Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00389870/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa przedszkola w Rozdrażewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b38f41b3-3786-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa przedszkola w Rozdrażewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b38f41b3-3786-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00083473/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa przedszkola w Rozdrażewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2024.A.K.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6800000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 8 i nr 9 do niniejszej SWZ. Przedmiary robót załączone do SWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty budowlane będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trak-cie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
1. Zamówienie obejmuje:
1) branżę budowlaną w zakresie:
- wykonanie fundamentów
- budowę ścian , posadzek i okładzin wewnętrznych
- wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu
- wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie elewacji budynku
2) branżę elektryczną:
- linie zasilające i pomiar energii,
- instalacja oświetleniowe oraz gniazd 230 V
- instalacja uziemienia i połączenia wyrównawcze
- instalacje odgromowe
- ochronę przeciwprzepięciową
- ochronę przeciwporażeniową
- ochronę przeciwpożarową
- Instalację PV, LAM, CCTV, SSWiN
- Instalację domofonową
- Instalację fotowoltaiczną 40kWp
3) branżę sanitarną
- instalacje kanalizacji sanitarnej
-instalacje wody zimnej i ciepłej
- instalację centralnego ogrzewania z technologią pomp ciepła
- instalację wentylacji mechanicznej
4) branża drogowa obejmuje:
- budowę drogi wewnętrznej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr 8cm,
- budowę chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm,
-budowę parkingów dla samochodów osobowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8cm,
- budowę miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej
gr. 8cm,
- budowę kanalizacji deszczowej,
5) zagospodarowanie terenu obejmuje:
- nasadzenia i zieleń
- nawierzchnię piaskową
- obrzeże gumowe przy nawierzchni piaskowej
- elementy małej architektury
- boks śmietnikowy
- ogrodzenie wysokości H=0,83 m i H=1,50m
Zakres prac oraz odpowiedzialność wykonawcy obejmuje także:
1) Protokólarne przejęcie terenu budowy,
2) Wyznaczenie kierownika budowy, sprawdzenie terenu budowy i zgłoszenia wszelkich uwag i zastrzeżeń w protokole przejęcia terenu budowy,
3) Prowadzenie dziennika budowy,
4) Organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy (w tym: umieszczenie tablicy informacyjnej o budowie),
5) Prowadzenie robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania,
6) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, zaleceniami producentów urządzeń oraz z zachowaniem należytej staranności,
7) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą posiadać wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne i odpowiadać wymaganiom określonym w Ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j.Dz.U.2021. poz.1213 ),
8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za prace wykonane przez podwykonawców,
9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
10) Usuwania wszelkich usterek i wad stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez strony w terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony konieczny do ich usunięcia,
11) Przejęcie na siebie, w okresie gwarancji i rękojmi, wszelkich obowiązków wynikających z serwisowania i konserwacji zabudowanych urządzeń, instalacji i wyposażenia, mających wpływ na trwałość gwarancji producenta.
12) Ponoszenie odpowiedzialności za stan bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie budowy, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie budowy na terenie przejętym od Zamawiającego,
13) Zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej (tyczenie i inwentaryzację powykonawczą),
14) Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób, odbiorów i badań,
15) Dostarczanie pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej, w tym niezbędnych atestów, certyfikatów i deklaracji, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób, kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji.
16) Oznakowanie obiektu znakami bezpieczeństwa z zakresu ochrony przeciwpożarowej i bhp zgodnie z przepisami, wyposażenie obiektu w niezbędny sprzęt ochrony przeciwpożarowej i bhp.
17) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
18) Uzyskanie pozytywnych opinii odpowiednich służb państwowych, w szczególności wymaganych Prawem Budowlanym, Prawem Pracy,
19) Przeszkolenie personelu Zamawiającego w pełnym zakresie funkcjonowania budynku,
20) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót.
21) właściwego zabezpieczenia i zagospodarowania terenu budowy, tak aby umożliwić osobom postronnym wejścia na teren budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7726999,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9295874,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7726999,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAT-BUD Zbigniew Warga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680069201
7.3.3) Ulica: Mirosława Ferica 9
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7726999,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.