Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00448422/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Pomorskie - Pomorski Zespoł Parków Krajobrazowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221037680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 4A
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 84 29 829
1.5.8.) Numer faksu: 59 84 29 829
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pomorskieparki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskieparki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzpk.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie operatów wodnoprawnych wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cbae48d-d44e-444b-b3f9-1d07a1042015
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046528/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie operatów wodnoprawnych zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. 2023 r. poz. 1478 ze zm) wraz z uzyskaniem pozwoleń wodnoprawnych."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00448422
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZPK.DAO.251.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu wodnoprawnego wraz pozyskaniem niezbędnych pozwoleń i decyzji wymaganych obowiązującym prawem dla sporządzenia operatu wodnoprawnego tj. decyzji lokalizacyjnej, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub zgłoszenia planowanych robót regionalnemu dyrektorowi ochrony środowiska na podstawie art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.), a także uzyskania ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego na podstawie sporządzonego operatu.2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje wykonanie zamówienia w ramach Części I: Operat wodnoprawny na przebudowę przepustu na rzece Cedron poniżej wypływu z jez. Wyspowo pod drogą gminną o nawierzchni gruntowej – działki nr 264/1, 264/2 i 264/3 obręb ewidencyjny Gniewowo, gmina Wejherowo – w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. Istniejący przepust jest w złym stanie technicznym. Po przebudowie ma być przystosowany do pełnienia funkcji przejścia dla płazów jako przepust z półkami suchymi po obu jego stronach. Aktualny przepust to przepust betonowy, o przekroju kołowym około 60 cm. Przepust ten należy przebudować, powiększając jego średnicę, aby zmieściły się po jego bokach półki o szerokości ok. 50 cm każda. Pomiędzy półkami należy utrzymać prześwit nie mniejszy niż 60 cm. Można zastosować różne typy przepustu, np. o przekroju łukowo-kołowym (gardzielowym) lub prostokątnym. Półki muszą być zainstalowane powyżej największego poziomu wody w przepuście. Planowane wymiary przepustu: szerokość do 1,8 m, wysokość ponad lustro wody min. 0,5 m.
3. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia):
1) Zamawiający udostępni na potrzeby realizacji zamówienia: materiały i wskazówki dotyczące planowanych przedsięwzięć – w tym kopie decyzji o pozwoleniach wodnoprawnych na piętrzenie wód dla stopni wodnych wymagających udrożnienia, a także wytyczne dotyczące przepustu dla płazów i przepławek dla ryb;
2) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco konsultować z Zamawiającym poszczególne etapy prac, w tym przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego do właściwego organu, uzgodnić jego ostateczną treść z Zamawiającym;
3) zakres operatu określa szczegółowo art. 408 oraz 409 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.), a pozwolenie wodnoprawne jest wymagane na podstawie art. 389 pkt 6 i 9 tejże ustawy;
4) Wykonawca w imieniu Zleceniodawcy wystąpi z wnioskiem o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego do organu właściwego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego;
5) przedmiotem odbioru będzie operat wodnoprawny wraz z ostatecznym pozwoleniem wodnoprawnym, a w przypadku operatów na wykonanie przepławek dodatkowo z instrukcją gospodarowania wodą zgodnie z art. 409a ww. ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 27500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu wodnoprawnego wraz pozyskaniem niezbędnych pozwoleń i decyzji wymaganych obowiązującym prawem dla sporządzenia operatu wodnoprawnego tj. decyzji lokalizacyjnej, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub zgłoszenia planowanych robót regionalnemu dyrektorowi ochrony środowiska na podstawie art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.), a także uzyskania ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego na podstawie sporządzonego operatu2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje wykonanie zamówienia w ramach Części II: Operat wodnoprawny na budowę przepławki dla ryb i innych organizmów wodnych na istniejącym piętrzeniu wody na rzece Kłonecznicy w km 2+530 – obręb Widno, gm. Brusy, dz. nr 3215. Obiekt położony jest na gruntach Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Przymuszewo i PGW Wody Polskie. Piętrzenie znajduje się w granicach Zaborskiego Parku Krajobrazowego. Konieczność budowy przepławki wynika z planu ochrony dla Parku. Na piętrzenie wód rzeki Kłonecznicy za pomocą jazu betonowego o przekroju prostokątnym, czteroprzęsłowym, zamykanym szandorami - w celu poboru wód dla stawów pstrągowych w m. Laska, Starosta Chojnicki wydał dla Zakładu Hodowli Pstrąga w Zaporze – Mylof Spółka z o.o. pozwolenie wodno-prawne znak OS.6341.44.2012 z 22.11.2012 r. W miejscu jazu znajduje się most drewniany. Wg pozwolenia wodno-prawnego rzędna maksymalnego poziomu piętrzenia wynosi 131,60 m n.p.m. Wys. piętrzenia ok. 1,20 m. Średni roczny przepływ wody na profilu Kłonecznica – Laska w 2009 r. wyniósł 0,823 m3/s;
3. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia):
1) Zamawiający udostępni na potrzeby realizacji zamówienia: materiały i wskazówki dotyczące planowanych przedsięwzięć – w tym kopie decyzji o pozwoleniach wodnoprawnych na piętrzenie wód dla stopni wodnych wymagających udrożnienia, a także wytyczne dotyczące przepustu dla płazów i przepławek dla ryb;
2) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco konsultować z Zamawiającym poszczególne etapy prac, w tym przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego do właściwego organu, uzgodnić jego ostateczną treść z Zamawiającym;
3) zakres operatu określa szczegółowo art. 408 oraz 409 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.), a pozwolenie wodnoprawne jest wymagane na podstawie art. 389 pkt 6 i 9 tejże ustawy;
4) Wykonawca w imieniu Zleceniodawcy wystąpi z wnioskiem o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego do organu właściwego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego;
5) przedmiotem odbioru będzie operat wodnoprawny wraz z ostatecznym pozwoleniem wodnoprawnym, a w przypadku operatów na wykonanie przepławek dodatkowo z instrukcją gospodarowania wodą zgodnie z art. 409a ww. ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatu wodnoprawnego wraz pozyskaniem niezbędnych pozwoleń i decyzji wymaganych obowiązującym prawem dla sporządzenia operatu wodnoprawnego tj. decyzji lokalizacyjnej, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub zgłoszenia planowanych robót regionalnemu dyrektorowi ochrony środowiska na podstawie art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.), a także uzyskania ostatecznego pozwolenia wodnoprawnego na podstawie sporządzonego operatu2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 obejmuje wykonanie zamówienia w ramach Części III: Operat wodnoprawny na budowę przepławki dla ryb i innych organizmów wodnych na istniejącym piętrzeniu wody na wypływie rzeki Kulawy z jeziora Małe Głuche dla poboru spiętrzonej wody dla celów nawodnień kompleksu łąk metodą stokowo – bruzdową – dz. nr 4, 5, 3210, 3211 obręb Widno, gm. Brusy. Obiekt położony jest na gruntach Skarbu Państwa w zarządzie PGL LP Nadleśnictwo Przymuszewo oraz PGW Wody Polskie. Piętrzenie znajduje się w granicach rezerwatu przyrody Dolina Kulawy oraz Zaborskiego Parku Krajobrazowego. Konieczność budowy przepławki wynika z planów ochrony dla rezerwatu jak i parku. Na piętrzenie wód za pomocą jazu oraz pobór wód w celu nawodnienia łąk Starosta Chojnicki wydał dla Nadleśnictwa Przymuszewo pozwolenie wodno-prawne znak OS.6341.12.2012 z 22.05.2012 r. W miejscu jazu znajduje się most drewniany. Wg obowiązującego pozwolenia wodno-prawnego rzędna min. poziomu piętrzenia wynosi 127,60 m n.p.m., a max. 127,7 m n.p.m. Rzędna zwierciadła wody dolnej wynosi 126,80 m n.p.m. stąd wys. piętrzenia to 0,9 m. Średni roczny przepływ wody na profilu Kulawa – Laska w 2009 r. wyniósł 0,644 m3/s.
3. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (dla każdej części zamówienia):
1) Zamawiający udostępni na potrzeby realizacji zamówienia: materiały i wskazówki dotyczące planowanych przedsięwzięć – w tym kopie decyzji o pozwoleniach wodnoprawnych na piętrzenie wód dla stopni wodnych wymagających udrożnienia, a także wytyczne dotyczące przepustu dla płazów i przepławek dla ryb;
2) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco konsultować z Zamawiającym poszczególne etapy prac, w tym przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego do właściwego organu, uzgodnić jego ostateczną treść z Zamawiającym;
3) zakres operatu określa szczegółowo art. 408 oraz 409 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 ze zm.), a pozwolenie wodnoprawne jest wymagane na podstawie art. 389 pkt 6 i 9 tejże ustawy;
4) Wykonawca w imieniu Zleceniodawcy wystąpi z wnioskiem o udzielenie pozwolenia
wodnoprawnego do organu właściwego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego;
5) przedmiotem odbioru będzie operat wodnoprawny wraz z ostatecznym pozwoleniem wodnoprawnym, a w przypadku operatów na wykonanie przepławek dodatkowo z instrukcją gospodarowania wodą zgodnie z art. 409a ww. ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29994,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29994,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMES WATER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992846163
7.3.3) Ulica: Na Grobli 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29994,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47628,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47628,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMES WATER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992846163
7.3.3) Ulica: Na Grobli 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47628,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47628,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47628,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMES WATER Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992846163
7.3.3) Ulica: Na Grobli 34
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-421
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47628,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- "Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy_2"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Leśna Podlaska oraz Budowa zbiornika retencyjnego w otoczeniu rzeki "Klukówka" miejscowości Leśna Podlaska w Gminie Leśna Podlaska.
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.