Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00339435/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Wijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655494085
1.5.8.) Numer faksu: 655494755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85fe6018-1808-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057510/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339435
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR 271.1.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2119471,99 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1718880,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie” oraz Część II: „Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie” które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część I: „Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie”
W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie” przewiduje się w szczególności zagospodarowanie działki nr 91/4 zlokalizowanej w miejscowości Potrzebowo, gmina Wijewo, jednostka 301306_2 Wijewo, obręb 0003 Potrzebowo. Działka jest zabudowana budynkiem Wiejskiego Domu Kultury. Właścicielem działki jest Zamawiający. Inwestycja dotyczy rozbudowy budynku Wiejskiego Domu Kultury.
Inwestycja w całości mieści się na działce nr geod. 91/4. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku Wiejskiego Domu Kultury, która pełnić będzie taką samą funkcję, jak istniejący budynek .
Wielkość projektowanej rozbudowy wynosi 14,08mx12,70m.
Rozbudowa ma formę prostej, zwartej bryły w kształcie litery L. Przykryta dachem płaskim, krytym papą o kącie nachylenia połaci 2%. Budynek jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej.
W dokumentacji projektu sali WDK w miejscowości Potrzebowo podczas wyceny nie należy uwzględniać kosztu wykonania KLIMATYZACJI ORAZ kosztów UTWARDZENIA TERENU, które nie są objęte przedmiotem zamówienia i których zakres będzie realizowany w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Ze względu na okres wynajmowania sali na organizację wydarzeń okolicznościowych, Zamawiający wskazuje, iż prowadzenie prac z zakresu wykonania rozbudowy budynku WDK Potrzebowo powinno się rozpocząć w terminie od 30 września 2024 roku.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje).
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Dla Części I: „Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie” :
Branża budowlana:
1 Prace rozbiórkowe
2 Roboty ziemne
3 Fundamenty z izolacjami
4 Stan surowy nadziemia
5 Posadza P1
6 Posadza P2
7 Posadza P3
8 Tynki, płytki i malowanie na ścianach
9 Sufity podwieszane - sala główna
10 Sufity podwieszane - pozostałe pomieszczenia
11 Tynki i malowanie na sufitach
12 Stolarka okienna i drzwiowa
13 Dach D1
14 Dach D2
15 Ocieplenie ścian zewnętrznych
16 Wyposażenie
Branża elektryczna:
1 LINIA ZASILAJĄCA
2 ROZDZIELNIE
3 OKABLOWANIE
4 OSPRZĘT
5 OŚWIETLENIE
8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA
9 POMIARY
Branża sanitarna:
1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
1.1 INSTALACJA WODOCIĄGOWA W GRUNCIE
1.2 KANALIZACJA SANITARNA I TECHNOLOGICZNA
ZEWNĘTRZNA W GRUNCIE
2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
2.1 ROBOTY DEMONTAŻOWE
2.1.1 KANALIZACJA SANITARNA
2.1.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.1.3 INSTALACJA GAZOWA
2.1.4 INSTALACJA WENTYLACJI
2.2 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
2.3 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.4 INSTALACJA HYDRANTOWA
2.5 INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
2.6 INSTALACJA GAZOWA
2.7 TECHNOLOGIA KOTŁOWNI
2.8 INSTALACJA WENTYLACJI
2.9 INSTALACJA
3. Zamówienie obejmuje również:
a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
BRANŻA BUDOWLANA:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
BRANŻA SANITARNA:
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 Instalowanie kotłów
6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz aranżacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. W dokumentacji projektu, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).
8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
UWAGA:
1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1718880,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą.: „Budowa budynków infrastruktury społecznej w Gminie Wijewo”.W ramach powyższego zadania przewiduje się Część I: „Rozbudowa Budynku Wiejskiego Domu Kultury w Potrzebowie” oraz Część II: „Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie” które to zamówienie zostało podzielone na dwie części:
Część II: „Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie”
W ramach przedmiotu zamówienia pn. „Rozbudowa budynku remizy strażackiej w Potrzebowie” przewiduje się w szczególności zagospodarowanie działki nr 88/6 zlokalizowanej w miejscowości Potrzebowo. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku remizy o część pełniącą funkcje zaplecza socjalnego i magazynowego. W ramach inwestycji przewiduje rozbudowę budynku remizy o część zaplecza remizy.
