eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GórzycaModernizacja dachu wraz z obróbkami, kominami, orynnowaniem oraz instalacją odgromową budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1



Ogłoszenie z dnia 2024-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu wraz z obróbkami, kominami, orynnowaniem oraz instalacją odgromową budynku Dyrekcji Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1

1.5.2.) Miejscowość: Górzyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu wraz z obróbkami, kominami, orynnowaniem oraz instalacją odgromową budynku Dyrekcji Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a25b0e4a-0ef1-44de-9d53-2e166329fa78

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095283/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dachu wraz z obróbkami, kominami, orynnowaniem oraz instalacją odgromową budynku Dyrekcji Parku Narodowego ,,Ujście Warty''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454918

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.222.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490655,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji dachu wraz z obróbkami, kominami, orynnowaniem oraz instalacją odgromową budynku Dyrekcji Parku Narodowego „Ujście Warty” w Chyrzynie 1, na działce nr 8/12.
2. Szczegółowy zakres robót dot. m. in.:
1) rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego,
2) wymiana okien połaciowych,
3) wymiana pokrycia dachu (ułożenie nowego pokrycia dachowego – dachówka ceramiczna zakładkowa angobowana w kolorze naturalnym),
4) wzmocnienie konstrukcji dachu w zakresie 10% wielkości, wymiana wszystkich podbitek w tym podbitek na podcieniach przy wejściowej elewacji,
5) wymiana orynnowania wraz z prawidłowym odprowadzeniem wód deszczowych,
6) wymiana obróbek blacharskich,
7) rozbiórka i przemurowanie kominów,
8) wymiana instalacji odgromowej,
9) montaż koszy zabezpieczających rury spustowe przed wpadaniem ptaków,
10) demontaż oraz ponowny montaż instalacji solarnej dla CWU,
11) w ramach kompensacji przyrodniczej - wykonanie lub zakup budek dla nietoperzy, sztucznych gniazd oraz budek umożliwiających ptakom prowadzenie lęgów, nocowanie
a także tworzenia gniazd zimowych (zgodnie z wytycznymi i specyfikacją zawartą w ekspertyzie ornitologicznej zawartej w Dokumentacji Projektowej). Wykonawca wykonana lub zakupi ww. budki wg wytycznych i określonych ilości wskazanych w ekspertyzie ornitologicznej – przy czym montaż tych budek odbędzie się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Ponadto Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:
1) przygotuje rynny transportowe lub w inny sposób zabezpieczyć transport materiałów - zabrania się zrzucania z wysokości materiałów z rozbiórki,
2) zabezpieczy przejścia oraz dojście do budynku – należy wykonać nad wejściem do budynku daszek zabezpieczający,
3) wprowadzi, oznaczy i zabezpieczy organizację ruchu (wewnętrznego) na terenie wykonywania robót – zgodnie z plikiem graficznym pn.: Organizacja ruchu w czasie trwania robót zawartym w Dokumentacji Projektowej,
4) zobowiązany jest do wykonania zabezpieczeń połaci dachowej po demontażu pokrycia przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych,
5) odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
6) uczestnictwa w radach budowy. Na spotkaniu przekazywane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z realizacją przedmiotu zamówienia,
7) w okresie rękojmi i gwarancji do udziału w organizowanych przeglądach obiektu oraz każdorazowo w przypadku wystąpienia usterek,
8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody spowodowane przez własnych pracowników na skutek nieprzestrzegania przepisów BHP,
9) przyjmowania odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez jego pracowników, osoby działające na jego zlecenie, w tym za przypadki uszkodzenia ciała lub mienia wyrządzone działaniem lub zaniechaniem przy realizacji przedmiotu umowy, w zakresie przewidzianym przez kodeks cywilny,

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ na który to składają się następujące dokumenty:
1) Opis Techniczny z częścią rysunkową oraz ekspertyzą ornitologiczną,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWIOR),
3) Przedmiary robót,
- zwane także dalej dokumentacją projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45262520-2 - Roboty murowe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 601300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 938490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 601300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro-bud Andrzej Gębicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981533890

7.3.3) Ulica: ul. Jeziorna 67b

7.3.4) Miejscowość: Kunowice

7.3.5) Kod pocztowy: 69-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 601300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.