Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00436649/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mrożonek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590444
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poludniowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-482
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 710 44 00
1.5.8.) Numer faksu: 81 744 57 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lublin@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc24db31-675c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mrożonek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc24db31-675c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509837
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011391/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa mrożonek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00436649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.19.2023.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 89660,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: CPV-15331170-9 warzywa mrożone1) Marchew mrożona kostka – 1 600 kg netto (ilość szacunkowa), krojona w kostkę. Opakowanie jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
2) Mieszanka warzywna 7 składnikowa – 3 700 kg netto (ilość szacunkowa), skład: marchew, pietruszka, seler, kalafior, por, fasolka szparagowa, groszek. Warzywa pokrojone w kostkę, mrożone. Opakowanie jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
3) Mieszanka węgierska (leczo) – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa), skład: cebula, papryka, cukinia, pomidor. Warzywa pokrojone w kostkę, mrożone. Opakowanie jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
4) Włoszczyzna mrożona – 1 500 kg netto (ilość szacunkowa), skład: marchew, pietruszka, seler, por. Warzywa pokrojone w słupki. Opakowanie jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
5) Fasolka szparagowa mrożona – 1 600 kg netto (ilość szacunkowa), zielona, cięta. Opakowanie jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
6) Kalafior mrożony – 1 300 kg netto (ilość szacunkowa), mrożony kalafior różyczki, kalibrowany, 40-60 mm, klasa I, części powstałe przez jej rozdzielenie na mniejsze części,
z głąbikami, bez przerastających zielonych listków, różyczki o barwie białej do kremowo żółtej z łodyżkami i głąbikami o barwie białej do lekko seledynowej. Op. jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy.
7) Mieszanka owocowa kompotowa – 450 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15300000-1, mieszanka kompotowa z różnych owoców (śliwki, wiśnie, truskawki, agrest, czarna porzeczka, czerwona porzeczka), minimum czteroskładnikowa, owoce bez pestek. Wygląd: owoce sypkie, nie oblodzone, wolne od zlepieńców trwałych. Op. jednostkowe do 25 kg netto. Termin przydatności do spożycia 1 miesiąc od daty dostawy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 70519,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: żywność mrożona1) Kotlet drobiowy mrożony – 500 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura
CPV: 15131500-0, formowany kotlet z mięsa mielonego drobiowego, obtoczony w panierce. Gramatura jednostkowa min. 110 g, konsystencja jednolita, miękka, nie rozpadająca się po obróbce cieplnej, opakowanie jednostkowe do 20 kg. Termin przydatności do spożycia
3 miesiące od daty dostawy.
2) Ryba mrożona – 400 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 15221000-3, wyrób rybny głęboko mrożony, w formie kostki lub filetu bez skóry, zawierający maksymalnie do 10% glazury, bez dodatków smakowych, konsystencja jednolita, miękka, nie rozpadająca się po obróbce cieplnej, opakowanie jednostkowe do 20 kg. Termin przydatności do spożycia 3 miesiące od daty dostawy.
3) Flaki wołowe suche, cięte - 200 kg netto (ilość szacunkowa), nomenklatura
CPV: 15131600-1, oczyszczone i pokrojone w cienkie poprzeczne paski, fragmenty żołądka wołowego. Dopuszczalne jest użycie żołądków wieprzowych w ilości nie większej niż 20% gotowego produktu. Barwa jasna lub szara. Termin przydatności do spożycia: nie krótszy
niż 6 miesięcy od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe o gramaturze gotowego produktu od 0,9 kg, dopuszczone do kontaktu z żywnością
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 19141,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51578,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74932,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51578,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Ireneusz Welman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430579270
7.3.3) Ulica: Żytnia 21B
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51578,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24086,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369505932
7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- Dostawa mrożonek do jednostek CUL
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej w Świerzawie (produkty ogólnospożywcze, mrożonki owocowe i warzywne, produkty mleczarskie)
- Dostawa produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 3 w Andrychowie
więcej: Produkty drobiowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.