Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269879/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa ul. Wiślanej w Legnicy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa ul. Wiślanej w Legnicy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ed1bab-f1b3-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055723/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 „Budowa ul. Wiślanej w Legnicy” – roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269879
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.365.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa ul. Wiślanej w Legnicy”, w skład którego wchodzi wykonanie odcinka ul. Wiślanej od skrzyżowania z ul. Widawską (27 KD L1/2) do skrzyżowania z ul. Odrzańską (KL ½) o długości ok. 191 m wraz z odwodnieniem i infrastrukturą podziemną. Zadanie inwestycyjne zrealizowane zostanie w oparciu o decyzję nr 114/2023 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 07.06.2023 r.
2. Realizacja podzielona na 2 etapy:
1) Etap 1 – wykonanie co najmniej 50% wartości zamówienia,
2) Etap 2 – wykonanie pozostałej części zamówienia (zakończenie realizacji zadania inwestycyjnego).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje, m.in.:
1) wykonanie robót obejmujących:
− wykonanie nowej konstrukcji jezdni ul. Wiślanej o nawierzchni z betonowej kostki brukowej wraz z obustronnymi krawężnikami betonowymi,
− wykonanie nowej konstrukcji zjazdów z drogi publicznej z nawierzchnią z drobnowymiarowych elementów betonowych,
− zagospodarowanie terenów zielonych w obszarze pasa drogowego,
− wykonanie i wprowadzenie nowej docelowej organizacji ruchu drogowego,
− budowę sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej,
− budowę linii i urządzeń oświetlenia ulicznego,
− budowę kanału technologicznego dostosowanego do kanalizacji teletechnicznej na potrzeby sieci LEGMAN,
− przebudowę kolidujących sieci i urządzeń.
2) dostawę i montaż tablicy informacyjnej z oznaczeniem słownym i logo Polskiego Ładu. Tablicę należy wykonać zgodnie z wymogami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych oraz ze wzorem przedstawionym w załączeniu – lokalizacja tablic w uzgodnieniu z Użytkownikiem – Zarządem Dróg Miejskich w Legnicy,
3) uaktualnienie/uzyskanie niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków technicznych, zgód, opinii, niezbędnych do realizacji zamówienia,
4) po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do terenów budowy do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót;
5) przekazanie obiektu Zamawiającemu wraz z potwierdzeniem o przyjęciu zgłoszenia zakończenia robót bez uwag do PINB.
4. Roboty budowlane należy realizować w kolejności wskazanej w Harmonogramie rzeczowo-finansowym robót - stanowiącym załącznik nr 7 do IDW. Zamawiający zastrzega możliwość:
− urealnienia harmonogramu do możliwości finansowych budżetu Miasta Legnicy w danym roku budżetowym po Uchwaleniu Budżetu/zmiany budżetu, zmiany kolejności realizacji wskazanej w harmonogramie,
− zmiany kolejności realizacji wskazanej w harmonogramie,
− zmiany wartości między poszczególnymi pozycjami bez zmiany wartości łącznej.
− zmiany z przyczyn wymienionych w § 17 projektu umowy – Rozdział 3 SWZ oraz w załączniku nr 5 do IDW – „Warunki zmian w umowie”.
5. Zadanie dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja nr 6
Szczegółowy/pełny opis przedmiot zamówienia określają: Dokumentacja-Rozdział 4 swz zawierająca PB, PT, STWiOR, przedmiary, decyzja ZRiD; „Formularz cenowy” - Rozdział 5 swz oraz projekt umowy – Rozdział 3 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1714620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDRIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6912248543
7.3.3) Ulica: Rolnicza
7.3.4) Miejscowość: Kunice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-216
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Roboty budowlane związane z budową oświetlenia i kanału technologicznego - 15%
2. Roboty budowlane związane z budową kanalizacji deszczowej – 20%.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-07INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika komunalnego do pielęgnacji murawy boisk piłkarskich w ramach zadania: "Zakup ciągnika na potrzeby Stadionu Miejskiego im. Orła Białego".
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- "Prowadzenie Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Legnicy"
- Sukcesywna dostawa trumien do pochówku i kremacji zmarłych oraz krzyży i obudów nagrobnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o. z podziałem na części
- "Budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej w mieście"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.