Ogłoszenie z dnia 2022-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pustostanu lokalu mieszkalnego, będącego w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu pustostanu lokalu mieszkalnego, będącego w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-357b32f8-7f79-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00509786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) Pzp w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7) Pzp;
Podstawa faktyczna:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP w dniu 01.10.2021 r. pod numerem 2021/BZP 00199338/01 i obejmuje swoim zakresem roboty ogólnobudowlane m.in roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, naprawy elementów wyposażenia, naprawę/remont instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, wymianę/naprawę podłóg i posadzek.
Wartość zamówienia podobnego wynosi 45 213,35 zł netto nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 46 296,30 zł netto.
Do negocjacji zaprasza się wykonawcę:
MARABUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY M.CHMIELEWSKI I M.DĄBROWSKI SPÓŁKA JAWNA z siedzibą 02-495 Warszawa, ul. Kajetańska 9,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 113/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45213,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonania remontu pustostanu lokalu mieszkalnego, będącego w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Dotyczy remontu pustostanu lokalu mieszkalnego nr 80 w budynku przy ul. Rtm. W. Pileckiego 111 o powierzchni użytkowej 42,76 m2 w Warszawie.
Ogólna powierzchnia użytkowa remontowanego lokalu wynosi 42,76 m2 łącznie.
Stan lokalu po remoncie musi umożliwiać jego natychmiastowe zasiedlenie.
IV. Klauzule społeczne:
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r., Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności wynikające z przedmiotu umowy stanowiącej realizację zamówienia na wykonanie remontu pustostanów lokali mieszkalnych, będących w administrowaniu Wydziału Zasobów Lokalowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U.2022.1510 t.j.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób, wykonujących wskazane poniżej czynności, tj. prace z zakresu robót ogólnobudowlanych, takich jak roboty demontażowe i rozbiórkowe, murarskie, malarskie, wykończeniowe, instalacyjne, sanitarne, elektryczne.
4. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 3 do Zaproszenia oraz jednocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy;
c) Przedmiar robót - załącznik nr 4 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40003,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40003,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40003,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marabud Zakład Remontowo-Budowlany M. CHmielewski i M.Dąbrowski sp.j
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220210216
7.3.3) Ulica: Kajetańska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40003,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14;
art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
Podstawa faktyczna:
Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.10.2021 r. pod numerem 2021/BZP 00199338/01 dla zamówienia podstawowego i obejmuje swoim zakresem roboty ogólnobudowlane m.in roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, naprawy elementów wyposażenia, naprawę/remont instalacji elektrycznych, teletechnicznych i sanitarnych, wymianę/naprawę podłóg i posadzek.
Wartość zamówienia podobnego wynosi 45 213,35 zł netto nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 46 296,30 zł netto.
Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego wykonawcę:
MARABUD ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY M.CHMIELEWSKI I M.DĄBROWSKI SPÓŁKA JAWNA z siedzibą 02-495 Warszawa, ul. Kajetańska 9, wpisaną pod numerem KRS 0000069900 do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego NIP: 5220210216
REGON: 010088866, k.chmielewski@marabud.pl, biuro@marabud.pl
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Remont i przebudowa budynku Teatru im. Juliusza Słowackiego w Krakowie (CPV 45261213-0, 45261910-6, 45453000-7)
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.