Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482785/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00498326/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632752300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f523c49-7e19-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f523c49-7e19-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wielkopolski Program Operacyjny na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjni dezynfektorów - 2 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
4.5.5.) Wartość części: 46000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa łóżek szpitalnych, materacy przeciwodleżynowych zmiennociśnieniowych, szafek przyłóżkowych, wózka do przewozu chorych na leżąco, wózka transportowego medycznego, wózka medycznego, wózków inwalidzkich, wózka toaletowo-prysznicowego, wózka transportowo-kąpielowego, materacy przeciwodleżynowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Wartość części: 196484 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu awarii Platformy e-Zamówienia, która uniemożliwiła Zamawiającemu prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu awarii Platformy e-Zamówienia, która uniemożliwiła Zamawiającemu prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Alergologii V piętro w meble medyczne - łóżka szpitalne.
- Dostawa mebli i wyposażenia medycznego oraz rehabilitacyjnego do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-21/24
- Dostawa sprzętu medycznego w podziale na 5 części.
- ZP 19/24 Dostawa sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziałów szpitalnych
- Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - zakup specjalistycznych łóżek szpitalnych
- Wykonanie prac budowlanych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego (gabinet zabiegowy, aneksy pielęgniarskie I, II piętro) w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli - Etap II
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.