Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00368421/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00389196/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Nowe Skalmierzyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-460
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627629769
1.5.8.) Numer faksu: 627629749
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.wierzyk@noweskalmierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.noweskalmierzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.noweskalmierzyce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7f902d9-4325-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041567/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzaleznień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00368421
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 630761,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.- etap 1.
W ramach zadania planuje się prace budowlane:
Zewnętrzne oraz elewacja
1) Rozbiórka istniejącego zewnętrznego nieczynnego komina.
2) Rozbiórka istniejących schodów zewnętrznych wejściowych wraz z przybudówką na tylnej elewacji.
3) Rozbiórka kominów wewnętrznych do poziomu podłogi parteru wraz z odtworzeniem pokrycia dachowego- pom. A.0.01
4) Wykonanie nowych schodów zewnętrznych dla niepełnosprawnych SC3
5) wymiana okien- pom. 0.03, pom. 0.04, 0.06, 0.07, oraz drzwi zewnętrznych DZ2 od schodów SC3 wraz z parapetami oraz odróbkami zewnętrznymi
6) Wykonanie chodnika od wejścia na teren działki od strony ulicy Wyszyńskiego do wejścia do budynku (schody SC3) wraz z schodami terenowymi zgodnie z PZT
Parter
1) Wymiana drzwi wewnętrznych oraz montaż nowych zgodnie z projektem dla pom. 0.03, 0.05a, 0.05b, 0.06, 0.07. (5 sztuk)
2) Wymiana drzwi EI30 do pomieszczeń technicznych - 2 szt
3) Wykonanie prac rozbiórkowych i wykonanie wszystkich prac wykończeniowych zgodnie z projektem dla pomieszczeń część pom. 0.01, pom. 0.03-0.07
4) Wykonanie wzmocnienia stropu wraz wykonaniem sufitów podwieszanych w obrębie pomieszczeń część pom. 0.01, pom. 0.03-0.07, dla korytarza wykonanie tylko sufitu oddzielenia pożarowego.
5) Wykonanie nowych posadzek w zakresie pomieszczeń: 0.01, 0.03-0.07
Poddasze
1) W zakresie wzmacnianego stropu wykonanie nowych warstw podpodłogowych (z wyłączenie warstwy wykończeniowej)
Prace instalacje elektryczne:
1) Wykonanie nowego zasilania budynku włącznie z rozdzielnią główną oraz instalacjami ppoż.
2) Wykonanie prac elektrycznych w zakresie pomieszczeń 0.01, pom. 0.03-0.07, oświetlenie zewnętrzne nad głównym wejście SC3, zasilenie podnośnika dla osób niepełnosprawnych oraz zasilenie urządzeń z zakresu instalacji sanitarnych
3) Wykonanie pomiarów wraz z wykonaniem prac pozwalających na wykonanie etapu II bez ingerencji w prace z zakresu Etapu I
Prace instalacje sanitarne:
1) Przyłącza i instalacje sanitarne zewnętrzne w całości
2) Demontaż instalacji wod-kan, CO i CWU
3) Instalacja wodociągowa
4) Instalacja kanalizacji sanitarnej
5) Instalacja gazowa wraz z montażem komina i uruchomieniem
6) Technologia kotłowni
7) Instalacja centralnego ogrzewania z wyłączeniem grzejników z pomieszczeń z II etapu
8) Instalacja wentylacji wywiewna z WC
9) Wykonanie przebić i anemostatów z zabezpieczeniem kanałów dla późniejszego montaż wentylacji NW1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w :
- przedmiarach robót (dokumentacja pomocnicza),
- dokumentacji projektowej.
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, dokładnie zapoznał się z treścią dokumentów przetargowych, celem prawidłowego sporządzenia oferty oraz właściwego wykonania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SEBMARK Sebastian Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181841337
7.3.3) Ulica: Majkowska
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.