio
w zakresie części pierwszej, drugiej i trzeciej zamówienia - 700.000,00 zł, 430.500,00 zł
i 61.500,00 zł). Jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty […]”.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (odpowiednio w zakresie części pierwszej, drugiej
i trzeciej zamówienia – 1.667.574,00 zł, 1.273.383,50 zł i 255.084,50 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio
w zakresie części pierwszej, drugiej i trzeciej zamówienia - 700.000,00 zł, 430.500,00 zł
i 61.500,00 zł). Jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty […]”.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (odpowiednio w zakresie części pierwszej, drugiej
i trzeciej zamówienia – 1.667.574,00 zł, 1.273.383,50 zł i 255.084,50 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (odpowiednio
w zakresie części pierwszej, drugiej i trzeciej zamówienia - 700.000,00 zł, 430.500,00 zł
i 61.500,00 zł). Jednocześnie zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie zaś z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli […] cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty […]”.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa lotniczych tratw ratunkowych.
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 22 w leśnictwie Ostrowiec - ETAP V"
- Dostawa wraz z montażem zespołu sprężarkowego do zasilania stacji wytwarzania mieszanin oddechowych
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i kursów dla osób młodych, osób dorosłych oraz nauczycieli
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.