Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00457920/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa gruzu budowlanego (kruszywa z recyklingu) na drogi w Nadleśnictwie Runowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Runowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Runowo Krajeńskie 55
1.5.2.) Miejscowość: Runowo Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-421
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 389 76 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.runowo@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.runowo.torun.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/35034/summary; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-runowo/zamowienia-publiczne71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa gruzu budowlanego (kruszywa z recyklingu) na drogi w Nadleśnictwie Runowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3c9e06a-6bea-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00171316/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa gruzu budowlanego (kruszywa z recyklingu) na drogi w Nadleśnictwie Runowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457920/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.3.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 470000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - 2 500 tonZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 500 ton gruzu budowlanego o frakcji 0-63 mm wraz z rozplantowaniem i uwałowaniem gruzu, w celu wykonania bieżących remontów cząstkowych dróg (uzupełnienie dziur i wybojów). Zamawiający dopuszcza udział frakcji nadwymiarowej do 10% ogólnej ilości poszczególnych partii dostaw.
Przez gruz budowlany Zamawiający rozumie kruszywo z recyklingu – kruszywo powstałe w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału zastosowanego uprzednio w budownictwie.
UWAGA: Gruz budowlany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska (tj. brak zawartości odpadów niebezpiecznych np. azbestu w dostarczanym materiale), elementów stalowych np. gwoździ, prętów i drutów zbrojeniowych oraz substancji organicznych.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę gruzu przeznaczonego do remontów cząstkowych wskazanych dróg,
- dowóz na miejsce wbudowania wskazane przez leśniczego danego leśnictwa,
- plantowanie gruzu budowlanego na remontowanych odcinkach dróg mechanicznie i ręcznie wraz z profilowaniem oraz zagęszczaniem ubijarką (zagęszczarką) lub walcem drogowym.
3) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo – drogi wskazane przez Zamawiającego. Każda dostawa gruzu (rodzaj, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniania szczegółowo między Zamawiającym, a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - 2 500 tonZakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 500 ton gruzu budowlanego o frakcji 0-63 mm wraz z rozplantowaniem i uwałowaniem gruzu, w celu wykonania bieżących remontów cząstkowych dróg (uzupełnienie dziur i wybojów). Zamawiający dopuszcza udział frakcji nadwymiarowej do 10% ogólnej ilości poszczególnych partii dostaw.
Przez gruz budowlany Zamawiający rozumie kruszywo z recyklingu – kruszywo powstałe w wyniku przeróbki nieorganicznego materiału zastosowanego uprzednio w budownictwie.
UWAGA: Gruz budowlany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska (tj. brak zawartości odpadów niebezpiecznych np. azbestu w dostarczanym materiale), elementów stalowych np. gwoździ, prętów i drutów zbrojeniowych oraz substancji organicznych.
2) Zakres zamówienia obejmuje:
- dostawę gruzu przeznaczonego do remontów cząstkowych wskazanych dróg,
- dowóz na miejsce wbudowania wskazane przez leśniczego danego leśnictwa,
- plantowanie gruzu budowlanego na remontowanych odcinkach dróg mechanicznie i ręcznie wraz z profilowaniem oraz zagęszczaniem ubijarką (zagęszczarką) lub walcem drogowym.
3) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Runowo – drogi wskazane przez Zamawiającego. Każda dostawa gruzu (rodzaj, ilość oraz miejsce dostawy) będzie uzgadniania szczegółowo między Zamawiającym, a Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212000-0 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 235000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282592,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282592,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282592,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Szyling P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5580005458
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo 38A
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282592,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282592,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282592,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282592,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Władysław Szyling P.P.U.H. "HURT-TRANS, KAWIKO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5580005458
7.3.4) Miejscowość: Zabartowo 38A
7.3.5) Kod pocztowy: 89-410
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
jakie przetargi wygrała firma
WŁADYSŁAW SZYLING P.P.U.H. "H U R T - T R A N S, K A W I K O"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282592,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
- Zakup mieszanki kruszyw dla zadania remonty dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lądek Zdrój w 2025 roku.
- Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
- Dostawa mieszanki kruszywa drogowego na potrzeby Gminy Łyse w roku 2025
- Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wiązowna
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.