Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00457002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
- 2024/BZP 00464837/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota budowlana typu zaprojektuj i wybuduj modernizacja oczyszczalni ścieków w Miłkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalno - Rolnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510919530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 23
1.5.2.) Miejscowość: Miłki
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 421 10 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pukrmilki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pukr.gminamilki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.przetargi.gminamilki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
POBÓR, UZDATNIANIE I DOSTARCZANIE WODY
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana typu zaprojektuj i wybuduj modernizacja oczyszczalni ścieków w Miłkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fd55ac3-81ea-4d2c-8c9d-aeefa0b8d09c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00362429/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Miłkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy projektu Nr 00117-65150-UM1410076/22 pn. „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK-R.ZP 7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1849000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Robota budowlana typu zaprojektuj i wybuduj modernizacja oczyszczalni ścieków w Miłkach:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej
koncepcję rozwiązań technicznych, a po jej zatwierdzeniu przez zamawiającego,
projekt budowlany wszystkich niezbędnych branż wraz z niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę opracowaniami w tym m.in.
dokumentację wykonawczą dla celów realizacji robot budowlanych; dokumentacja
Wykonawcza (projekty techniczne) powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach, uzgodnieniach i wynikających z udzielenia pozwolenia na budowę, jak również szczegółowych uzgodnień i wytycznych Zamawiającego,
kosztorysy sporządzone metodą uproszczoną dla każdej z branż;
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot budowlanych
projekt rozruchu modernizowanych i nowoprojektowanych urządzeń,
instrukcję eksploatacji.
2) Wykonanie m.in.:
• Przebudowa punktu zlewnego ścieków dowożonych wraz z przepompownią,
• Wykonanie kontenerowej stacja odwadniania osadu,
• Wykonanie urządzeń do mechanicznego oczyszczania ścieków,
• Wykonanie wiaty do składowania osadu,
• Wykonanie niezbędnych instalacji elektryczny, technologicznych itp.
Wszystkie elementy należy wykonać i uruchomić zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym – załącznik nr 7 swz.
Zdemontowane urządzenia i konstrukcje stalowe należy zdemontować i przekazać Inwestorowi. Odpady budowlane należy poddać utylizacji zgodnie z przepisami na koszt wykonawcy.
3) Terminy:
I etap - koncepcja projektowa w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy,
II etap - dokumentacja projektowa w terminie do 45 dni od dnia zatwierdzenia koncepcji przez zamawiającego,
III etap - realizacja wykonawcza całego zadania: do dnia 30.05.2025r.
4) minimalny okres gwarancji i rękojmi (dotyczy tylko robót budowlanych i montażowych) – 60 miesięcy.
5) Wykonawca ustanowi kierownika budowy, uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2388660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBO Kazimierz Karwowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471216809
7.3.3) Ulica: Polna 2A
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.