Projektowana rozbudowa w całości mieści się na działce nr geod. 88/6. Istniejąca rozbudowa zlokalizowana będzie w granicy z działkami nr geod. 88/5, 88/7, 89. Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa budynku remizy o część pełniącą funkcję zaplecza. Wielkość projektowanej rozbudowy wynosi 6,395mx14,97m.
Rozbudowa ma formę prostej, zwartej bryły. Przykryta dachem płaskim, kryta papą o kącie nachylenia połaci 3,65%. Budynek jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej. Nie projektuje się podpiwniczenia.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części I i II określa załącznik nr 9 do SWZ – dokumentacja projektowa (tj. przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, projekty techniczne, wizualizacje, przekroje).
3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
BRANŻA BUDOWLANA:
1 ROBOTY ZIEMNE
2 FUNDAMENTY I ŚCIANY FUNDAMENTOWE
3 IZOLACJE FUNDAMENTÓW
4 ŚCIANY PARTERU, STROP NAD PARTEREM
5 POKRYCIE DACHOWE Z OBRÓBKAMI
6 STOLARKA ZEWNĘTRZNA
7 OCIEPLENIE ELEWACJI
8 PODŁOGI PARTER
9 TYNKI, MALOWANIE PARTER
10 STOLARKA WEWNĘTRZNA, PARAPETY
11 UTWARDZENIA Z KOSTKI
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
1 LINIA ZASILAJĄCA
2 ROZDZIELNIE
3 OKABLOWANIE
4 OSPRZĘT
5 OŚWIETLENIE
8 INSTALACJA UZIEMIJĄCA
9 POMIARY
BRANŻA SANITARNA:
1 INSTALACJE ZEWNĘTRZNE
1.1 PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE W GRUNCIE
1.2 KANALIZACJA SANITARNA W GRUNCIE
2 INSTALACJE WEWNĘTRZNE
2.1 INSTALACJA KANALIZACJI SANITARNEJ
2.2 INSTALACJA WODOCIĄGOWA
2.3 INSTALACJA CENTRALNEGO OGRZEWANIA
3. Zamówienie obejmuje również:
a) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
b) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
c) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje możliwość ustanowienia nadzoru inwestorskiego również w przypadku gdy w świetle obowiązujących przepisów nie jest to obligatoryjne w sytuacji gdy Zamawiający uzna to za celowe dla danej inwestycji.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
BRANŻA BUDOWLANA:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1- Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
CPV: 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
BRANŻA SANITARNA:
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 Instalowanie kotłów
6. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym w: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót oraz aranżacji, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2023.682 t.j. z dnia 2023.04.12) oraz zasadami wiedzy technicznej.
7. W dokumentacji projektu, w części dotyczącej Aranżacji (wizualizacji) częściowo wykazany został również zakres i opis prac, który nie jest objęty przedmiotem zamówienia i który realizowany będzie w ramach odrębnych zadań (wynika to z zlecenia i opracowania kompletnej aranżacji dla całego obiektu).
Wykonawca do przygotowania i wyceny oferty zobowiązany jest uwzględnić zakres przyjęty w przedmiarze robót ( zał. nr 9 do SWZ).
8. Wszystkie prace oraz zakup wyposażenia wskazanego w Załączniku nr 9 do SWZ należy na bieżąco konsultować i uzgadniać z Zamawiającym lub Inspektorem nadzoru inwestorskiego. Wszystkie roboty ujęte i nieujęte w niniejszym opracowaniu należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami BHP.
UWAGA:
1. Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP). Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowi jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (lub równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
2. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach kontraktu nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równoważny lub wyższy poziom wykonania. Jeżeli w dokumentacji przetargowej i projektowej przywołane są znaki towarowe, nazwy producentów, patenty, pochodzenie użytych materiałów lub wyposażenia dopuszcza się zastosowanie towarów równoważnych o parametrach nie gorszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 400591,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1894815,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2237727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1894815,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Łukasz Matyja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981593817
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kasprowicza 10
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1894815,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 449688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492727,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 449688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD Łukasz Matyja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981593817
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kasprowicza 10
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 449688,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.