Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414939/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00425012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120618017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Jedynaka 30
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (12) 291-48-06
1.5.8.) Numer faksu: +48 (12) 291-48-05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zgk.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgkwieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne, sektor wodny.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09853863-55e9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509684
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414939/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/4560/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 771300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka w 2023 roku.
2. Wymagania:
2.1. Realizacja dostaw będących przedmiotem zamówienia następować będzie sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego i każdorazowo poprzedzona zostanie przesłaniem przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną.
2.2. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:00 – 13:00, w terminie do max. 96 h, licząc od godziny wysłania drogą elektroniczną zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewiduje się, że zamówienia będę zgłaszane przez Zamawiającego w cyklu miesięcznym, w zależności od zapotrzebowania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. ul. Jedynaka 30, 32-020 Wieliczka.
2.3. Wykonawca dostarczy worki własnym transportem, na własny koszt oraz własne ryzyko.
2.4. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia jest zakresem szacunkowym określonym przez Zamawiającego z należytą starannością. Z uwagi na charakter prowadzonej działalności, Zamawiający nie może zapewnić realizacji zamówienia w pełnym zakresie opisanym w dokumentacji przetargowej, przy czym Zamawiający zgodnie z art. 433 pkt 4 uPzp minimalny zakres zamówienia określa się w ilości: Worek żółty 580 000 szt., Worek zielony 230 000 szt., Worek niebieski 280 000 szt., Worek brązowy 280 000 szt., Worek czarny 25 000 szt. przy czym Zamawiający zaznacza, że powyższe ilości są ilościami minimalnymi (gwarantowanymi), a Wykonawca składa ofertę i zawiera umowę na ilości wskazane w pkt 3.6. tab. 1.
3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów, itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę worków foliowych na odpady komunalne, segregowanych odpadów komunalnych oraz bioodpadów w następujących ilościach, asortymencie i parametrach:
Worek żółty;
Rodzaj folii: LDPE;
Parametry worków: 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,03 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg;
Ilość sztuk: 680 000.
Worek zielony;
Rodzaj folii: LDPE;
Parametry worków: 500mm-600mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,05 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg;
Ilość sztuk: 280 000.
Worek niebieski;
Rodzaj folii: LDPE;
Parametry worków: 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,05 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg;
Ilość sztuk: 330 000.
Worek brązowy;
Rodzaj folii: LDPE;
Parametry worków: 700mm-800mmx1000mm-1100mm, grubość folii min. 0,06 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg;
Ilość sztuk: 330 000.
Worek czarny;
Rodzaj folii: LDPE;
Parametry worków: 700mm-800mmx1100mm-1200mm, grubość folii min. 0,04 mm, wytrzymałość na rozerwanie min. 30 kg;
Ilość sztuk: 30 000.
6. Worki o których mowa wyżej muszą posiadać taśmę do wiązania umieszczoną w bocznej fałdzie worka; ze zgrzewem w dolnej części. Worki konfekcjonowane w ryzie po 25 szt i opakowaniu zbiorczym po 10 ryz., worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania. Worki mają być półprzeźroczyste, umożliwiając szybką ocenę zawartości. Wytrzymałość worków na rozerwanie minimum 30 kg. Worki będą badane na wytrzymałość poprzez napełnienie ich piaskiem o wadze 30 kg. Worki muszą posiadać aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890889,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 937383,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890889,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922305409
7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162
7.3.4) Miejscowość: JAROSŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 890889,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Przebudowa podłużni Baum na poz. IIw w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 7 -odzież i obuwie robocze"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej oraz budowa zbiornika technologicznego na wody zasolone o poj. 1000 m3 przy szybie Kościuszko na terenie Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli "Wieliczka" - etap 4"
- "Dostawa subskrypcji rocznych planu Office 365"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Dostawa worków foliowych
- Sukcesywne dostawy środków czystości i mydła
- Dostawa asortymentu do utrzymania czystości
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, nakłuwaczy, naczyń j.u. do maceratora, worków stomijnych, mankietów udowych, worków do zwłok, fartuchów i rękawic foliowych.
- Dostawa worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów.
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.